Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@15:42:08 GMT

هفته سیاه کرونا در کرمانشاه/

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۳۶۷۷

هفته سیاه کرونا در کرمانشاه/

مهدی محمدی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: متأسفانه امروز ۱۰ آبان ماه تعداد بستری‌های بیماران کرونایی با توجه به شرایط قرمز استان کرمانشاه از مرز هزار نفر عبور کرد و به هزار و هفت نفر رسیده است.

وی افزود: از این تعداد ۳۰۷ نفر در بیمارستان‌های سایر شهرستان‌ها و ۷۰۰ نفر در بیمارستان کرمانشاه بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به تعداد بیماران بستری شده در بخش آی سی یو بیمارستان‌ها، تصریح کرد: ۱۳۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که از این تعداد ۳۱ نفر به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

محمدی با اشاره به فوت ۷۲ نفر بر اثر بیماری کرونا طی هفته گذشته در کرمانشاه، خاطرنشان کرد: متأسفانه شاهد افزایش موارد فوتی در هفته گذشته بودیم، به طوری که طی روز گذشته رکورد فوت روزانه با ثبت فوت ۱۶ نفر از هم استانی‌ها در اثر ابتلاء به این ویروس به ثبت رسید و مجموع فوتی‌های استان به ۸۶۵ نفر از ابتدای شروع این اپیدمی تا کنون رسیده است.

وی گفت: از مردم عزیز می‌خواهیم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و زدن ماسک را به صورت جدی رعایت کنند و از ترددهای غیر ضروری و شرکت در مجالس عروسی و عزا پرهیز کنند زیرا به علت تجمع زیاد در این مراسمات شاهد ابتلاء خانوادگی به این ویروس منحوس هستیم.

کد خبر 5060395

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا کرمانشاه شیوع کرونا ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر توهین به پیامبر شهرکرد گرگان کرمانشاه نیروی انتظامی هفته وحدت مواد مخدر پدافند غیرعامل اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۱۶۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور

رئیس سازمان اورژانس کشور، از ثبت ۶۴۷ مورد حادثه ویژه در هفته گذشته خبر داد و گفت: در این بازه زمانی، ۲ هزار و ۴۶۸ نفر زخمی و ۱۶۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

جعفر میعادفر در گفت‌وگو با ایسنا، به تشریح حوادث مهمی که هفته گذشته در کشور رخ داد پرداخت و گفت: در هفته گذشته، از هجدهم تا بیست و چهارم فروردین ماه، ۶۴۷ مورد حادثه ویژه در سامانه ۱۱۵ اورژانس کشور به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد این حوادث نسبت به هفته گذشته پانزده درصد کاهش یافته است؛ افزود: در این بازه زمانی، ۲۵۰ حادثه ویژه ترافیکی و ۵۰۷ مورد حادثه ویژه غیرترافیکی داشتیم. درحالی‌که در هفته گذشته از چهارم تا یازدهم فروردین ماه، تعداد حوادث ویژه ترافیکی ۲۲۶ مورد و تعداد حوادث ویژه غیرترافیکی در همین بازه زمانی، ۳۸۱ مورد بوده است بنابراین به ترتیب شاهد افزایش شش درصدی و کاهش ۲۵ درصدی نسبت به هفته گذشته هستیم.

 رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: در مجموع از این تعداد حوادث مهم، ۴۱ درصد حوادث مربوط به حوادث ترافیکی و ۵۹درصد به حوادث غیرترافیکی تعلق می‌گیرد. 

میعادفر درباره تعداد فوتی‌ها و مصدومان این حوادث نیز گفت: در مجموع ۲۴۶۸ مصدوم، خدماتی درمانی و بهداشتی دریافت کرده‌اند و متاسفانه ۱۶۸ نفر نیز در این حوادث جان خود را از دست داده‌اند. از مجموع تعداد مصدومان، ۶۵ درصد در تصادفات رانندگی و ۳۵ درصد مجروحان در سایر حوادث دچار آسیب شده‌اند. 

رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: در مجموع، هزار و ۸۴۰ نفر از مجروحان به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند که ۷۲ درصد از آنها در تصادفات رانندگی، مجروح و زخمی شده بودند.

میعادفر گفت: ۶۲۸ نفر از آسیب دیدگان، در محل درمان شده‌اند. از این تعداد، ۶۷ درصد متعلق به آسیب دیدگان حواد غیرترافیکی بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ هزارعمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی استان کرمانشاه
  • تشریح بیش از ۲۴۰۰ جسد طی پارسال در پزشکی قانونی
  • صدور ۲۳۴ مجوز سقط جنین در استان کرمانشاه
  • رصد پا با هوش مصنوعی برای جلوگیری از نارسایی قلبی
  • تشخیص نارسایی قلبی از حجم پا
  • جابجایی ۶.۹ میلیون «مرسوله پستی» در کرمانشاه
  • (عکس) مهدی تارتار در بیمارستان بستری شد
  • حسن شکوهی دچار عارضه مغزی شد
  • فوت ۱۶۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش