Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه میراث فرهنگی استان تهران، در نشست هم اندیشی با اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی راهنمایان گردشگری تهران بر لزوم تشدید بازرسی ها از محل حرکت تورهای یک روزه و چند برای رعایت پروتکل های سفر ایمن و هوشمند تاکید شد.

 علی رفیعی معاون گردشگری تهران با بیان‌ اینکه درصد بسیار اندکی از دفاتر خدمات مسافرتی تهران خود را ملزم به رعایت پروتکل های سفر ایمن و هوشمند نمی دانند خاطر نشان کرد:همین رفتار غیر حرفه ای چند دفتر خدمات مسافرتی می توانند به بدنه گردشگری استان که به صورت حرفه ای فعالیت می کنند لطمه بزرگی وارد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با همکاری انجمن صنفی راهنمایان گردشگری تهران اولین دور بازرسی ها از محل حرکت تورهای یک روزه و چند روزه از میدان آرژانتین تهران انجام شد.

رفیعی گفت: بازرسی برای برخورد با تورهای غیر مجاز از دیگر فعالیت هایی است که با مشارکت انجمن راهنمایان گردشگری استان تهران انجام می شود.

معاون گردشگری تهران بیان کرد:سنگ بنای توسعه پایدار گردشگری حرکت در محور قوانین صنفی صنعت گردشگری است.

با شیوع کرونا خسارت زیادی به بخش گردشگری وارد شده که در این خصوص برای کاهش زیان بیشتر برای ۲۲۰۰ دفاتر گردشگری فعال این طرح توسط متولیان امر اتخاذ شده است.

برچسب‌ها اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تهران ویروس کرونا شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهر تهران ویروس کرونا شهر تهران اخبار کنکور گردشگری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال سلاح به کی‌یف و اعمال تحریم‌های بیشتر علیه تهران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، وزرای خارجه اتحادیه اروپا بار دیگر در نشست عادی شورای اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ، جنگ‌های جاری در اوکراین و خاورمیانه را مورد بررسی قرار خواهند داد.

تاس نوشته است که در آستانه این اجلاس، یکی از دیپلمات‌های عالیرتبه اتحادیه اروپا به خبرنگاران گفت که وزرای خارجه اروپایی موضوع تحویل فوری سامانه‌های پدافند هوایی و ضدموشک به اوکراین شامل سامانه پاتریوت را مورد بررسی قرار خواهند داد. وزرای دفاع اتحادیه اروپا نیز به این بحث ملحق می‌شوند.

به گفته وی، شورای اتحادیه اروپا همچنین مساله استفاده از دارایی‌های مسدودشده روسیه به نفع و در راستای کمک به کی‌یف را به بحث می‌گذارد.

درباره خاورمیانه نیز، وزرای خارجه اتحادیه اروپا به‌دلیل آنچه «تنش اخیر در منطقه پس از حمله هوایی اسراییل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و حمله‌های تلافی‌جویانه تهران» خوانده شده است، اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران را ارزیابی خواهند کرد. همچنین به نوشته تاس، وزرای خارجه اتحادیه اروپا بر روی یافتن راه‌حلی برای حل و فصل جنگ غزه نیز تمرکز خواهند کرد.

کد خبر 6085113

دیگر خبرها

  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • تورهای غیرمجاز آفت مسافرت و گردشگری
  • قیمت تور اروپا با دلار و یورو امروز چند؟
  • جزییات طرح ۱۵ روزه ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح شهر | کدام مناطق تهران بیشتر معتاد و متکدی دارد؟
  • ارسال سلاح به کی‌یف و اعمال تحریم‌های بیشتر علیه تهران
  • تجهیز زیرساخت‌های گردشگری در استان مرکزی