Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، اسماعیل سلیمی، روز شنبه با اشاره به ۱۸ عنوان برنامه پدافند غیرعامل مشخص شده گفت: اتصال ایستگاه­‌های مترو به ۸ بیمارستان، استقرار پایگاه­‌های اورژانس در ایستگاه‌­های مترو؛ تعریف استانداردها، الزامات و ملاحظات ایستگاه‌­های مترو از منظر پدافند غیرعامل و با کاربری پناهگاه در زمان اضطرار؛ از جمله برنامه‌های احصاء شده در کمیته راهبری پدافند غیرعامل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، طراحی سامانه پایش برخط میزان پرتو و آلودگی در حوادث پرتوی، طراحی سامانه رصد و پایش انتشار گازهای خطرناک شهر تهران؛ احیا و چندمنظوره‌­سازی پناهگاه­‌های عمومی، اجرای مانور و رزمایش‌­های دوره‌ه­ای پدافند غیرعامل، تهیه شناسنامه پدافند غیرعامل مناطق ۲۲ گانه، اجرای آموزش‌های عمومی و تخصصی پدافند غیرعامل از جمله محورهای تعیین شده در نشست این کمیته بود.

سلیمی افزود:در عین حال مقرر شد بانک اطلاعاتی مراکز و تأسیسات خطرزا در سطح شهر تهران به همراه چک‌­لیست، شناسایی و طبقه‌بندی ساختمان­‌ها، زیرساخت­‌ها، مراکز و تأسیسات حیاتی، حساس و مهم تهیه شود.

وی تاکید کرد: کمیته راهبری پدافند غیرعامل شهرداری تهران به منظور پیشبرد موضوعات پدافند غیرعامل در سطح شهر تهران با عضویت سازمان­هایی همچون پدافند غیرعامل کشور، زیباسازی، مرکز مطالعات و برنامه‌­ریزی، اراضی عباس آباد شکل گرفته‌است و نخستین جلسه آن همزمان با هفته پدافند غیرعامل در محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار و موضوعات قابل طرح و نیازمند پیگیری در قالب ۱۸ برنامه احصاء و تعیین شد.

سلیمی افزود: همچنین هماهنگی‌های لازم در ارتباط با برگزاری ۲ وبینار تخصصی توسط مرکز مطالعات و برنامه­‌ریزی شهر تهران و برگزاری نمایشگاه ترویجی آموزشی مباحث پدافند غیرعامل و انجام تبلیغات محیطی با استفاده از ظرفیت­‌های سازمان زیباسازی،  معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، معاونت حمل و نقل و ترافیک و شهرداری­‌های مناطق ۲۲ گانه از دستاوردهای برگزاری این کمیته بود.

برچسب‌ها پدافند غیر عامل شهر تهران سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مدیریت بحران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پدافند غیر عامل شهر تهران سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مدیریت بحران پدافند غیر عامل شهر تهران سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مدیریت بحران اخبار کنکور پدافند غیرعامل مدیریت بحران شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از انفجارها در آسمان اصفهان/ خبرگزاری مهر: سه ریزپرنده در آسمان اصفهان منهدم شد

یک منبع آگاه به مهر خبر داد:صدای انفجار شنیده شده در اصفهان ناشی از انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند غیرعامل بوده است.

سه ریزپرنده حوالی ساعت ۴ بامداد در آسمان اصفهان و در اطراف منطقه زردنجان مشاهده شده است.

به دنبال مشاهده این ریزپرنده‌ها پدافند غیرعامل عمل کرده و این ریزپرنده‌ها را در آسمان منهدم کرده‌اند.

هنوز در خصوص این ریزپرنده‌ها اطلاعی در دست نیست و در حال پیدا کردن پوکه‌های آن هستیم.

در پایگاه هشتم شکاری اصفهان حادثه‌ای رخ نداده است.

۴۱۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896910

دیگر خبرها

  • امدادرسانی تیم مشترک مدیریت بحران تهران به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان
  • اصفهان در امنیت کامل است؛ انهدام سه ریز پرنده توسط پدافند غیرعامل
  • جزئیات جدید از انفجارها در آسمان اصفهان/ خبرگزاری مهر: سه ریزپرنده در آسمان اصفهان منهدم شد
  • تدابیر پیشگیری از سیل از ۶ ماه قبل در استان کرمان انجام شد
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • بیمارستان‌های شهر قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند
  • آخرین وضعیت ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو | این ایستگاه چه زمانی افتتاح می شود؟
  • آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403
  • زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • آخرین وضعیت سیل در استانهای جنوبی کشور/ برخی روستاها تخلیه شدند