Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@20:06:54 GMT

برخورد با شتر یک کشته برجاگذاشت

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۴۲۳۶

برخورد با شتر یک کشته برجاگذاشت

رئیس پلیس راه استان گفت: برخورد یک دستگاه پراید با یک شتر، یک کشته و 3 مجروح برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، سرهنگ "علیرضا رضایی" در تشریح این خبر گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تصادف در محورهای مواصلاتی"طبس" بلافاصله کارشناسان پلیس راه و گروه امداد به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کارشناسان با بررسی صحنه دریافتند یک دستگاه سواری پراید با یک شتر تصادف کرده که بر اثر این سانحه راننده خودرو در دم فوت و 3 سرنشین دیگر مجروح شده که سریعا توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه خودروی پراید برای سیر مراحل قانونی و تشکیل پرونده به پارکینگ منتقل شد، تصریح کرد: کارشناس پلیس راه، علت بروز این حادثه را تجاوز از سرعت مطمئنه از سوی راننده خودرو و همچنین رها کردن احشام توسط مالک آن تشخیص داده است.

رئیس پلیس راه فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی به رانندگان توصیه کرد: قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث تلخ و مرگبار نباشیم

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حادثه پراید شتر پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از آسوشیتدپرس، مقامات روز دوشنبه اعلام کردند بر اثر خروج خودروی مسابقه‌ای در سریلانکا از مسیر ۷ نفر کشته و ۲۰ زخمی شدند.

نیهال تالدووا، سخنگوی پلیس گفت که یکی از خودروها از پیست منحرف شد و با تماشاگران و مسئولان مسابقه برخورد کرد.

تالدووا گفت که هفت نفر از جمله چهار مقام و یک دختر هشت ساله کشته شدند و ۲۰ نفر دیگر در بیمارستان تحت مداوا هستند. وی گفت: حال سه تن از مجروحان وخیم است.

تحقیقات پلیس برای بررسی جزئیات حادثه آغاز شده است.

در این مسابقه بیش از ۱۰۰ هزار تماشاگر حضور داشتند. ویدئوهای شاهدان عینی نشان می‌دهد مردم پس از آن به سمت محل حادثه هجوم بردند و ادامه مسابقه متوقف شد.

کد خبر 6085848

دیگر خبرها

  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید