Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: پلیس فدرال آمریکا و وزارت امنیت داخلی این کشور در بیانیه مشترکی اعلام کردند که یک عامل به طور موفقیت آمیزی اطلاعات ثبت نامی رای دهندگان آمریکایی را در دست کم یک ایالت بدست آورده است.
به گزارش خبرگزاری رویترز، مقامات آمریکایی روز جمعه مدعی شدند که هکرهای ایرانی پشت ایمیل‌های تهدیدآمیزی هستند که اوایل ماه جاری میلادی برای هزاران آمریکایی ارسال شده و به طور موفقیت آمیزی توانسته به جمع آوری اطلاعات بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بیانیه همچنین آمده که ارزیابی توسط آژانس امنیت زیرساخت و امنیت سایبری و اف‌بی‌آی مشخص کرده که هدف قرار گرفته شدن وبسایت انتخابات آمریکا تلاشی متعمدانه برای تاثیرگذاری و مداخله در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا بوده است.
هفته پیش بود که مقامات آمریکایی مدعی شدند که ایران اقدام به ارسال ایمیل‌های تهدید کننده به رای دهندگان آمریکایی کرده است.
مقامات آمریکایی هشدار داده‌اند که ممکن است بازیگران خارجی در تلاش برای تاثیرگذاری در انتخابات سوم نوامبر (۱۳ آبان) ریاست جمهوری آمریکا باشند.
ایران هرگونه ادعای آمریکا مبنی بر مداخله هکرهای ایرانی در انتخابات این کشور را رد کرده است.
منبع: فارس
برچسب ها: هکرهای ایرانی ، ایمیل‌ ، هک

منبع: خرداد

کلیدواژه: هکرهای ایرانی ایمیل هک هکرهای ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه مسئولیت داعش در حمله مسکو را زیر سوال برد

روسیه روز دوشنبه در مورد اظهارات آمریکا مبنی بر اینکه داعش مسئول حمله مسلحانه به سالن کنسرت در خارج از مسکو بوده که منجر به کشته شدن ۱۳۷ نفر و زخمی شدن ۱۸۲ نفر دیگر شد، تردید کرد.

براساس گزارش رویترز، در مرگبارترین حمله در داخل روسیه در دو دهه اخیر، چهار مرد شب جمعه به سالن کنسرت کروکوس یورش بردند و قبل از اینکه گروه راک پیکنیک، که در دوران شوروی تشکیل شده بود، آهنگ موفق خود را اجرا کند، به سوی مردم آتش گشودند.

مقامات این چهار عامل را که حداقل یکی از آنها اهل تاجیکستان بود، به اتهام تروریسم بازداشت کردند. اعضای سرویس امنیت فدرال در دادگاه منطقه‌ای مسکو به طور جداگانه آنها را به داخل زندان هدایت کردند.

داعش مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت، ادعایی که آمریکا به سرعت آن را تایید کرد.  مقامات آمریکایی گفتند که اوایل این ماه به روسیه در مورد حمله قریب الوقوع بر اساس اطلاعاتی دقیق هشدار دادند. اما ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به طور علنی به ارتباط این سازمان تروریستی با مهاجمان اشاره نکرد اما گفت که آنان قصد فرار به اوکراین را داشتند.

پوتین اعلام کرد که برخی از افراد طرف اوکراینی  آماده انتقال شبه نظامیان به آن سوی مرز بودند. با این وجود اوکراین هرگونه نقشی در این حمله را رد کرد و ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین پوتین را متهم کرد که با بردن نام اوکراین به دنبال انداختن مسئولیت حمله به سالن کنسرت به گردن اوکراین است.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز اظهارات آمریکا مبنی بر اینکه داعش مسئول این حمله بوده است را زیر سوال برد. او در مقاله‌ای برای یک روزنامه گفت:  یک سوال از کاخ سفید: آیا مطمئن هستید که داعش است؟  آیا می‌توانید دوباره به آن فکر کنید؟. آمریکا از مترسک  داعش برای سرپوش گذاشتن بر اقدامات خود در کی‌یف استفاده می‌کند.

او به خوانندگان مقاله خود یادآوری کرد که واشنگتن از جنگجویان  که در دهه ۱۹۸۰ علیه نیرو‌های شوروی جنگیدند، حمایت می‌کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ادعای مقام آمریکایی: ایران با یک کشتی اطلاعاتی در جیبوتی حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند
  • چگونه کشاورزان آمریکایی میلیون‌ها قرقاول را پرورش می‌دهند (فیلم)
  • چرا آمریکا قطعنامه آتش‌بس در غزه را وتو نکرد؟
  • چین به هک اطلاعات مقامات آمریکا و انگلیس متهم شد
  • آمریکا: بلینکن درباره عملیات نظامی در رفح با گالانت گفتگو خواهد کرد
  • ناراحتی آمریکا از واکنش اسرائیل به رای آن در شورای امنیت
  • تحریم‌ های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین
  • بن گویر: سازمان ملل خراب آباد است!
  • روسیه مسئولیت داعش در حمله مسکو را زیر سوال برد