Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@19:20:10 GMT

هافبک سایپا، پرسپولیسی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۴۱۱۳

هافبک سایپا، پرسپولیسی شد

پرسپولیس با هافبک جوان سایپا به توافق رسید و قرارداد امضا کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد شریفی هافبک 20 ساله پیشین سایپا با قراردادی دو ساله به جمع سرخپوشان، قهرمان فوتبال ایران پیوست.

شریفی از 16 سالگی با پیراهن استقلال خوزستان حضور در لیگ برتر را تجربه کرد. او اولین بار در آذر ماه سال 95 به میدان رفت تا جوانترین بازیکن تاریخ لیگ برتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سابقه حضور در رده‌های سنی پایه تیم ملی را دارد و توافق او با پرسپولیس پیشین از این انجام شده بود. با توجه به باز شدن پنجره نقل و انتقالات، مراحل ثبت قرارداد این بازیکن انجام می‌شود و نام وی در فهرست 23 ساله‌ها قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه: asriran.com/003A6e

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سایپا پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟

در تابستان ۲۰۲۴، یوونتوس احتمالا شاهد تغییرات زیادی در خط هافبک خود خواهد بود

طرفداری - گل | با توجه به عملکرد پرنوسان یوونتوس در فصل جاری، انتظار می‌رود که این باشگاه در تابستان ۲۰۲۴ نقل و انتقالات شلوغ و احتمالا پرسر و صدایی داشته باشد. علاوه بر مطرح شدن شایعاتی مبنی بر خروج ماسیمیلیانو الگری و جایگزین شدن او با یک سرمربی دیگر، این احتمال وجود دارد که یوونتوس در رختکن بازیکنان نیز دچار تغییرات جدی‌ای شود. با توجه به وضعیت قرارداد برخی بازیکنان یوونتوس، حدس زده می‌شود که در تابستان ۲۰۲۴، خط میانی این تیم شاهد رفت و آمد بازیکنان بسیاری باشد.

چه کسانی می‌روند؟

یوونتوس به طور قطع بند خرید کارلوس آلکاراز که چیزی نزدیک به ۵۰ میلیون یورو هزینه دارد را فعال نخواهد کرد و این هافبک آرژانتینی به ساوتهمپتون باز خواهد گشت. همچنین یوونتوس توانایی پرداخت دستمزد ۷ میلیون یورویی آدریان رابیو را نیز ندارد و احتمالا راه این دو در پایان فصل جاری و همزمان با اتمام قرارداد، به پایان خواهد رسید.

همچنین وستون مک کنی که در فصل جاری درخشان ظاهر شده، مورد توجه باشگاه‌های بسیاری قرار گرفته و هنوز بر سر تمدید قرارداد، با یووه به توافق نرسیده است. با توجه به این که این بازیکن تا ۲۰۲۵ قرارداد دارد، یوونتوس امیدوار است به لطف درخشش هافبک آمریکایی در فصل جاری، او را در تابستان پیش رو با بالاترین قیمت به فروش برساند.

انتظار می‌رود که یوونتوس به طور رسمی، فسخ قرارداد با پل پوگبا را نیز اعلام کند. تست دوپینگ این هافبک فرانسوی به دلیل استفاده از مواد ممنوعه مثبت اعلام شده و دست کم تا چند سال از حضور در میادین محروم است. بر اساس خبرها، فابیو میرتی و هانس نیکولوزی کاویلیا نیز دست کم به صورت قرضی از یوونتوس جدا خواهند شد.

چه کسانی می‌مانند؟

با وجود برآورده نکردن برخی انتظارات، مانوئل لوکاتلی به طور حتم در یوونتوس خواهند ماند. علاوه بر او، یوونتوس می.خواهد دوباره به نیکولو فاجولی اعتماد کند و او را پس از پشت سر گذاشتن دوران محرومیتش به دلیل شرط بندی، بار دیگر او را به بازی بگیرد.

چه کسانی احتمالا می‌آیند؟

یوونتوس مدت‌هاست وضعیت تئون کوپماینرس را زیر دارد و به جذب او علاقه نشان داده‌است. ارزش این هافبک هلندی روز به روز در حال افزایش است و باید دید که سران یوونتوس توانایی خرید او را خواهند داشت یا نه. میکل مرینو، قلب تپنده رئال سوسیداد، دیگر گزینه یوونتوس برای تقویت خط میانی به شمار می‌رود.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق