Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران از افتتاح برخی از پروژه‌ها و اختصاص ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس جدید برای تهران به مناسبت ماه ربیع‌الاول خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم آغاز عملیات اجرایی تقاطع همسطح شهید تندگویان و نواب که به صورت ویدئو کنفرانس اظهار داشت: در شهرداری منطقه ۱۶ در حوزه عمرانی اتفاقات بسیار خوبی به وقوع پیوسته که بخشی از آن مربوط به برنامه‌هایی بوده که به صورت طبیعی دنبال می‌کردیم، ولی موضوعاتی دیگر مانند احداث نیروگاه خورشیدی نیز مباحثی است که در این منطقه مدنظر قرار گرفته و بسیار مهم و کم سابقه است و به نظرم کاری بزرگ و قابل تقدیر محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه با اشاره به ماه ربیع الاول و یاد رسول‌الله که معروف به اخلاق و رأفت اسلامی در جهان است، گفت:‌در این ماه خدمات ویژه‌ای را به شهروندان تهرانی ارائه می‌دهیم که افتتاح برخی از پروژه‌ها و کلنگ‌زنی آن‌ها همچنین اختصاص ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس جدید پس از یک دهه برای تهران از جمله این موضوعات است.

شهردار تهران با بیان اینکه پروژه نجفی رستگار این هفته افتتاح می‌شود و اتوبوس‌های جدید نیز طی این هفته برای تهران اختصاص می‌یابد، گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید تندگویان و نواب در ۳ فاز در نظر گرفته شده که فاز اول آن مربوط به زیرگذری است که از مسیر میدان بهمن به سمت آزادگان پیش می‌رود، فاز دوم آن نیز حرکت به سمت نواب ـ شمال بوده و از روی زیرگذر عبور می‌کندو برای فاز سوم نیز حرکت از نواب به سمت میدان بهمن در نظر گرفته شده که پل هوایی در این راستا اختصاص خواهیم داد.

حناچی با بیان اینکه در شرایط سخت اقتصادی کنونی اجرای پروژه‌ها راحت نیست، گفت: در حال حاضر در اوج تحریم‌های ظالمانه آمریکا هستیم و شرایط خاص کرونایی نیز ایجاد شده که این دو عامل از عمده دلایل سختی انجام پروژه‌ها است، ولی همکاران ما در شهرداری با این وجود بهره‌برداری از پروژه‌ها را در دستور کار قرار داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح شهید تندگویان و نواب گره ترافیکی بخشی از تهران را به ویژه در ساعات پیک برطرف می‌کند و اتلاف وقت، زمان و افزایش مصرف سوخت را شاهد نخواهیم بود.

شهردار تهران گفت: برآورد‌های اولیه برای عملیات اجرایی این پروژه ۴۲ میلیارد بوده که تا ۵۷ میلیارد نیز قابل افزایش است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حناچی ربیع الاول حضرت محمد شهروندان تهرانی شهردار تهران پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران اجرا می‌شود

معاون شهردار تهران از موافقت شهردار پایتخت با ترمیم حقوق کارکنان رسمی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، مجید باقری با بیان این‌که بهبود معیشت و قدردانی از زحمات ارزشمند کارکنان شهرداری تهران همواره از اولویت‌ها و دغدغه‌های اصلی آقای دکتر زاکانی است، گفت: اجرای بسته خرسندساز با محور‌های متنوع رفاهی-حمایتی از مصادیق بارز این دغدغه‌مندی است.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به این‌که ما در شهرداری تهران یک خانواده بزرگ هستیم، اما تنوع روابط استخدامی، و نظام‌های جبران خدمت، سبب بروز شکاف‌های جدی در مدل‌های پرداخت حقوق بین همکاران رسمی و قراردادی شده است، افزود: سال گذشته، مکاتبات و پیگیری‌های متعددی توسط دکتر زاکانی شهردار محترم تهران از مراجع مرتبط از جمله سازمان اداری و استخدامی کشور صورت گرفت و جلسات کارشناسی خوبی با آن سازمان برگزار شد.

باقری اظهار داشت: در سال جدید نیز شهردار محترم مجدداً پیگیری جدی در این خصوص کردند و در نهایت به پاس زحمات متعهدانه همکاران خدوم شهرداری در تحقق اهداف، با توجه به زمان بر بودن مراحل اداری تحقق موضوع و برگزاری جلسه شورای عالی حقوق و دستمزد، شهردار محترم تهران دستور دادند که به موازات تداوم پیگیری‌های پیشین از مراجع ذیربط، ترمیم حقوق کارکنان رسمی شهرداری تهران با اعمال تأثیر در سایر مؤلفه‌های حقوقی به اجرا در آید.

وی خاطرنشان کرد: ضمن تشکر صمیمانه از شهردار محترم تهران، ان‌شاءالله پس از شب‌های نورانی قدر، با همت همکاران حوزه سرمایه انسانی، همه احکام ترمیم حقوق همکاران رسمی صادر و جزئیات بیشتر در این خصوص نیز در اولین نشست با جمعی از کارکنان خدوم شهرداری تهران اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران اجرا می‌شود
  • شهردار تهران در افطارخونه طهران
  • استمرار اجرای کلان پروژه‌های عمرانی و نهضت آسفالت در سنندج
  • پارکینگ طبقاتی شهدا به‌زودی در سنندج کلنگ‌زنی می‌شود
  • آغاز به کار پروژه‌های عمرانی در ابهر
  • جزئیات همکاری شهرداری تهران با چینی‌ها از زبان شهردار تهران + فیلم
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • نظرات کارشناسان «قبل از اجرای پروژه‌ها» مدنظر قرار گیرد/ شهرداری در مواجهه با منتقدان از خود سعه‌صدر نشان دهد
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌ های تهران در ایام نوروز
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران با اسکنر سطح جاده در ایام نوروز