Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@07:07:42 GMT

ماجرای جدایی زکی پور از استقلال

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۴۲۸۹

ماجرای جدایی زکی پور از استقلال

میلاد زکی پور دیروز در بازی دوستانه در برابر چوکای تالش حتی یک دقیقه هم برای استقلال بازی نکرد. آنهم در شرایطی که در همه دیدارهای قبلی استقلال به میدان رفته بود.

به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق کمی عجیب بود به این خاطر که دیدار با چوکای تالش آخرین دیدار دوستانه تیم آبی محسوب می شد و به نوعی محمود فکری در این بازی به تیم اصلی اش میدان داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویی پیش از این بازی میلاد زکی پور رفتاری از خود بروز می دهد که این رفتار ناراحتی سرمربی استقلال را به همراه داشت و در ادامه محمود فکری حتی به عنوان بازیکن تعویضی به میلاد زکی پور میدان نداد.


البته استقلال دیروز شیوه بازی اش را از 352 به 442 تغییر داده بود و با این نفرات به میدان رفت: رشید مظاهری، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، وریا غفوری، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری. هم چنین عارف غلامی در نقش مدافع چپ برای استقلال بازی کرد.


گویی محمود فکری توامان از فرشید باقری هم گله مند شد و این بازیکن هم در دیدار با چوکای تالش فرصت بازی پیدا نکرد. این اتفاق شاید میلاد زکی پور را به جدایی از استقلال نزدیک کند. به خصوص که استقلال در جناج چپ خط دفاعی با ترافیک بازیکن روبرو است.


استقلال در این پست محمد نادری و متین کریم زاده را خریده و میلیچ هم در آستانه بازگشت به اردوی تیم آبی است. از سویی محمود فکری در تیم هایی که پیش تر در آن حضور داشته نشان داده مربی است که به نظم و انضباط اهمیت ویژه ای می دهد. شاید جدایی از استقلال یکی از خواست های مدافع چپ تیم آبی هم باشد به این خاطر که میلاد در حضور میلیچ کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا می کند و حالا به جمع رقبای او محمد نادری هم اضافه شده است.


میلاد زکی پور مدافع چپ آبی ها که در خرداد 1395 به همراه علیرضا منصوریان به استقلال آمد، اکنون 25 ساله است و در حالی که کمتر کسی او را در تیم نفت تهران می شناخت، اما رفته رفته در استقلال برای خود اسم و رسمی پیدا کرد و به مدت 4 سال در سمت چپ خط دفاعی استقلال به میدان رفت و روزهای پر فراز و نشیبی را گذراند.


میلاد زکی پور که در فصل گذشته در رقابت های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا در 24 بازی برای استقلال به میدان رفته بود، تنها یک پاس گل را در دیدار با نفت مسجدسلیمان به نام خود ثبت کرد و در 15 مسابقه برای آبی پوشان بیش از 60 دقیقه در زمین حضور داشت و در فصل گذشته در سایه میلیچ قرار داشت و فرصت عرض اندام پیدا نکرد.


حالا و با توجه به تراکم شدید در سمت چپ خط دفاعی استقلال، جدایی زکی پور از استقلال محتمل تر از قبل است و با توجه به عدم حضور این بازیکن در دیدار روز گذشته مقابل چوکا و غیبت در تمرین امروز آبی پوشان، به نظر می رسد کار این بازیکن با استقلال به پایان خط رسیده باشد.

