Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست مشترک استاندار یزد با خیرین حوزه سلامت، به منظور تامین اقلام بهداشتی و درمانی مراکز درمانی با مشارکت بخش خصوصی و همچنین تامین نیازهای اقشار آسیب پذیر جامعه از جمله تامین ماسک رایگان برگزار شد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر "محمدعلی طالبی" استاندار یزد در نشست مشترک با خیرین حوزه سلامت استان که با حضور برخی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و حضور ویدیو کنفرانسی مدیران استان در سالن کوثر استانداری برگزار شد، با بیان اینکه تجربه موفقی از حضور و مشارکت خیرین و دیگر اقشار جامعه در ماه های ابتدایی کرونا داشتیم، افزود: این تجربه موفق یکی از بهترین تجارب همراهی و همکاری مردم در مدیریت کرونا در سطح کشور بود، به گونه ای که نمود آن را در صحبت های مقام معظم رهبری دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار با اشاره به کمبود اعتبارات دولت در حوزه های مختلف، عنوان کرد: امیدواریم اقشار مختلف مردم با همان روحیه ای که در روزها و ماه های ابتدایی کرونا به میدان آمده بودند، اکنون نیز حضور و مشارکت جدی ای داشته باشند.
وی با بیان اینکه وضعیت استان با ماه های ابتدایی قابل مقایسه نیست گفت: در حال حاضر به دلیل حجم بالای بیماران و بستری ها، با کمبودهایی در حوزه بهداشت و درمان مواجه هستیم.
دکتر طالبی با بیان اینکه در خصوص کمک های معیشتی نیز باید اقدامات جدیدی سامان داده شود افزود: تامین تجهیزات جدید بیمارستانی نیز از جمله نیازهای استان بوده که امیدواریم با حمایت های خیری شاهد تامین هر چه سریعتر آنها باشیم.
استاندار  در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کاهش قیمت ماسک را در استان پیگیری میکنیم افزود: با اینهمه، توزیع رایگان ماسک بین اقشار کم درآمد را نیز دنبال می کنیم.
وی با بیان اینکه حاضرین در جلسه نماینده ای از خیرین بخش خصوصی هستند گفت: باید این حس مسئولیت به دیگر نمایندگان بخش خصوصی منتقل شود.
دکتر طالبی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه برای مقابله با کرونا از تمامی اختیارات خود استفاده کرده ایم افزود: به منظور مقابله بهتر با بیماری کرونا، تمامی پیشنهادات دانشگاه علوم پزشکی به عنوان مرجع تخصصی نظر دهی در خصوص این بیماری را دنبال کرده ایم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخش خصوصی یزد استان استان یزد کرونا بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی سازمان‌ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند

سید محمد موسوی با اشاره به تعداد مراکز درمانی منطقه ۱۱ تهران گفت: در منطقه ما، بیش از ۲۰ بیمارستان و مرکز درمانی وجود دارد و سرانه آموزشی و درمانی ما زیاد است.

وی با اشاره به بافت قدیمی این منطقه افزود: از آنجایی که این منطقه از مناطق قدیمی و پرجمعیت پایتخت است؛ متأسفانه اکثر ساختمان‌های موجود، مشکلات ایمنی دارند. برخی از ساختمان‌ها خیلی مشکل دارند و برخی ساختمان‌ها هم مشکلات کمتری دارند.

شهردار منطقه ۱۱ تهران ادامه داد: از مدتی پیش، بازرسی تک تک ساختمان‌های مراکز درمانی آغاز شده و همکاران من از ساختمان‌ها بازرسی می‌کنند تا با شناسایی و رفع مشکلات، ضریب ایمنی این مراکز درمانی و در مجموع کل منطقه را بالا ببرند.

موسوی در پاسخ به این پرسش که آیا در بازدید از مراکز درمانی اعم از بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها، این مراکز با مشکلی مواجه هستند؟ گفت: آتش نشانی در زمینه بازدید و بررسی از این مراکز هیچ مشکلی ندارد. همچنین ساختمان‌های تحت نظر شهرداری نیز با آتش نشانی در این زمینه همکاری دارند؛ زیرا آتش نشانی جزئی از شهرداری است؛ اما برخی مالکان ساختمان‌های شخصی یا برخی مراکز و ارگان‌های دولتی ممکن است اجازه این کار را ندهند.

وی افزود: عوامل آتش نشانی هر جا که بخواهند به ساختمان‌های مدیریت شهری ورود کنند؛ نه تنها هیچ مانعی وجود ندارد؛ بلکه ما استقبال هم می‌کنیم.

شهردار منطقه ۱۱ تهران ادامه داد: متأسفانه برخی از مردم و سازمان‌ها اجازه بازدید‌های ایمنی را به آتش نشانی نمی‌دهند و این مسئله تخصصی باید در قانون دیده شود.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • برخی سازمان‌ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل
  • تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم
  • معاون وزیر اقتصاد: به دنبال آرامش در فضای اقتصادی هستیم
  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد
  • رونق اقتصادی در روز بازارها با مشارکت مردمی
  • گلایه رئیس سازمان غذاودارو از فروش اقلام غیرمجاز در عطاری‌ها
  • وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران/ نیاز به حمایت دولت، سازمان غذا و دارو و خیرین 
  • پروتزهای بومی مفصل زانو و لگن نیاز مراکز درمانی را تامین می‌کنند
  • وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران / نیاز به حمایت دولت، سازمان غذا و دارو و خیرین