Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی تشنه دل پیش از ظهر شنبه در جلسه کارگروه آرد و نان استان سمنان که به‌صورت ویدئو اجلاس برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون هفت هزار و ۳۴۵ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی در سراسر استان سمنان انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه در این مدت شاهد کاهش ۲۰ درصدی تخلفات در این صنف بودیم، تصریح کرد: این در حالی است که میزان بازرسی از نانوایی‌ها در این مدت نسبت به سال گذشته هفت درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه بازرسی از واحدهای صنفی باهدف کنترل قیمت و کیفیت نان تولیدی در سطح استان افزایش‌یافته است، افزود: تاکنون ۳۰۱ پرونده تخلف در بازرسی از نانوایی‌های استان سمنان تشکیل‌شده است.

تشنه دل کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد و عدم رعایت ساعت کاری را ازجمله مهم‌ترین تخلفات در این صنف برشمرد و گفت: ارزش ریالی پرونده‌های تخلف تشکیل‌شده ۹۲۰ میلیون ریال است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۶ درصد کاهش داشته است.

وی با تأکید بر اینکه در استان سمنان ۸۰۷ مورد واحد نانوایی فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: از این تعداد ۵۸۶ واحد یارانه‌ای یک و ۲۲۱ واحد نیز یارانه‌ای دو هستند و میزان سهمیه ماهانه آرد در این واحدها در حدود پنج هزار و ۵۷ تن است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه سهمیه ماهانه آرد برای واحدهای یارانه‌ای یک چهار هزار و ۴۶ تن و یک هزار و ۴۷۱ تن برای واحدهای یارانه‌ای دو است، خاطرنشان کرد: رعایت اصول بهداشتی از دیگر مسائل مهمی است که باید در دستور کار واحدهای نانوایی قرار گیرد و عموم شهروندان در صورت مشاهده تخلف می‌توانند مراتب را از طریق سامانه تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان گزارش دهند.

کد خبر 5060463

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان پرونده تخلف صنفی بازرسی نانوایی ها ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر توهین به پیامبر شهرکرد گرگان کرمانشاه نیروی انتظامی هفته وحدت مواد مخدر پدافند غیرعامل اردبیل استان سمنان یارانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان

 معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: طرح نظارتی عید تا عید از اول اسفند ماه سال ۱۴۰۲ آغاز و تا ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه داشت که در مجموع در این مدت ۳ هزار و ۴۹۳ مورد بازرسی توسط بازرسان این اداره کل از واحد‌های صنفی و غیرصنفی استان به عمل آمد.

فرزاد سردارزاده افزود: در نتیجه این بازرسی‌ها ۶۳۳ مورد پرونده برای واحد‌های متخلف تشکیل شد.

وی تعداد تخلف‌های ثبت شده در این پرونده‌ها ۶۸۲ مورد اعلام کرد و گفت: بود در مجموع برای مختومه شدن آنها ۱۸ میلیارد و ۳۲۴ میلیون ریال جریمه در نظر گرفته شد.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطر نشان کرد: همچنین در این مدت ۲۵۱ مورد شکایت مردمی در سامانه نظارتی اداره کل صمت کردستان به ثبت رسید که برای ۳۸ مورد آنها با ۴۵ عنوان تخلف صنفی و غیر صنفی پرونده تشکیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • فعالیت مستمر گشت مشترک نظارت بر نانوایی ها با هدف ارتقای کیفیت نان در اهواز
  • توقیف ۱۶ تن آرد قاچاق در کرمانشاه
  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
  • واحدهای تعطیل سمنان احیا شد/ رئیس جمهور: تلاش برای رفع کم آبی
  • جشن احیای واحدهای راکد استان سمنان برگزار شد
  • تولید در واحدهای صنعتی استان سمنان کمتر از توان واقعی است
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • نظارت بر نانوایی‌های شفت تشدید شود