Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علیرضا بی‌نیاز روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برنامه‌های هفته وحدت در سیستان و بلوچستان اظهارداشت: با همکاری همه نهادها، بخش‌ها و با حضور و همت ولایی مردم با عشق و محبتی که به رسوالله(ص) دارند برنامه‌های متنوعی در هفته وحدت سالجاری برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: برگزاری همایش وحدت اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب، تجمع  و گردهمایی علما، ائمه جمعه و مبلغان دینی، برگزاری کاروان‌های قرآنی و محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز در شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف، برنامه‌های زنده تلویزیونی و پوشش برنامه‌های برگزار شده در مساجد و اماکن مختلف علمی و فرهنگی از جمله مهمترین برنامه‌های هفته وحدت در این استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: همانطور که از صدر اسلام قلوب مردم به رسول الله(ص) جذب شده  هم‌اینک نیز این‌گونه است و با آموزه‌های نیکویی که در اسلام داریم همگان دین خودشان را نسبت به پیامبر(ص) ادا و در برنامه‌های مختلف این هفته شرکت کنند.

وی اظهارداشت: قرآن و رسول الله(ص) خط قرمز مسلمانان است و از آن کوتاه نخواهند آمد و در برابر این اعمال شنیع و اهانت‌ها ایستادگی می‌کنند.

حجت الاسلام بی نیاز با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته وحدت سالجاری با در نظرگرفتن شرایط و محدودیت‌های ویروس کرونا خواهد بود افزود: وظیفه ما این است که سلامت مردم را در نظر گیریم از این‌رو تلاش بر این شده که برنامه‌ها باشکوه بیشتر، کیفیت بهتر و جمعیت کمتر برگزار شود. 

وی با اشاره به پیام اصلی هفته وحدت در سالجاری بیان کرد: مسلمانان اردتشان به رسول الله(ص) روز به روز  بیشتر می‌شود و باقدامات دشمنان نه تنها از اراده آنان کم نخواهد کرد بلکه این اتفاق زمینه‌ساز برای تشکیل امت واحده اسلامی و تقویت وحدت اسلامی در جهان خواهد شد.

رییس ستاد گرامیداشت هفته وحدت سیستان و بلوچستان گفت: برخی از کشورهای همسایه به جای مقابله با اهانت‌کنندگان به رسول الله(ص) با آنان همکاری و روابطشان را تقویت می‌کنند که در حقیقت  این افراد پیرو پیامبر (ص)نبوده و اقدامشان نه تنها خدمت به اسلام و پیامبر نیست بلکه خیانت است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان هفته وحدت پیامبر اکرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان هفته وحدت پیامبر اکرم سیستان و بلوچستان هفته وحدت پیامبر اکرم اخبار کنکور برنامه های هفته وحدت سیستان و بلوچستان رسول الله ص برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت یک هفته‌ای به شهرداری میاندوآب جهت رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب گفت: شهرداری میاندوآب موظف است، طی یک هفته نسبت به رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر اقدام کند و هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفته نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا رضایی امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جلسه کمیته رصد نارضایتی که با موضوع شکایات مردمی در حوزه سد معبر برگزار شد، اظهار کرد: همه روزه شاهد شکایات متعدد و به‌حق مردم از سد معبر در هسته مرکزی شهر هستیم.

وی افزود: بارها و بارها به متخلفان این حوزه تذکر ارائه و اطلاع‌رسانی کامل به صورت مستمر انجام شده و تذکرات لازم نیز به خاطیان داده شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب گفت: شهرداری میاندوآب موظف است، طی یک هفته نسبت به رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر اقدام کند.

رضایی ادامه داد: هیچ عذر و بهانه‌ای در جمع‌ آوری سد معبر به ویژه در خیابان شریعتی پذیرفته نیست و در صورت مشاهده تخلف از سوی اصناف، کسبه، دست‌فروشان و حتی کم‌کاری از سوی مأموران سد معبر برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر 746924

دیگر خبرها

  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • چگونه در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شویم؟
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • فرصت یک هفته‌ای به شهرداری میاندوآب جهت رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان گناوه به صدا درآمد