Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، کیلیان‌ام‌باپه قصد دارد در تابستان 2021 پاریس را ترک کرد. این خبر طی چند ماه گذشته به یک خبر تکراری بدل شده و به نظر می‌رسد ام‌باپه تصمیمش جدی است.

یکی از محتمل‌ترین مقصدهای ام‌باپه نیز رئال مادرید است که با عدم خرید در تابستان 2020، می‌خواهد او را در تابستان 2021 به سانتیاگو آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از OKdiario موضوع تمدید با ام‌باپه نیز به بن‌بست خورده و اگر باشگاه پاریس به رفتن او رضایت ندهد، در تابستان 2022 ام‌باپه به صورت رایگان پاریس را ترک می‌کند.

البته بعید است بازیکنی که می‌تواند بیش از 100 میلیون برای پاریس پول بیاورد، این باشگاه راضی شود که او رایگان تیم را ترک کند. به همین علت محتمل است که تابستان 2021 ام‌باپه به تیمی دیگر منتقل شود.

از طرف دیگر طبق خبری که منتشر شد و می‌توانید در اینجا بخوانید نیمار خواهان تمدید با پاریس است. وی قصد دارد با تمدید 5 ساله در پاریس ماندگار شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئال مادرید مصر پاریس کیلیان ام باپه ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق پنج سال دیگر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق به مدت پنج سال، امروز (چهارشنبه، هشتم فروردین‌ماه) بین مجید چگنی، مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران و زیاد علی فاضل، وزیر برق عراق در بغداد امضا شد.

کد خبر 6063851 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • فیلم/ تمدید صادرات گاز ایران به عراق
  • راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق پنج سال دیگر
  • خیال آنچلوتی راحت شد: قرارداد ستاره رئال تمدید می‌شود
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد
  • جو مثبت رختکن رئال مادرید؛ کهکشانی‌ها برای استقبال از کیلیان ام باپه لحظه‌شماری می‌کنند
  • زمانی که کیلیان ام باپه برای اشرف حکیمی چای رمضان سرو کرد / فیلم
  • تمدید بیمه رایگان سلامت پنج دهک نخست جامعه در سال ۱۴۰۳
  • ام باپه و بازی با اعصاب هواداران رئال مادرید؛ منظور شوامنی بارسلونا و اتلتیکو مادرید بود!
  • حرکت دیدنی کیلیان ام باپه در دیدار مقابل آلمان / فیلم