Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرتاج الدینی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: فردا بعد از تصویت بندهای الحاقی طرح یارانه کالایی این طرح به شورای نگهبان می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا میرتاج‌الدینی،عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با آناج در خصوص جزئیات طرح یارانه کالایی گفت: طرح یارانه کالایی به صورت اعتبارخرید به حساب افراد واریز خواهد شد و برای شصت میلیون نفر ماهانه شصت هزار تومان واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این میان بیست میلیون خانواری که وضعیت مالی نامناسبی دارند و جز اقشار ضعیف هستند مبلغ دریافتی آنها دو برابر می‌شود. این اعتبار صرفا برای خرید کالا از فروشگاه‌هاست و به صورت نقدی قابل برداشت نیست.

نماینده مردم تبریز با بیان اینکه کلیات این طرح به تصویب مجلس رسیده گفت: این طرح تصویب شده و بندهای الحاقی آن فردا در مجلس تصویب شده و به شورای نگهبان فرستاده می‌شود.

وی در خصوص نحوه تامین اعتبار این طرح عنوان کرد: منبع ۳۰۰۰۰میلیاردی برای این طرح از طریق شرکت‌های دولتی و واگذاری اموال مازاد دولت خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: طرح یارانه کالایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود

به گزارش خبرنگار مهر، «سیدمحمد حسینی» معاون رییس‌جمهور در امور مجلس، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته مجلس کار خوبی انجام داد و نمایندگان اشکالی که شورای نگهبان در مورد اجاره بها گرفته بود را رفع و نهایی کردند.

وی افزود: چون در آستانه تابستان و فصل نقل و انتقالات هستیم و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر تصویب کند تا در وزارت راه و شهرسازی به آن عمل شود.

حسینی افزود: نکته بعدی، تحقیق و تفحص مجلس در مورد سازمان آفات بود که بیشتر به دوران دولت قبل و تا ۱۴۰۰ مربوط می شود.

وی گفت: ضمن آنکه بحث اجرای ماده ۲۳۴ را داشتیم که به وزارت بهداشت و برخی دستگاه‌ها مربوط می‌شد و در مورد کمبود داروها توضیحاتی داده شد و نمایندگان قانع شدند که این مورد به قوه قضاییه ارسال نشود.

حسینی اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف از جمله صمت و اقتصاد و وزارت بهداشت همه تلاش خود را می‌کنند تا مشکلات دارویی برطرف شود و مساله ابلاغ به قوه قضاییه منتفی شد چون جرمی مرتکب نشده است و کمبودهایی بوده و تمام تلاش دولت بر جبران این موارد است.

کد خبر 6087456

دیگر خبرها

  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • کاهش ۱۷۰ هزار میلیاردی مالیات با دستکاری دولت و مجلس
  • طرح ساماندهی اجاره بهای املاک اصلاح شد
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی اجاره بهای املاک
  • اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس
  • تخصیصات فعلی اعتبارات به صورت علی الحساب است
  • رای منفی مجلس به بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • نامه به شورای نگهبان درباره معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال
  • مجلس با بررسی «طرح نظام قانون‌گذاری» طبق اصل ۸۵ مخالفت کرد