Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-23@20:53:38 GMT

عملیات تزریق گاز به صنایع شمال غرب فسا آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۳۸۷۳

عملیات تزریق گاز به صنایع شمال غرب فسا آغاز شد

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس از آغاز عملیات تزریق شبکه ۲۵۰ پوندی گاز به طول ۲۱ کیلومتر برای گازرسانی به صنایع شمال غرب فسا خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، غلامعباس حسینی در این باره گفت: با اجرای این عملیات و راه‌اندازی ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز سی‌جی‌اس و تی‌بی‌اس با ظرفیت ۳۰ هزار مترمکعب افزون بر گازرسانی به صنایع شمال غرب فسا، به مشترکان شهر فسا نیز از دو محور گازرسانی انجام می‌شود که تداوم و پایداری خطوط گازرسانی منطقه را به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح با اجرای ۱۲ کیلومتر شبکه فلزی و ۹ کیلومتر شبکه پلی‌اتیلن از ایستگاه کچویه از توابع بخش مرکزی شهرستان فسا با ۱۰ میلیارد تومان هزینه و با هدف گازرسانی به واحدهای صنعتی و جلوگیری از افت فشار گاز و تغذیه ایستگاه‌های تقلیل فشار در روستاهای فسا انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با بیان اینکه تاکنون ۸۴ درصد صنایع عمده و جزء فارس از گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند، اظهار کرد: گازرسانی به واحدهای صنعتی استان در چهار سال اخیر بیش از ۳۱ درصد افزایش داشته است.

حسینی یادآور شد: شتاب‌بخشی به روند گازرسانی به صنایع، افزون بر جهش تولید، توسعه اقتصادی و خدمات متوازن گازرسانی، سبب جایگزینی این سوخت پاک با دیگر سوخت‌های فسیلی و کاهش آلودگی هوا و محیط زیست می‌شود.

منبع: شانا

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گازرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی ها در حوزه شمال کشور​

تین نیوز

طی مراسمی با حضور سرپرست اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و مدیران کل بنادر شمالی، قرارداد اجرای عملیات هدایت، پهلو دهی و جداسازی کشتی ها در حوزه شمال کشور در منطقه ویژه اقتصادی نوشهر به امضا رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، طی مراسمی با حضور الله مراد عفیفی پور سرپرست اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و مدیران کل بنادر شمالی، قرارداد مربوط به اجرای عملیات هدایت، پهلو دهی و جدا سازی کشتی ها در حوزه شمال کشور در منطقه ویژه اقتصادی نوشهر به امضا رسید.

در این مراسم که امروز برگزار شد؛ قرارداد اجاره شناورها به منظور عملیات هدایت، پهلو دهی و جدا سازی کشتی ها در حوزه شمال کشور به امضای حسین یونسی، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به نمایندگی از بنادر شمالی و سیاوش رضوانی مدیر عامل شرکت مهندسی و خدمات دریایی نگین سبز خاورمیانه رسید.

عفیفی پور در این مراسم طی سخنانی، عملیات راهنمایی و یدک کشی را از ارکان مهم فعالیت های حوزه دریایی سازمان بنادر و دریانوردی برشمرد.

وی افزود: عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی ها در سه حوزه شمال، جنوب غرب و جنوب شرق کشور در حال انجام است که امروز قرارداد حوزه شمال کشور در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر به امضا رسید.

عفیفی پور در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه فعالیت شرکت های خصوصی فعال در حوزه دریایی در بنادر سراسر کشور در سطح و تراز شرکت های بین المللی است.

گفتنی است در این مراسم مدیران کل بنادر گیلان، مازندران و امیر آباد در خصوص مشکلات و چالش های موجود در زمینه انجام عملیات هدایت، پهلودهی و جداسازی کشتی ها در حوزه شمال کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند و خواستار رفع این مشکلات از سوی شرکت پیمانکار طرف قرارداد شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور
  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی ها در حوزه شمال کشور​
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • حریت: پس از سفر اردوغان به عراق، عملیات زمینی علیه پ‌ک‌ک آغاز می‌شود
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک
  • نیاز ۱۵۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل جاده بیرجند - قاین
  • مانور آغاز عملیات اجرایی مولدسازی روستا‌های همدان
  • ◄ بررسی اهم اقدامات شرکت مترو تهران در خط 6 برای سال جاری