استقلال تهران میلاد زکی پور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران میلاد زکی پور میلاد زکی پور محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیانیچ: الگری مقصر نتایج و عملکرد یوونتوس نیست؛ جدایی از رم برایم دردناک بود

پیانیچ از دیبالا به عنوان یکی از بهترین بازیکنانی که در کنارش بازی کرده، نام برد

طرفداری | میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی و سابق باشگاه‌های رم و یوونتوس که این روزها برای الشارجه در لیگ امارات توپ می‌زند، در گفتگو با کوریره دلو اسپورت راجع به موضوعات مختلفی از جمله دوران حضورش در رم، افزایش انتقادات از مکس الگری، درخشش دنیله ده روسی روی نیمکت جالوروسی و همچنین اهمیت پائولو دیبالا برای گرگ‌ها صحبت کرد:

دوران حضور تو در رم

من پنج سال در رم بودم و در این مدت، پیشنهادهای زیادی را رد کردم. در سومین سال حضورم در رم، پیشنهاد یوونتوس از راه رسید اما تصمیم گرفتم به آن پاسخ منفی بدهم، چرا که فکر می کردم هنوز وقت جدایی از رم نیست و دلم می‌خواست با این تیم جام ببرم. با این حال، ما موفق به انجام این کار نشدیم و تصمیم گرفتم به تیمی دیگر (یوونتوس) ملحق شوم. جدایی از رم دردناک بود اما می دانستم که تصمیم درستی است. در حالی که پاری سن ژرمن هم من را می‌خواست، به یوونتوس رفتم و به هیچ وجه پشیمان نیستم. با این حال، رم همیشه در قلب من باقی خواهد ماند.

درخشش ده روسی روی نیمکت رم

دنیله در حال توسعه دادن سبک فوتبال خود است. او از اسپالتی و دیگر مربیانش الهام می‌گیرد و در حالی که دوست دارد تیمش تهاجمی بازی کند، طوری بازیکنانش را در زمین قرار می‌دهد که گل‌های کمی نیز دریافت کند. او کپی‌کار نیست و سبک خودش را دارد. خیلی دوست داشتم که مربی‌ای شبیه او داشته باشم.

افزایش انتقادات از مکس الگری

الگری در حالی به یوونتوس بازگشت که فاصله چندانی تا امضای قرارداد با رئال مادرید نداشت. یووه برای او بسیار مهم است. به نظر من، منصفانه نیست که بخواهیم الگری را مقصر نتایج یوونتوس و سبک بازی کسالت بار این تیم بدانیم. عوامل دیگری نیز در این مورد تأثیرگذارند. الگری هنوز همان الگری است، یکی از موفق ترین مربیان دنیا که باشگاه‌های مطرح بسیاری خواهان او هستند. مکس تا اینجای فصل تمام تلاش خود را کرده و نباید او را مقصر عملکرد یوونتوس دانست. در کنار همه این‌ها، یوونتوس در سال‌های اخیر بازیکنان مهم و خوبی را از دست داده است که قطعا در نتایج این تیم اثر منفی گذاشته است.

پائولو دیبالا

یووه رونالدو، کیه لینی، مانژوکیچ، بونوچی، بوفون و دیبالا را از دست داد. دیبالا را خیلی دوست داشتم، او یکی از بهترین بازیکنانی بود که در کنارش بازی کرده‌ام. فوتبال در خون او است و ما چشم‌بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کردیم. رم با و بدون دیبالا دو تیم کاملا متفاوت است، درست شبیه زمانی که توتی هنوز بازی می‌کرد. امیدوارم مالکان رم هر طور که شده پائولو را حفظ کنند. تا جایی که خبر دارم، خود دیبالا نیز در رم خوشحال است و می‌خواهد در این تیم بماند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • استقلال روز چهارشنبه به میدان می‌رود
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • ماجرای استقلال و کاپیتان، داستان تهدید و فرصت/ خالدآبادی کمتر از رفیعی نیست
  • پیانیچ: الگری مقصر نتایج و عملکرد یوونتوس نیست؛ جدایی از رم برایم دردناک بود
  • حسینی مقابل تراکتور به میدان می‌رود
  • درخوست جدایی از استقلال؛ خداحافظی زودهنگام نیمکت نشین گران قیمت
  • میلاد محمدی با انگیزه در بازی شماره ۹
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور