Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@03:32:15 GMT

یاسوج| ۷۲ کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۳۸۴۰

یاسوج| ۷۲ کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر کشف شد

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در جاده« شیراز-گچساران» کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سرهنگ کیقباد مصطفایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 72 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در جاده« شیراز-گچساران» کشف و ضبط شد و در این زمینه 4 نفر دستگیر و روانه زندان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله‌ای مواد مخدر از محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران قرار گرفت.

مصطفایی ابراز کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با تعامل مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین انجام ایست و بازرسی در محور "شیراز به گچساران" به یک دستگاه خودروی پراید مظنون و آن را نیز متوقف کردند.

استاندار قزوین: برخورد قاطعانه با خرده فروشان مواد مخدر ضروری استانهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در ‌منطقه مرزی جکیگور/ کشف بیش از 2 تن مخدر339 کیلوگرم مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد کشف شد

رئیس پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو 72 کیلوگرم شیشه که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

مصطفایی با بیان اینکه این محموله از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود، گفت: در این رابطه 4 سوداگر مرگ دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

وی با تاکید بر تشدید برنامه های پیشگیرانه و مقابله ای با سوداگران مرگ و باندهای قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/542/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مواد مخدر مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟

همشهری آنلاین؛ حوادث: سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس پایتخت درباره این طرح گفت: در بحث مواد مخدر اولویت پلیس جلوگیری از توزیع محموله‌های مواد در سطح شهر است و البته در کنار دانه‌درشت‌ها با توزیع کنندگان و خرده فروشان نیز برخورد می‌کنیم. به طوریکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون تقریبا ۳۲۰۰ توزیع کننده خرد و همچنین حاملان مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردیم.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت:‌ آمار ما از میزان کشفیات موادمخدر نشان می‌دهد که در سال جاری تاکنون در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته شاهد افزایش ۲۰ درصدی کشفیات مواد مخدر بوده‌ایم.

کشف بزرگترین محموله شیشه

یکی از پرونده‌های مهمی که رئیس پلیس تهران به آن اشاره کرد، کشف بزرگترین محموله شیشه تاکنون در پایتخت بوده است. سردار محمدیان درباره جزییات این پرونده گفت: همکارانم یک تن و ۱۱۸ کیلوگرم شیشه از یک تریلی کشف کردند که بزرگترین محموله شیشه‌ای است که تاکنون کشف شده و منشا آن خارج از کشور و مقصد آن تهران بود. این محموله در رصد همکاران من بود و اگر این بار توزیع می شد خطرات زیادی داشت. ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ یک تن و ۱۱۷ کیلوگرم مخدر شیشه را از یک تریلی حامل بار سنگ کشف کردند و ٣ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند. به گفته وی این محموله در تعطیلات نوروز، در بزرگراه امام‌رضا (ع) شناسایی و توقیف شد و بسته‌های شیشه به طرز ماهرانه ای در بار ۲۳ تنی سنگ جاساز شده بود.

سردار محمدیان با اشاره به جمع‌آوری معتادان متجاهر در تهران تاکید کرد: من از شهردار تهران و فرمانده فراجا که دستور این اقدام را صادر کرد، تشکر می‌کنم، چرا که اجرای این طرح باعث شد تا چهره شهر تهران از خرده فروشان و معتادان متجاهر پاک شود.

کد خبر 845032 برچسب‌ها فراجا اعتیاد - مواد مخدر حوادث ایران

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • کشف محموله شیشه و تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟
  • از توقیف تریلی با حمل یک تن شیشه تا کشف ۷۰۰ کیلوگرم هروئین
  • کشف جاساز بیش از یک تن شیشه در بار ۲۳ تنی سنگ
  • کشف نیم تُن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم
  • کشف محموله سنگین شیشه و تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین
  • کشف نیم تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در پایتخت