Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «نقش من» بررسی و تشریح جایگاه و نقش مردم در بیانیه گام دوم انقلاب را مهمترین عامل تولید این برنامه تلویزیونی عنوان کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا،  تهیه کننده و کارگردان مجموعه تلویزیونی «نقش من» که از هشتم آبان روی آنتن شبکه قران رفته است، گفت: این برنامه رویکرد جدیدی در راستای بیانیه گام‌ دوم انقلاب دارد و برنامه ای ترکیبی و متفاوت است که پنج شنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۱ پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر مسعود نراقی پور با بیان این برنامه تلاش دارد ضمن ارائه دستاوردهای امید آفرین انقلاب از ابتدا تا کنون، به بررسی چگونگی رفع مشکلات با اتکا به توان ملی و قدرت مردم بپردازد، افزود: نقش من، برنامه ای سیاسی و انتقادی نیست، بلکه برنامه ای اجتماعی، معارفی است که اهداف عالیه بیانیه گام دوم انقلاب را با بهره گیری از مفاهیم والای کلام الله ارائه می کند.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی انقلاب "ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی است"، گفت: این امر تا حدود زیادی به تحقق این گام وابسته است و نیل به این مقصود جز با شکل گرفتن اراده جمعی میسر نخواهد بود.

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «نقش من» به مساله مخاطب شناسی در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و تصریح کرد: مقام معظم رهبری، مردم و بخصوص جوانان را مخاطب اصلی این بیانیه قرار داده و آنان را "مهم‌ترین ظرفیّت امیدبخش کشور" دانسته اند که این مساله اهمیت و جایگاه مردم را در گام دوم انقلاب مشخص می کند؛ همانگونه که در شکل گیری انقلاب و گام اول آن بیشترین تاثیر را داشته اند.

نراقی پور افزود: در این برنامه سعی شده با مخاطب قرار دادن مردم، آنها را نسبت به این بیانیه دغدغه مند کرده و برنامه ای متفاوت تر از آنچه تاکنون در خصوص بیانیه گام دوم تولید شده، بسازیم.

وی به بررسی نقش اقشار مختلف مردم در گام دوم انقلاب در این برنامه اشاره و‌ بیان کرد: مخاطب باید جایگاه و نقش را خود در این مسیر بیابد و به اهمیت آن پی ببرد.

این تهیه کننده برنامه های تلویزیونی در پایان اظهار داشت: برنامه تلویزیونی «نقش من» بیش از برنامه های مشابه با عموم مردم در فضای حقیقی و مجازی تعامل مستقیم دارد و مردم می توانند الگوهای شخصی خود در نقش آفرینی را به منظور تحقق اهداف بیانیه گام دوم به راحتی بیان کنند.

برنامه تلویزیونی «نقش من» به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر مسعود نراقی پور در ۲۶ قسمت با تلاش گروه علوم قرآنی شبکه قرآن و معارف سیما تولید شده است.فائزه مقدم، نویسنده، محمدرضا فیض الله زاده، مدیر تولید و محمد صائبی، روابط عمومی این برنامه هستند. این برنامه همچنین از صفحه اختصاصی خود با آدرس naghsh_e_man@ با مخاطبان در ارتباط است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شبکه قرآن و معارف سیما گام دوم انقلاب برنامه نقش من بیانیه گام دوم انقلاب برنامه تلویزیونی تهیه کننده برنامه ای نقش من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاذبه‌های گردشگری و چهره‌های شاخص تنگستان به کشور معرفی شوند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی شنبه شب در نشست هماهنگی ساخت برنامه مستند تلویزیونی «اهل ایران» برای پخش از شبکه مستند صدا و سیما کشور عنوان داشت: یکی از برنامه‌های بسیار خوبی که می‌تواند در راستای معرفی بیش از پیش ظرفیت‌ها و جاذبه‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شهرستان به سراسر کشور مفید واقع شود.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه این شهرستان در هر ۲ بخش مرکزی و دلوار دارای جاذبه‌های منحصر به فردی جهت معرفی به ایران زمین است اضافه کرد: وجود کلوت ها و سواحل بکر و بسیار زیبا، بازارچه‌های تجاری، صیادی دلوار و صنایع دستی، منطقه گردشگری خائیز، منطقه تفریحی و گردشگری آب گرم معدنی، نخیلات اهرم، قطب کشاورزی منطقه در شهرآباد و روستاهای سمل و گلنگون را می‌توان نام برد که تاکنون در زمینه معرفی این جاذبه‌ها کاری صورت نگرفته که انتظار است در این برنامه توجه خاصی به این ظرفیت‌های تنگستان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تنها ملت ایران با یک چهره شاخص از شهرستان (شهید رئیسعلی دلوار) خوب آشنا هستند یاد آور شد: تنگستان دارای چهره‌ای علمی و مبارزاتی زیادی همچون معتقد اهرمی کاتب قرآن رمزدار، علم الهدای اهرمی مجتهد شیعه و رهبر مشروطه‌خواهان بوشهر، زایر خضرخان ملقب به امیر اسلام از هم رزمان رئیسعلی دلواری در نبرد علیه نیروهای انگلیس و شهید احمد خان تنگستانی و… است که تاکنون به آن صورت لازم برای ملت ایران معرفی نشده‌اند.

وی در این نشست از شهرداران و شوراهای اسلامی شهرهای اهرم آباد و دلوار خواست همکاری و همراهی لازم با تهیه کننده برنامه مستند تلویزیونی «اهل ایران» در تنگستان داشته باشند.

نشست هماهنگی ساخت برنامه مستند تلویزیونی «اهل ایران» جهت پخش از سیما مستند کشور به ریاست فرماندار و با حضور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان، شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای اهرم، آباد و دلوار و تهیه کننده و کارگردان برنامه مستند تلویزیونی «اهل ایران» اسماعیل حسینی در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

کد خبر 6078364

دیگر خبرها

  • حمله پشه با پشه کش به فامیل دور ؛ سکانس پربازدید مهمونی را ببینید
  • دلخوری چندساله مریم امیرجلالی از حمید لولایی
  • تناقض گویی وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده تلویزیونی | ببینید مجری چطور کامرون را غافلگیر کرد
  • (ویدیو) وصیت‌نامه جواد خیابانی در یک برنامه تلویزیونی
  • اعتلای جایگاه معلمان از رویکردهای اصلی برنامه‌های هفته معلم است
  • «محفل»؛ تحول در برنامه‌سازی قرآنی
  • جاذبه‌های گردشگری و چهره‌های شاخص تنگستان به کشور معرفی شوند
  • دلخوری چندساله مریم امیرجلالی از حمید لولایی ‌| او ۳ سال پیش در یک برنامه تلویزیونی ادعا کرد ...
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در خصوص عملیات وعده صادق
  • اسرائیلی‌ها پای تلویزیون منتظر موشک‌های ایران نشسته‌اند