Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت گاز کردستان روز شنبه در آیین افتتاح این سیستم اظهار داشت: مجتمع ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز سنندج از جمله تاسیسات حیاتی این شرکت و برای تامین گاز پایدار این شهر و بخش‌های مختلف خانگی، صنعتی، تجاری و نیروگاهی با ظرفیت تامین ۵۰۰ هزارمترمکعب گاز در ساعت ایجاد شده است.

احمد فعله‌گری با بیان اینکه مصون سازی این شبکه و تاسیسات آن حایز اهمیت است، اضافه کرد: این شرکت علاوه بر نصب دروبین‌های مدار بسته و مانیتورینگ، اقدام به تاسیس سیستم اطفا حریق کرده است تا در صورت وقوع آتش‌سوزی به صورت اتوماتیک و مانیتورینگ حرق مهار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سیستم اطفا حریق پیش از گسترش آتس‌سوزی و رسیدن اکیپ‌های آتش‌نشانی، آتس‌سوزی تاسیسات گاز را در فاصله ۵۰ متری مهار خواهد کرد، یادآور شد: ایجاد سیستم اطفا حریق ۶ ماه طول کشید و برای آن ۱۰ میلیارد ریال هزینه شد.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با بیان اینکه ایستگاه‌های تقلیل فشار شماره یک و ۲ سنندج، ۱۸۰ هزار مشترک و ۱۶۰ روستای این شهرستان را پوشش می‌دهد، افزود: برای اجرای طرح سیستم اطفا حریق این ایستگاه‌ها، سیستم پمپاژ و مخزن آب ذخیره از نوع پلی اتیلن با ظرفیت ۲۰ هزار لیتر نصب شده است.

 ۵۴۵ هزار مشترک در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری، اداری و صنعتی از خدمات شرکت گاز کردستان بهره‌مند هستند و ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری ۱۰۰ درصد بوده و در جمعیت روستایی ۹۳ درصد است.

برچسب‌ها اطفای حریق کردستان گاز رسانی سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اطفای حریق کردستان گاز رسانی سنندج اطفای حریق کردستان گاز رسانی سنندج اخبار کنکور سیستم اطفا حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حسینعلی شرکایی با اشاره به مشکلاتی که تأسیس معاینه فنی خودروهای سبک اسدآباد را به تاخیر انداخت گفت: با پیگیری مسولان مشکلات راه اندازی معاینه فنی این شهرستان برطرف و یکی از مطالبات مهم شهروندان اسدآبادی تحقق پیدا کرد.

او تصریح کرد: برنده مزایده راه اندازی خودرو‌های سبک اسدآباد به مراجع ذی صلاح معرفی شده است که پس از اخذ مجوز‌های مربوطه این مرکز در اسدآباد راه اندازی می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • افزایش ساعت خدمات دهی مترو از فردا
  • وعده رفع تورم و بیکاری در کردستان
  • راهنمای جامع خرید کابل برق
  • بهره‌برداری ۳۶۰ هزارمیلیاردریال پروژه درسفر رئیس جمهور به کردستان
  • بزودی: بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • ◄ بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری
  • بازدید سرزده بازرس کل کردستان از بیمارستان کوثر سنندج
  • بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال
  • آتش سوزی انبار ضایعات در بولوار توس مشهد