Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@11:10:07 GMT

سکون هوا تا پایان هفته جاری در اصفهان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۴۱۳۰

سکون هوا تا پایان هفته جاری در اصفهان ادامه دارد

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی گفت: پایداری هوا در سطح استان اصفهان تا چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد اما افزایش ابر و بهبود کیفیت هوا در ساعات بعد از ظهر دور از انتظار نیست.

آسیه آقایی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم جوی پایدار در سطح استان اصفهان و انباشت غلظت آلاینده‌ها در مناطق مرکزی و صنعتی تا سه روز آینده است و کیفیت هوا در این مناطق به ویژه در ساعات اولیه روز کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به استمرار سکون جوی تا روز چهارشنبه هفته جاری، افزود: این پدیده در سطح کشور و استان اصفهان همچنان ادامه دارد اما شدت آن نسبت به هفته گذشته کمتر است و افزایش ابر و بهبود کیفیت هوا در ساعات بعد از ظهر دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، اضافه کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در این مدت بین ۲۴ و پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

آقایی افزود: خور وبیابانک با دمای ۲۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای یک درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.
 

کد خبر 452713

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سکون هوا اصفهان اداره کل هواشناسی استان اصفهان کاهش دمای هوا افزایش ابر و وزش باد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این وضعیت پایداری هوا تا پایان هفته جاری در منطقه تداوم دارد و در این مدت دمای هوا به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا می کند.

این افزایش تدریجی دمای هوا در این منطقه معمول است و در این ایام که به فصل شکوفه‌دهی درختان مشهور است، وجود جوی پایدار می تواند بسیار مفید و موثر باشد.

تا پایان هفته جاری جوی آرام و پایدار این منطقه حاکم شده و آسمان صاف و تا کمی ابری همراه با ورزش باد ملایم پدیده غالب هواشناسی در این منطقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • هوای آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • هوای گلستان گرم و تابستانی می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • لردگان گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • کوهرنگ و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • امواج ناپایدار بارشی آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • وضعیت هوای مازندران در هفته جاری
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین