Web Analytics Made Easy - Statcounter

فلاح از اجرای طرح ملی آمران سلامت با هدف مبارزه با شیوع موج سوم اپیدمی کرونا در سراسر استان خبر داد و گفت: بیش از 4 هزار نفر از خدمات این طرح بهره‌مند شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اجرای طرح ملی آمران سلامت از پنجم لغایت  15آبان در سراسر استان بیان کرد: در طی 2 روز گذشته بیش از 4 هزار نفر از خدمات این طرح بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به راه اندازی 180 پایگاه ثابت و سیار در سراسر استان افزود:  34 خانه هلال نیز تا کنون در اجرای این طرح در روستاها همکاری کردند.وی خاطرنشان کرد: در این طرح اعضای جوانان و داوطلبان علاوه بر تذکر لسانی به افرادی که نکات ایمنی و بهداشتی رعایت نکردند، با توزیع 600 عدد ماسک و 35 لیتر مایع ضدعفونی کننده آنان را به رعایت پروتکل های بهداشتی تشویق کردند.

فلاح تصریح کرد: پایگاه های طرح آمران سلامت در اماکن شلوغ شهرها مثل فروشگاه های بزرگ، ورودی ترمینال های مسافربری، راه آهن، میادین اصلی شهر و سایر مکان های پر رفت و آمد برپا می شود.

وی با اشاره به مشارکت 418 نفر از اعضای جوانان در اجرای این طرح تصریح کرد: توسعه آموزش های همگانی، ترویج فرهنگ پیشگیری از بیماری بر مبنای جلب مشارکت مدنی و حمایت بهداشتی درمانی از قشر آسیب پذیر جامعه در مواجه با ویروس کرونا در سراسر کشور از اهداف اجرای طرح آمران سلامت است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آمران سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی

مهدی پاسبان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ویزیت ۱۰۱ هزار و ۳۹۸ نفر توسط پزشکان عمومی در اورژانس بیمارستان علامه بهلول گنابادی در سال ۱۴۰۲ گفت: در همین مدت ۱۱۰ هزار و ۵۷۴ نفر از خدمات سرپایی بخش اورژانس شامل تزریقات، سرم تراپی، پانسمان، بخیه و سونداژ بهره مند شدند.

رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی علامه بهلول گنابادی با اشاره به انجام ۹ هزار و ۳۷۱ عمل جراحی در زمینه‌های جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، ارتوپدی، ارولوژی و … در این بیمارستان اظهار کرد: در همین مدت ۹۴ هزار و ۶۵۸ نفر از خدمات تشخیصی بخش پاراکلینیکی طب تصویری این بیمارستان استفاده کردند.

وی گفت: پاسبان انجام حدود ۲۶۸ هزار آزمایش برای بیش از ۳۴ هزار نفر را از دیگر خدمات انجام شده عنوان کرد و افزود: هفت هزار و ۸۰۴ نفر مادر باردار در طول دوران بارداری از خدمات تریاژ مامایی بهره‌مند شدند.

پاسبان با اشاره به بهره‌مندی ۳۱ هزار و ۸۷۵ نفر از خدمات کلینیک تخصصی بیمارستان علامه بهلول اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۶۰ هزار نفر توسط پزشکان متخصص و فوق تخصص بیمارستان علامه بهلول گنابادی ویزیت شدند.

کد خبر 6081346

دیگر خبرها

  • معرفی شرکت‌های صلاحیت‌دار کرمان برای ارائه خدمات ایمنی و آتش‌نشانی
  • اجرای برنامه های سلامت محور در منطقه ۹ تهران
  • برگزاری راهپیمایی ضدصهیونیستی در کرمان + تصاویر
  • بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی
  • اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی از امسال/ فعالیت ۸ هزار آزمایشگاه در کشور
  • اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی/ فعالیت ۸ هزار آزمایشگاه در کشور
  • اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی از امسال
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • عکس/ رژه روز ارتش در سراسر کشور
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری