Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

طی این قرارداد شرکت عصر فناوری دانش در جهت تسهیل حسابداری شرکت نوپا و کوچک، تیم نوپا و افراد حقیقی در سامانه ملی ایران نوآفرین اقدام به ارائه رایگان اشتراک یک‌ساله لایسنس حرفه‌ای نرم‌افزار حسابداری ابرستان به تعداد محدودی کرده است.

شرکت‌ها و افراد برای بهره‌مندی از این طرح تنها باید در سایت ایران نوآفرین ثبت‌نام کنند و پس از دریافت کد ۱۰ رقمی ایران نوآفرین خود، در سایت ایران نوآفرین وارد طرح بوم واره شوند و در آنجا نرم‌افزار ابرستان را انتخاب کرده و با کد خود می‌توانند اشتراک رایگان یکساله را به راحتی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(راهنمای ثبت نام برای اشتراک یکساله رایگان ابرستان)

ابرستان، نرم‌افزار حسابداری آنلاین مبتنی بر تکنولوژی ابری است که روی انواع سیستم‌های عامل و بدون نیاز به نصب کار می‌کند. نرم‌افزار حسابداری ابرستان با هزاران کاربر، مناسب کسب‌وکارهای نوپا (کوچک) و استارت‌آپ‌ها با قابلیت ویژه پرداخت آنلاین فاکتور است. در نرم‌افزار ابرستان هزینه‌های کسب‌وکارها به طور چشم‌گیری بر پایه فناوری ابری کاهش پیدا می‌کند که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

حذف هزینه‌های نگهداری و به‌روزرسانی سیستم حذف هزینه‌های خرید تجهیزات گران قیمت سخت‌افزاری و امنیتی جهت محافظت از داده‌ها حذف هزینه خرید لایسنس و دسترسی به امکانات – دسترسی رایگان به تمامی زیر سیستم‌های حسابداری! حذف هزینه‌های پشتیبان‌گیری و نگهداری از داده‌ها حذف هزینه پشتیبانی سالانه ارتقاء و به‌روزرسانی اتوماتیک و رایگان همیشگی استفاده از تمامی ماژول‌های ابرستان حتی مدیریت تولید در قالب یک لایسنس آموزش رایگان نرم‌افزار به صورت چت و تماس تلفنی و خرید سالانه به صورت حضوری در محل مراکز آموزش ابرستان  

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نرم افزار حسابداری کسب و کارهای کوچک نرم افزار حسابداری ایران نوآفرین حذف هزینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شترسواری گلاره عباسی در جنوب ایران | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، گلاره عباسی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یک استوری در کنار یک شتر و ساربانش با لباس محلی جنوبی، از سفر جنوب کشور خبر داد. او در این استوری نوشت: «شتر سواری دولا دولا نمیشه»

کد خبر 846582 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • آغاز ایمن سازی رایگان دام‌های هویزه برعلیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • شترسواری گلاره عباسی در جنوب ایران | عکس
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود