Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@20:13:30 GMT

رسیدگی اورژانسی و ۲۴ ساعته به مشکلات تولیدکنندگان

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۴۰۲۳

رسیدگی اورژانسی و ۲۴ ساعته به مشکلات تولیدکنندگان

به گزارش خبرنگار مهر، بابک دین پرست در گفت و گو با یک برنامه تلویزیونی، در مورد مراکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی، اظهار داشت: این مراکز به عنوان یک پنجره واحد، نقش یک قرارگاه عملیاتی را بازی خواهند کرد. 

قائم مقام ستاد تسهیل و رفع موانع تولید افزود: همه دستگاه هایی که واحدهای تولیدی برای فعالیت نیاز به اخذ مجوز از آنها دارند و یا باید هماهنگی با آنها انجام دهند، در این مراکز حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: نیروها از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب و ۸ شب تا ۸ صبح فردا در آن مراکز مستقر خواهند شد؛ همچنین در روزهای تعطیل نیز نیروهای شیفت در مراکز حضور خواهند داشت و درخواست های احتمالی را ثبت می کنند.

دین پرست گفت: همه موضوعات مرتبط با مشکلات تولید اعم از تامین مواد اولیه، صدور مجوزها، تداخل برخی از قوانین و ... که موجب شده تولیدکنندگان نتوانند به اهداف مدنظر خود برسند، در این مراکز بررسی می شود.

گفتنی است، تاکنون ۳۰ مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری در ۳۰ استان کشور راه اندازی شده است و برای آخرین استان هم امروز شنبه، افتتاح می‌شود. همچنین تا چند روز دیگر مرکز ویژه‌ای هم در شهر تهران راه اندازی می‌شود تا بر عملکرد مراکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در سراسر کشور نظارت کند.

کد خبر 5060308 سمیه رسولی

منبع: مهر

کلیدواژه: بابک دین پرست وزارت صنعت معدن و تجارت واحد های تولیدی ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید قیمت دلار بانک مرکزی ایران ویروس کرونا قیمت نفت وزارت صنعت معدن و تجارت شاخص کل بورس بازار سهام بازار سرمایه وزارت جهاد کشاورزی قیمت یورو اقتصاد چین تولید نفت فولاد بازار سهام اسیا واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداران مشکلات مردم سیلزده بلوچستان را با دقت و فوریت پیگیری کنند

  محمد کرمی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیستان و بلوچستان در فرمانداری چابهار، با تاکید بر اینکه نباید مردم در هیچ زمینه‌ای با مشکل مواجه شوند، اظهار کرد: در زمینه تامین اعتبار و تهیه امکانات برای خدمات‌رسانی به سیل زدگان با هیچ گونه کمبود و مشکلی مواجه نیستیم.

وی افزود: در زمینه کمک‌رسانی باید بین میزان خسارات وارده و کمک‌رسانی تناسب وجود داشته باشد و براساس نیازهای مردم اقلام مورد نیاز تهیه و تامین شود.
استاندار سیستان و بلوچستان از مدیران استانی خواست؛ از ظرفیت حضور مسوولان کشوری سازمان‌های مربوطه در منطقه به بهترین نحو مطلوب در راستای تامین زیرساخت‌ها بهره‌برداری کنند.
وی با تاکید بر پایداری آب روستاها بیان کرد: تا زمان پایداری آب مناطق، مجموعه‌های اجرایی و قرارگاه جهادی در زمینه تامین آب مورد نیاز مردم امدادرسانی کنند.
کرمی اذعان کرد: دانشگاه علوم پزشکی کنترل و نظارت لازم در زمینه اعزام اکیپ‌های بهداشتی و پزشکی در مناطق آسیب دیده را داشته باشد.
وی در بحث امدادرسانی سازمان هلال احمر افزود: تاکنون اقدامات بسیار خوبی در زمینه تامین اقلام ضروری و مواد غذایی مورد نیاز مردم انجام شده است، در ادامه نیز تا زمان پایداری شرایط، با همکاری قرارگاه جهادی کمک‌رسانی به مردم تداوم خواهد داشت.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر توزیع آرد، بویژه در بخش‌های روستایی بیان کرد: فرمانداران موظف هستند؛ به صورت روزانه نیازمندی‌های روستاها را بررسی و نسبت به تامین و رفع مشکلات مردم اقدام کنند.

وی ادامه داد: سازمان‌های راهداری و راه و شهرسازی بازگشایی راه‌هایی که همچنان بسته هستند را با سرعت پیگیری کنند و مسیرهای بازگشایی شده را از نظر دارا بودن تابلو و علائم رانندگی بررسی نمایند تا مشکلی برای افراد به وجود نیاید.
کرمی بر پایداری برق همه مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان تاکید کرد و افزود: قطعی خطوط فیبر نوری نیز باید به سرعت ترمیم شود.
وی تصریح کرد: در زمینه ساختمان‌های آسیب دیده باید تعمیرات لازم انجام شود، ساخت مسکن‌ آسیب دیده از سیل قبل آغاز شده و مسکن‌های آسیب دیده جدید نیز با کد ارتفاعی و رعایت تمام اصول ساختمان‌سازی بزودی آغاز شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر رفع مسائل مرتبط با بنادر، شیلات و تامین سوخت پروژه‌ها گفت: جهاد کشاورزی تا رفع مشکلات بندساهار و قنات‌هایی که آسیب دیده و خسارات وارده به این بخش را تا حصول نتیجه پیگیری کند.

وی بیان کرد: بخشی از مشکلات، مرتفع شده و با همکاری شهرداری تهران آب شهر کنارک تخلیه شده و بخشی از امکانات مورد نیاز نیز از برخی شهرداری‌ها از جمله شهرداری مشهد برای رفع آسیب ها و مشکلات به استان منتقل خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • وعده سازمان بازرسی منطقه ۳ برای رفع مشکلات تولیدکنندگان
  • تلاش خود را برای رفع مشکلات تولیدکنندگان به کار می‌گیریم
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • جریمه شش میلیاردی ۲۳واحد متخلف استان در سال ۱۴۰۳
  • فرمانداران مشکلات مردم سیل‌زده را با دقت و فوریت پیگیری کنند
  • فرمانداران مشکلات مردم سیلزده بلوچستان را با دقت و فوریت پیگیری کنند