Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان  امام جمعه سلطانیه گفت: اهانت به پیامبر اسلام (ص) اهانت به همه ادیان و انبیا است.

حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب پیش از ظهر امروز (۱۰ آبان‌ماه) در دیدار با تعدادی از دانش‌آموزان بسیجی، به جایگاه مهم بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد و افزود: بسیج دانش‌آموزی به عنوان یک پدیده مبارک، محلی برای تربیت جوانان انقلابی و مبلغ فعال برای دوره دانشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ویژگی‌های بسیجی دانش‌آموز شهید فهمیده اشاره کرد و گفت: شهید فهمیده با اینکه به سن تکلیف نرسیده و ۱۳ سال بیشتر نداشت، نوجوانی مسجدی و عاشق امام (ره) بود و با تمام وجود سعی در اجرای فرامین امام داشت.

حسینی‌نسب با بیان اینکه شهید فهمیده بر ارزش‌های اسلامی و انقلابی، غیرت داشت، ادامه ‌داد: توجه به ارزش‌های اسلامی و انقلابی شهید فهمیده را شاخص کرده است.

امام جمعه سلطانیه، دوران جوانی را بهترین زمان برای خودسازی، شکوفایی معنوی و عبادت و بندگی دانست و افزود: خداوند جوان مومن را دوست دارد و به خاطر او به فرشتگان مباهات می‌کند.

وی با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان در این دوره از زندگی خود با چالش‌هایی مواجه هستند که توجه نکردن به آن‌ها ممکن است آسیب‌زا باشد، اضافه کرد: دوست ناسالم، استفاده نکردن صحیح از فضای مجازی و عدم ارتباط با مسجد از آفات دوره جوانی و نوجوانی است.

امام جمعه سلطانیه بر ضرورت ارتباط جوانان با نهاد نماز جمعه تاکید کرد و ادامه داد: ارتباط نوجوانان با این نهاد انسان‌ساز سبب تربیت جوانان انقلابی می‌شود.

وی ۱۳ آبان و سه حادثه مهم آن روز یعنی تبعید امام (ره) از ایران به ترکیه، کشتار دانش‌آموزان معترض به سیاست‌های رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را نماد دشمنی استکبار با ایران اسلامی دانست و افزود: ولایت‌مداری به‌عنوان تولی و استکبارستیزی به عنوان تبری، دو شاخصه مهم بسیج دانش‌آموزی است.

حسینی‌نسب با اشاره جایگاه ولایت در اسلام، به وصیت‌نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گریزی زد و اضافه‌ کرد: یکی از راه‌های عاقبت‌بخیری، ولایت‌مداری است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با اصل اسلام و انقلاب دشمن هستند، نمونه‌هایی از دشمنی‌های آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه با ایران اسلامی را برشمرد و با اشاره به توهین رئیس‌جمهور فرانسه به وجود مقدس پیامبر اسلام (ص)، عنوان کرد: اهانت به پیامبر اسلام (ص)، اهانت به همه ادیان و انبیا است.

وی با اشاره به حمایت از توهین به پیامبر اکرم (ص) در فرانسه، خاطرنشان کرد: ابلیس فرانسه از سرنوشت سلمان رشدی عبرت بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان اهانت به پیامبر اسلام امام جمعه سلطانیه پیامبر اسلام شهید فهمیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی ویکی از مهمترین موضوعاتی است که موجب استحکام خانواده و جامعه می‌ شود و از نظر شرعی و قانونی واجبی است که رعایت آن لازم و تضعیف آن تبعات سنگین برای فرد بی حجاب و جامعه اسلامی به بار می‌آورد، از این رو نظام و امت اسلامی نمی‌تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد.

امام جمعه کیش گفت: دشمنان دین و نظام اسلامی که نتوانستند از راه‌های مختلف به این نظام مقدس ضربه بزنند با جنگ شناختی و ترکیبی بدنبال تضعیف اعتقادات دینی، ترویج هنجار شکنی و بی حرمتی به موازین شرعی در جامعه اسلامی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز خاطرنشان کرد: بر همگان لازم است در مقابل این فتنه دشمنان نیز با هوشیاری و بصیرت بایستند و یکبار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند و برای عزت و سرافرازی نظام اسلامی و مردم عزیز و شریف ایران اسلامی تلاش کنند.

وی تصریح کرد: همه دستگاه‌ها، مردان و زنان مومن و قانونمند کشور عزیزمان نسبت به این امر مسئولیت دارند، از این رو لازم است با تعامل منطقی، معتدل و حساب شده برنامه ریزی و اقدام کنند و با اهتمام وافر و قاطعیت کامل در جلوگیری از هرگونه بی قانونی و هنجار شکنی بر اساس قوانین کشور و ضوابط شرعی، از ایجاد دو قطبی‌ها، تفرقه و تقابل در جامعه پرهیز کنند.

امام جمعه کیش افزود: از جامعه نخبگان انتظار می‌رود برای بصیرت افزایی، حفظ اخوت و مودت اسلامی و جذب حداکثری با عنایت کامل منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضوری موثر در عرصه جهاد تبیین داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: از زحمات و تلاش همه مردم و دستگاه‌ها به ویژه فراجا برای تثبیت هویت فرهنگی حفظ و ترویج ارزش‌ها در جامعه اسلامی و صیانت از آرمان‌های امام بزرگوار (ره) و شهدای گرانقدرمان، صمیمیانه تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند متعال مزید توفیقات این عزیران را خواستاریم و خدا قوت عرض می‌نمایم.

وی افزود: بدیهی است در کنار این اقدامات، جهاد تبیین و دفاع منطقی و مستدل از ارزش‌ها و بصیرت افزایی و آگاه سازی آحاد مردم نسبت به فتنه‌های دشمنان و نیز اهتمام به رویکرد اصلاحی و جذب حداکثری و اخوت و مودت اسلامی و اقدامات معتدل و منطقی و توجه کامل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تاکید است.

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

علیرضا بی نیاز
امام جمعه جزیره کیش

دیگر خبرها

  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب
  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد