Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهور کشورمان در پیامه به رییس جمهور ترکبه گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران، آمادگی خود را برای ارسال هر نوع کمک‌های امدادی و درمانی و یاری‌رسانی به مردم مناطق زلزله زده اعلام می‌دارد. خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی ضمن ابراز همدردی با دولت و ملت ترکیه به دلیل جان باختن و مصدوم شدن شماری از مردم این کشور در زلزله دلخراش در استان ازمیر، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای ارسال هر نوع کمک‌های امدادی و درمانی و یاری‌رسانی به مردم مناطق زلزله زده ترکیه اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به رییس جمهور ترکیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای رجب طیب اردوغان
رییس جمهور محترم ترکیه   وقوع زلزله دلخراش در استان ازمیر و جان باختن و مصدوم شدن عده‌ای از مردم عزیز آن دیار، موجب تأثر عمیق گردید.
اینجانب با ابراز همدردی، به نمایندگی از سوی دولت و ملت جمهوری اسلامی این ضایعه را به جناب‌عالی و مردم دوست و برادر ترکیه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای خانواده‌های داغدیده بردباری و برای مصدومان، شفای عاجل مسألت دارم.
دولت جمهوری اسلامی ایران، آمادگی خود را برای ارسال هر نوع کمک‌های امدادی و درمانی و یاری‌رسانی به مردم مناطق زلزله زده اعلام می‌دارد و امیدوار است هر چه سریع‌تر شاهد بازگشت شرایط امن در مناطق آسیب‌دیده باشد.

بیشتر بخوانید: روحانی: اگر مردم همکاری نکنند در مقابله با کرونا موفق نمی‌شویم   انتهای پیام/ برچسب ها: حسن روحانی زلزله ترکیه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن روحانی زلزله ترکیه کمک های امدادی و درمانی جمهوری اسلامی برای ارسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از هر امری که مردم را نا امید کند بپرهیزید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در جمع مردم شاهرود در ورزشگاه تختی این شهر گفت :رهبری فرمودند ما به قله نزدیک شدیم، در فرهنگ ما نباید هرگز خستگی و نا امیدشدن وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه دولت وظیفه دارد موانع را از پیش پای تولید کننده بردارد تا فعالان اجتماعی اقتصادی و فرهنگی بتوانند تلاش کنند تاکید کرد :  دستگاه‌های اداری موظف هستند با روابط اداری سالم و قانونمند مردم، فعال اقتصادی و تولیدکننده و جوان فعال و همه جامعه را حمایت کنند.

وی گفت : باید از هرگونه رابطه ناسالم، فساد اداری و رشوه  و از هر امری که مردم را ناامید میکند  پرهیز شود.

وی اضافه کرد: نیاز کشور بیش از همه زمان‌ها کار و تلاش و افزایش تولید است و دانشمندان، دانشگاهیان و پژوهشگران و شرکت‌های دانش بنیان باید تلاش کنند تا دانایی‌ها ضمیمه توانایی‌ها شود و تولیدات به سمت صادراتی شدن پیش رود .

آیت الله رئیسی ابراز داشت: امروز در عرصه‌های علم وفناوریو صنعت  ما نیازمند کار و تلاش توسط همه مردم جامعه در بخش خصوصی، تعاونی و دولتی هستیم تا با دستان توانای شما اقتصاد و تولید کشور رونق بگیرد.
رئیس جمهور گفت: بسیاری از کارگاه‌ها و کارخانجات راکد در استان سمنان به چرخه تولید بازگشته و نرخ بیکاری در این استان کاهش یافته و اشتغال افزایش یافته، اما باید بیش از این کار و تلاش کنیم.

رئیس جمهور  همچنین خاطرنشان کرد گفت: دولت برای تامین اب پایدار در شهرستان شاهرود  پیگیری می کتند و در خصوص وضعیت محیط زیست، هر اقدام و فعالیت صنعتی، اقتصادی و معدنی  اصل بر حفظ محیط زیست خواهد بود.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود گفت : علیرغم همه دشمنی‌هایی که با ملت ایران انجام می‌شود به دلیل اهداف بلند  نظام  ، مقاومت و ایستادگی در برابر استبداد، استعمار و استکبار جهانی وهم چنین به دلیل حمایت جانانه مردم ایران به تبعیت از رهبری فرزانه انقلاب از فلسطین و آرمان فلسطین و آزادی قدس، پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.
وی افزود: امروز همه امت اسلام با همه وجود بر حقانیت این سخن واقف شده نه فقط امت اسلامی که جهان بشریت و همه مردم با هر دین و مذهب در سراسر عالم به حقانیت موضع جمهوری اسلامی در دفاع از فلسطین و بر ضدیت با رژیم ستمگر صهیونیستی واقف شده است.
وی اضافه کرد: هر کس در هرجای دنیا بخواهد به کرامت و عزت مردم ایران خدشه وارد کند مردم ایران در مقابلشان ایستادگی خواهند کرد.
رئیس جمهور گفت: به کنسولگری ایران که همان خاک جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، حمله کردند و در مقابل این هجمه و حمله و ستم جنایت و ظلم، جمهوری اسلامی باید آن‌ها را تنبیه می‌کرد و مردم بزرگ ایران آن هارا تنبیه کردند.
آیت الله رئیسی ابرازداشت: اگر رژیم صهیونیستی خطا کند و بازهم بخواهد کوچکترین تعرضی به خاک جمهوری اسلامی کند نسبت به او آن چنان پاسخی داده خواهد شد که او و حامیانش پشیمان خواهند شد.
وی افزود: در مذاکره با برخی از کشور‌های غربی گفته ایم مبادا با زبان زور با ما سخن بگویید چرا که ملت ما دارای عقلانیت، تدبیر و منطق است و دوران زورگویی تمام شده  و اگر با زبان زورگویی سخن بگویید ملت بزرگ ایران و دولتمردان با قوت و قدرت در مقابلشان خواهد ایستاد.

 

دیگر خبرها

  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • کمک به سیل‌زدگان در استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • از هر امری که مردم را نا امید کند بپرهیزید
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان + فیلم
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران جلودار خدمت رسانی به مردم است