Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@16:24:27 GMT

افتتاح مجموعه ورزشی بانوان اسدآباد تا پایان دولت

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۳۸۴۵

افتتاح مجموعه ورزشی بانوان اسدآباد تا پایان دولت

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد از افتتاح پروژه مجموعه ورزشی بانوان این شهرستان تا پایان دولت خبر داد.

مجید درویشی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: برای این طرح تاکنون شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده و برای تکمیل به اعتباری افزون بر چهار میلیارد تومان نیاز دارد که قطعاً طرح فوق تا پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره احداث تونل در مسیر گردنه اسدآباد نیز گفت: این موضوع نیازمند پیگیری است و باید مطالعات آن به انجام برسد که در صورت تأیید در مطالعات نیز نیازمند اعتبارات و زمان زیادی خواهد بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه احداث این تونل در دستور کار است، تصریح کرد: مطالعات اولیه این پروژه انجام شده اما مطالعات اصلی آن نیازمند آن است که پروژه به صورت ملی دیده شود تا در صورت تأیید، بتوان با اعتبارات مناسب آن را اجرایی کرد.

درویشی در ادامه از اختصاص دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای تکمیل سیستم تصفیه خانه فاضلاب اسدآباد خبر داد و گفت: هم اکنون حدود ۶۰ درصد مشترکان خانگی به سیستم جمع آوری فاضلاب متصل شده اند و تنها مشکل راه اندازی سیستم تصفیه و خروج آب از محل تصفیه خانه فاضلاب باقی مانده که امسال انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها دولت بانوان مجموعه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین موسسه انجام پایان نامه در تهران

 نوشتن پایان نامه یکی از مهمترین مراحل تحصیلی در دوران کارشناسی ارشد و دکتر است. انجام این دو مورد با توجه به شرایط خاصی که دانشگاه‌ها برای آنها تعیین کرده اند معمولا نیاز به زمان زیادی داشته و اکثر دانشجویان ممکن است به تنها زمان لازم برای انجام این را نداشته باشند. مورد دیگر این است که دانشجویان مختلف  شاید قادر به نگارش پایان نامه نبوده و همین امر می تواند سبب مشکلات زیادی برای دانشجویان شود. البته برای حل این موضوع میتوان از موسسات مختلفی که کار نگارش پایان نامه را انجام می دهند استفاده کرد. این موسسات با دریافت مبالغی پول اقدام به نگارش کار شما میکنند. البته این روی کار است و در بسیاری از موارد دانشجویان با مشکلات مختلفی در این باره روبرو شده و به این ترتیب قادر به تحویل و یا دریافت کار مورد نظر خود در زمان معین نخواهند بود. در ادامه به بررسی بهترین موسسه انجام پایان نامه در تهران خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

 منظور از موسسه انجام پایان نامه چیست؟

موسسه انجام پایان نامه  مرکزی است که دانشجویان مختلف برای سفارش نگارش پایان نامه خود اقدام به نوشتن و سپردن ان به یک موسسه یا مجموعه می کنند. موسسات مشاوره و نگارش پایان نامه، خدمات متنوعی را به دانشجویان در مراحل مختلف تهیه پایان نامه ارائه می‌دهند این خدمات به شرح زیر است:  اولین مورد مشاوره انتخاب موضوع است. یکی از مهم‌ترین و چالش‌برانگیزترین مراحل در نگارش پایان‌نامه، انتخاب موضوع مناسب است. کارشناسان این موسسات، با دانشجویان در خصوص علایق، زمینه‌های تحصیلی و مهارت‌های آنها گفتگو می‌کنند و با توجه به آخرین تحقیقات و روندهای علمی، آنها را در انتخاب یک موضوع جذاب، نوآورانه و قابل‌پژوهش راهنمایی می‌نمایند. این امر می‌تواند از اتلاف وقت و انرژی دانشجویان در انتخاب موضوعات نامناسب جلوگیری کند. مورد دومی که این موسسات برای دانشجویان مختلف انجام میدهند شامل انجا تحقیقات است. پس از انتخاب موضوع، مرحله جمع‌آوری اطلاعات و انجام تحقیقات آغاز می‌شود. متخصصان این موسسات، دانشجویان را در یافتن و بررسی منابع معتبر، طراحی و اجرای آزمایش‌ها، جمع‌آوری داده‌ها و تجزیه و تحلیل آنها یاری می‌رسانند. این کمک می‌تواند باعث افزایش کیفیت و اعتبار تحقیق شود. سومین مرحله نگارش پایان نامه  نگارش است که برخی موسسات، خدمات ان را به صورت کامل پایان‌نامه را به دانشجویان ارائه می‌دهند، در حالی که برخی دیگر فقط در بخش‌هایی مانند نوشتن مقدمه، بیان مسئله، روش‌شناسی یا نتیجه‌گیری به آنها کمک می‌کنند. این خدمات به دانشجویانی که در نوشتن دچار مشکل هستند یا زمان کافی ندارند، بسیار سودمند است.

آخرین مورد که در این رابطه باید بدان اشاره شود این است که این موسسه کار ویرایش و همچنین بررسی پایان نامه های مختلف را نیز انجام خواهند داد. پس از نگارش پایان‌نامه، موسسات می‌توانند آن را از نظر نگارشی، گرامری، ساختار جملات، وضوح و روانی مطالب، و همچنین رعایت اصول نگارشی و استانداردهای آکادمیک ویرایش و اصلاح نمایند. این مرحله اهمیت بسزایی در افزایش کیفیت نهایی پایان‌نامه و جلوگیری از کسر نمره به دلیل اشتباهات نگارشی دارد.

 

 بهترین مرکز نگارش پایان نامه در تهران کجاست؟

 انتخاب یک مرکز تخصصی برای نگارش پایان نامه بستگی به موارد مختلفی دارد و هر دانشجو ممکن است بسته به رشته و یا نیاز خود به روشهای مختلفی اقدام به نگارش کار مورد نظر نماید. البته تعداد موسساتی که در سراسر کشور به صورت حرفه‌ ای اقدام به بسیار زیاد بوده و افراد مختلف بسته برای پیدا کردن یک موسسه مناسب لازم است به موارد مختلفی توجه نمایند.  برای انتخاب بهترین موسسه انجام پایان نامه لازم است موارد مخلتفی را در نظر بگیریم. اولین مورد در این رابطه بررسی سابقه کاری این مجموعه است. برخی از موسسات به هر دلیل از طرق مختلف اقدام به جذب مخاطب کرده و بعد از درخواست دانشجویان بدون هیچ گونه اقدامی، وی را رها کرده وبه همین دلیل کار وی با تاخیر زیاد به دانشگاه تحویل داده خواهد شد.  دانشجویان با برررسی سابقه کاری مرکز نگارش به راحتی قادر خواهند بود تا میزان تلاش این مجموعه برای کار مورد نظر را در نظر گرفته و در صورت نیاز کار خود را به وی بسپارند. مورد دیگر میزان رضایت دانشجویان از موسسه است. به صورت کلی بین میزان رضایت دانشجویان و کیفیت کاری یک موسسه رابطه مستقیمی وجود دارد. هر چه یک موسسه کار خود را با کیفیت بالاتری انجام دهد دانشجویان نیز رضایت داشته و برعکس این مورد نیز وجود دارد.

 سومین موردی که در این باره باید بدان اشاره شود این است که آیا موسسه با دانشجو بر سر نحوه انجام تعهد قرار داد خواهد بست و یا ایا مجموعه مورد نظر دارای وکیل بوده و یا نه. در صورت وجود هر کدام از این  می توانید در مورد نحوه انجام کار مورد نظر خود به این موسسه فکر کنید. مورد بعدی که در حین انتخاب بهترین موسسه باید بدان اشاره شود این است که آیا موسسه مذکور کارهای خود را با استفاده از محققان متخصص انجام داده و یا به صورت عمومی و با استفاده از اینترنت و تنها با کپی کردن مطالب انجام میدهد. این مورد علاوه بر این که سبب رد شدن کار دانشجو در دانشگاه خواهند شد ممکن است سبب شود او در چندین ترم از واحد مربوطه حذف شده و نتواند مقطع تحصیلی مورد نظر را به درستی به پایان برساند.  برای انتخاب بهترین مجموعه انجام پایان نامه بهترین کار این است که دنبا یک مجموعه با تمامی این شرایط باشد.  دو موسسه معتبری که به عنوان بهترین موسسه انجام پایان نامه در تهران شناخته شده اند عبارتند از:

 موسسه استاد پژوهش: این موسسه از سال 1394 شروع به کار کرده و از همان ابتدا برای جذب دانشج.ویان مختلف به روشهای مختلفی اقدام کرده است. شیوه کاری این مرکز بدین صورت است که با تماس دانشجو و ارائه مشاورات لازم به صورت رایگان در صورت نیاز نگارش کار وی را بر عهده گرفته و به این ترتیب در اولین اقدام ضمن ارائه قرار داد کار وی را انجام دهند. در مجموعه استادپژوهش  برای نگارش کار شما از  محققان و دانشجیان برتر در دوره های ارشد و دکترا استفاده شده تا کار شما با بهترین کیفیت و دقت انجام شود. بعد از دریافت کار توسط دانشجو نیز تمامی مشکلات پایان نامه مورد نظر تا زمان دریافت نمره بر عهده آنها است. برای ارتباط با این موسسه کافی است که از طریق شماره تلفن 09120917261 و 05 24  24 77 -021 اقدام نمایید.

موسسه انجام پایان نامه : یکی دیگر از بهترین موسسه های انجام پایان نامه در تهران مجموعه ای به نام انجام پایان نامه است. این مجموعه علاوه بر کیفیت کاری زیادی که دارد، با کمک گرفتن از بهترین و مجرب ترین محققان داخلی در سطح کشور، اموران مربوط به دانشجویان را انجام داد و در سریعترین زمان ممکن به انها تحویل خواهد داد. منبع

دیگر خبرها

  • مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبفا درمازندران
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • مطالعات طرح جامع منطقه آزاد تجاری مهران به پایان رسید
  • تجهیز ۴۰ بیمارستان خوزستان به سامانه بی‌خطرساز پسماند
  • زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • روزنامه‌نگاران رکن اصلی جهاد تبیین هستند
  • بهترین موسسه انجام پایان نامه در تهران
  • شهرستان رزن در حوزه آب نیاز به توجه ویژه دارد
  • افتتاح سالن بانوان زرند به زودی