Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس خبر روابط عمومی ساترا، شرکت دارای حق پخش سریال «آقازاده» شکایتی مبنی بر انتشار غیرقانونی سریال، توسط تعدادی از سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها به معاونت تدوین مقررات و امور حقوقی ساترا ارائه کرد. 

بر اساس این شکایت، حق پخش سریال در اختیار این شرکت بوده ولی سایت‌ها و اپلیکیشن‌های متعددی به صورت غیرقانونی اقدام به انتشار آن کرده و موجب ایجاد خسارت به مالکان و صاحبان محتوا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در پی وصول این شکایت، معاونت تدوین مقررات و امور حقوقی پس از بررسی ادله ارائه شده و برقراری ارتباط با رسانه‌های متخلف، در نهایت به علت اهمیت مالکیت فکری و حقوق صاحبان آثار و فعالان صنعت صوت و تصویر و به منظور ایجاد بازار سالم، نسبت به مسدودسازی سایت‌های متخلف اقدام کرد.

گفتنی است؛ از این پس افراد یا شرکت‌های دارای حق مالکیت فکری محتواهای صوتی و تصویری می‌توانند با فرآیندهای ساده‌تر و سریع‌تری نسبت به احقاق حقوق خود و برخورد با رسانه‌های غیرمجاز منتشرکننده آثار خود در فضای مجازی، اقدام کنند.

۲۵۸۲۵۸

کد خبر 1449726

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شبکه نمایش خانگی سریال آقازاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بانک مرکزی؛ چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟

مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با انتشار متنی در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: «بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند: برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو ) پنج میلیون ریالی ندارد.

روابط عمومی ‎بانک مرکزی در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر نمایند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.»

دیگر خبرها

  • واکنش بانک مرکزی؛ چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟
  • تراول ۵۰۰ هزار تومانی چاپ شده است؟
  • تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی
  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد
  • برخورد با مصادیق غیرقانونی تبلیغات در نمایش خانگی
  • جلوی تبلیغات غیرقانونی در نمایش‌خانگی گرفته می‌شود
  • انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه
  • انتشار کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در چهارمحال وبختیاری
  • « ایتا » کانال فروشگاه پوشاک را به علت انتشار تصویر «چهره» زنان بست