Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@02:39:21 GMT

تامین و تخصیص ارز در اولویت است

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۴۱۶۰

تامین و تخصیص ارز در اولویت است

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدیدی سرزده از سامانه جامع تجارت ایران از نزدیک در جریان مراحل نهایی شدن و تکمیل این سامانه و پروسه تکمیل پرونده های مرتبط با تامین ارز متقاضیان قرار گرفت و گفت: تامین و تخصیص ارز در اولویت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، «علیرضا رزم حسینی» در بازدیدی از روند تکمیل سامانه جامع تجارت، زیرساخت های این سایت را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی فرآیند ثبت سفارش را که در قالب سامانه جامع مجوزها انجام می شود، مورد پیگیری قرار داد و در گفت‌وگو با متقاضیان ثبت سفارش و ارباب رجوع های این سامانه، در جریان مهمترین مشکلات و مسایل قرار گرفت.

بازدید از میز خدمت سامانه های الکترونیکی وزارت صنعت از دیگر برنامه های رزم حسینی بود و کارشناسان میز خدمت در این بازدید از کاهش چشمگیر مراجعه کنندگان حضوری با راه اندازی سامانه های الکترونیکی خبر دادند.

به گزارش ایرنا، راه اندازی سامانه جامع تجارت یکی از اقدام های بسیار مهم دولت دوازدهم است که در وزارت صنعت راه اندازی شده و طبق دستور رییس جمهور نهم آذرماه امسال باید از سامانه جامع تجارت رونمایی شود.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزارت صنعت وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت صنعت و معدن سامانه جامع تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت نخست آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی است

طریفی حسینی معاون آموزش ابتدایی در نشست با مدیران مدارس غرب استان سمنان در کانون فرهنگی لقمان حکیم گرمسار، با اشاره به اینکه سال گذشته موج بزرگی از بازنشستگی در این وزارتخانه رقم خورد، گفت: ۷۲ هزار ردیف استخدامی و بستر جذب ۳۵ هزار نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان و برنامه ریزی برای جذب ۱۹ هزار نیروی کیفی در عنوان های پرورشی، مشاور، مراقب سلامت و چند عنوان شغل جدید برای جذب در مدارس ایجاد شده است که این امر حاکی از نگاه ویژه دولت نسبت به جبران کمبود نیروی انسانی در این وزارتخانه دارد.

وی یادآور شد: وزارت آموزش و پرورش در یک نقطه عطف در تحولات نظام تعلیم و تربیت قرار دارد که رویکرد مهم آن در اولویت قرار دادن مسائل این وزارتخانه به عنوان مسئله اساسی کشور است.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش آینده کشور را می سازد، اضافه کرد: بنابراین همه دستگاه ها باید در این راستا نقش آفرین باشند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: این نهاد در صدد ریل گذاری و سیاست گذاری جدید در نظام آموزشی کشور است؛ به گونه ای که تحولات آن در کف مدرسه احساس شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۶.۵ میلیون نفر در کشور مستاجر هستند/ تامین مسکن در اولویت دولت
  • تخصیص اعتبارات دولتی برای راه اندازی بازارچه خاص بانوان
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • صادرات حدود ۶۷ تن زعفران از افغانستان
  • توسعه مشارکت‌های مردمی در صنعت اولویت وزارت صمت است
  • اولویت نخست آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی است
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی الزامی شد
  • ثبت برنامه ماهانه واحد‌های تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد
  • اما و اگرها برای جامع‌ترین فرهنگ زبان فارسی