Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو سارق گردنبند اسطوره فوتبال ایران موج جدیدی از اخبار پیرامون سرقت‌های خیابانی به وجود آوردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی دایی چهره سرشناس فوتبال ایران عصر چهارشنبه گذشته مقابل دفتر کارش در خیابان آصف، محله زعفرانیه با یک اتفاق تلخ مواجه شد. دو سارق در حالی که نورا دختر دایی همراهش بود به این چهره سرشناس فوتبال کشورمان حمله کرده و گردنبند گرانقیمت او را به سرقت بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از عصر همان روز پلیس آگاهی تهران با تشکیل پرونده به دنبال شناسایی و دستگیری سارقان گردنبند علی دایی اسطوره پرسپولیس و تیم ملی برآمد. با توجه به حجم بالای بازنشر خبر سرقت از دایی آن هم با زورگیری و استفاده از چاقو، حالا جدیت پلیس برای به دام انداختن سارقان چند برابر بیشتر شده و آنها قول داده‌اند در سریع‌ترین زمان ممکن سارق گردنبند دایی را پیدا کنند.

نکته مهم ماجرا اینجاست که دو دزد گردنبند از جمله سارقان ناشی تهران بودند که با سرقت از «علی دایی» باعث حساسیت ویژه رسانه‌ها، شهروندان در فضای مجازی و البته پلیس آگاهی تهران شدند. آنها نه تنها خود را در معرض شدیدترین خطر ممکن کردند بلکه برای سایر سارقان تهران نیز دردسر بزرگی ساختند (!) زیرا از این پس به خاطر حجم اخبار منتشر شده علیه سارقان گردنبند دایی، همه سارقان تهران امنیت خود را از دست داده‌اند و هر لحظه باید منتظر خبر دستگیری همه آنها باشیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال ایران علی دایی پرسپولیس علی دایی فوتبال ایران علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش جدید سرقت در هند + فیلم

ربودن گردنبند وجواهرات زنان در قطار و پریدن به بیرون قطار روشی جدید سرقت در هند است.در ویدئویی که منتشر شده، یکی از این سارقان را مشاهده می‌کنید که پس از پریدن از قطار، به دلیل شکستگی پا دستگیر می‌شود. جالب اینجاست که بعداً مشخص می‌شود گردنبند ربوده شده، تقلبی و نه از جنس طلا بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۰ درصدی سرقت در اصفهان / ۷۹۰ سارق دستگیر شدند
  • بازداشت سارق خارجی در تهران
  • شیوه عجیب سرقت؛ سرقت و پریدن از قطار!
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر سابقه دار در فردیس
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر سابقه دار حین سرقت در فردیس
  • روش جدید سرقت در هند + فیلم
  • دستگیری سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد
  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه