Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار خاتم از افزایش ۳۰ برابری مبتلایان به کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: دستگاه اکسیژن‌ساز مهمترین نیاز بیمارستان منطقه است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "جواد میربهبودی" در گفتگویی ضمن اشاره به افزایش ۳۰ برابری مبتلایان به کرونا در این شهرستان، گفت: با توجه به افزایش بیماران و کمبود دستگاه اکسیژن ساز، مشارکت مردم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور مقابله با شیوع بیشتر این بیمای و مهار موج سوم آن ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میربهبودی همچنین اعلام کرد با توجه به افزایش آمار مبتلایان تمام اصناف و بازاریان شهرستان به استثنای مغازه‌های اغذیه فروشی و عرضه مرغ و گوشت و نانوایی ها تعطیل خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: ورودی‌ها و خروجی‌های شهرستان مسدود و با محدودیت های لازم توسط نیروهای انتظامی و ناحیه بسیج شهرستان کنترل می‌شود و این تصمیمات توسط ستاد کرونا با توجه به نگرانی افزایش چشمگیر آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از این بیماری اتخاذ و اجرا شده است.

فرماندار خاتم اظهار داشت: از مردم، نیروهای انتظامی، هلال احمر، فعالان اجتماعی به خصوص رسانه ها و سازمان‌های مردم‌نهاد فعال حوزه اجتماعی تقاضا می‌شود در امر فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی خطرات جدی کرونا مشارکت لازم را داشته باشند.

 وی یادآور شد: وضعیت شهرستان متاسفانه پرخطر و ویروس کرونا در کمین همه افراد است از این رو تنها راه ریشه کنی و کاهش موارد مبتلا در خانه ماندن و رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک است.  

میربهبودی همچنین خواستار کمک خیرین و مردم شهرستان برای تامین دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان آیت الله خاتمی شد و از خیرین و مردم شهرستان خاتم درخواست کمک برای تامین دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان پیشقدم شوند.

فرماندار خاتم بیان نمود: بیماری کرونا بسیاری از مبتلایان را دچار مشکلات حاد تنفسی کرده است و حجم بالایی از این بیماران برای بهبودی کامل نیاز به استفاده از دستگاه اکسیژن دارند که همچنان برای تامین این دستگاه به کمک همشهریان  وخیرین نیاز داریم.

 میربهبودی خاطرنشان کرد: این روزها کپسول اکسیژن ساز، وسیله مورد نیاز بیماران کرونایی به شمار می رود، از این روز ما دست یاری خیرین را می فشاریم.

وی افزود: تهیه کپسول اکسیژن و دستگاه های اکسیژن ساز می تواند به نجات جان بیماران کمک کند، لذا همه کسانی که می توانند در این مسیر قدمی  برای سلامتی مردم بردارند به جمع نیکوکاران بپیوندند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یزد استان استان یزد بیمارستان خاتم اکسیژن ساز دستگاه اکسیژن ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از عوامل برگزاری هجدهمین یادواره شهدای شهرستان کردکوی اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ماست، جامعه‌ای که در معرض شدیدترین هجمه‌ها و تهدیدات فرهنگی اجتماعی از سوی دشمنانی است که اعتقادات و باورهای مردم را هدف قرار داده‌اند.

وی افزود: حاصل فرهنگ شهادت، مقاومت و ایثارگری را در عملیات غرور آفرین وعده صادق مشاهده کردیم که درس‌های بزرگی برای ما و جبهه مقاومت داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: نقش ولایت فقیه که مهم‌ترین رکن در سیره شهدا است در عملیات وعده صادق بسیار برجسته بود و قطعاً اثبات کننده‌ی برتری علمی و دست برتر نظام اسلامی نسبت به دشمنان بود.

مهاجر ضمن قدردانی و تشکر از برگزار کنندگان یادواره شهدای کردکوی، اظهار کرد: یادواره شهدای شهرستان کردکوی کار ارزشمند مردمی بود که در شأن شهدای گرانقدر و مردم شریف شهرستان رقم خورد.

وی یادآور شد: رویکرد دولت مردمی این است که مردم محور کارها باشند و دولت پشتیبان و حامی آن‌ها باشد.

کد خبر 6085966

دیگر خبرها

  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • رشد تولید گندم در استان یزد
  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • رشد ۵/۵ برابری تولید گندم در استان
  • قلیان اکسیژن طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است/ توزیع در ۸ استان
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است