Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از تمدید تعطیلی یک هفته‌ای صنوف پر تردد و ریسک پذیر در گروه‌های ۳ و ۴ شهر تهران خبر داد و گفت: تعطیلی این صنوف از امروز ۱۰ آبان ماه به مدت یک هفته دیگر تمدید شده است. سرهنگ نادر مرادی در گفت‌وگو با میزان با اشاره به برگزاری جلسه کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سازمان مدیریت و پیشگیری شهر تهران گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در موج سوم آن، روز گذشته جلسه‌ای در سازمان مدیریت و پیشگیری شهر تهران برگزار و تصویب شد به مدت یک هفته دیگر کلیه صنوف گروه‌های ۳ و ۴ که شامل آرایشگاه‌های زنانه، سالن‌های زیبایی، تالار‌های پذیرایی و چایخانه ها، سینما ها، مراکز فرهنگی و هنری اعم از کتابخانه‌ها، مراکز تفریحی آبی، استخر‌های سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

است تعطیل شوند.   وی افزود: کلیه مراسم عروسی، ترحیم و همایش‌ها که باعث شیوع ویروس کرونا می‌شوند نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.   معاون نظارت بر اماکن عمومی با اشاره به اینکه این موارد طی جلسه‌ای به روسای اتحادیه‌های مربوط ابلاغ شده است، خاطر نشان کرد: تعطیلی این صنوف پر ریسک از امروز ۱۰ آبان ماه تمدید شد. بیشتر بخوانید: ۲۵ اخلال کننده نظام ارزی دستگیر شدند   سرهنگ مرادی در پایان با بیان اینکه فعالیت صنوف گروه‌های ۱ و ۲ که شامل اصناف ضروری و تامین کننده مایحتاج و ارزاق روزانه شهروندان است، همچنان مطابق گذشته بلامانع می‌باشد، خاطرنشان کرد: پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران طبق برنامه ریزی‌های اندیشیده شده بازدید‌های غیر مترقبه از صنوف‌های پر ریسک خواهد داشت و در صورت مشاهده تخلف، برابر دستور قضائی واحد‌های صنفی متخلف پلمب خواهند شد.   انتهای پیام/  برچسب ها: پلیس کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس کرونا شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه ها به جای شنبه ها

اتاق بازرگانی تهران در بیانیه‌ای در مورد افزودن روز پنجشنبه (به جای شنبه) به تعطیلات پایان هفته عنوان کرد که تصمیمی گرفته شده که نشانه عدم باور قلبی و ذهنی به بخش خصوصی است.   به گزارش ایسنا، در بخشی از بیانیه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران آمده است:   اسباب نگرانی است که نمایندگان مردم در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در تازه‌ترین تصمیم خود با بی‌توجهی به پیشنهاد منطقی، کارشناسانه و مبتنی بر منافع ملی که توسط فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار در مورد تعیین روز شنبه به عنوان دومین روز تعطیلات پایان هفته ارائه شده بود، در اصلاح لایحه ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری با کاهش ساعات کاری هفته از ۴۴ به ۴۰ ساعت، روز‌های کاری را نیز شنبه تا چهارشنبه و تعطیلات دو روزه پایان هفته را روز‌های پنجشنبه و جمعه تعیین کردند.   تصمیم اخیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در صورت تایید نهایی و تبدیل به قانون جاری کشور، قطع ارتباط اقتصاد کشور با بازار‌های بین‌المللی را به چهار روز در هفته افزایش می‌دهد و روشن است که در شرایط تحریم و محدودیت‌های خارجی و تنگنا‌های داخلی، ضمن تحمیل زیان مضاعفی بر اقتصاد کشور خصوصاً در شرایط دشوار کنونی، نقض اکید منویات مقام معظم رهبری در دستیافت به اهداف شعار سال خواهد بود.   در ادامه این بیانیه آمده است: از موضوع تعطیلی ایام پایان هفته، نمودی از تجمع و یکدستی خواسته‌های فعالان اقتصادی و سایر شقوق اجتماعی کشور است که در همراهی با یکدیگر و با انتشار سیلی از بیانیه، اطلاعیه، مصاحبه و اظهارنظرات، تلاش می‌کنند تا از خواسته و آرزوی سربازان خط مقدم اقتصادی کشور که مجدداً نادیده انگاشته شده را به جهت پیشینه‌سازی منافع ملی محقق کنند.   امیدواریم نظر نهایی سیاستگذاران و قانونگذاران در مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام، عدم تایید این تصمیم و استماع نظرات کارشناسی فعالان اقتصادی و بخش خصوصی با هدف بیشینه‌سازی منافع ملی و به کار بستن آن باشد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مخالفت کامل اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها
  • چرا اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالف است؟
  • اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت کرد
  • مخالفت اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه ها به جای شنبه ها
  • کاهش ساعات کاری هفته به ۴۰ ساعت؛ پنجشنبه‌ها تعطیل
  • تعطیلی «پنجشنبه» تصویب شد
  • تعطیلی پنج شنبه ها و کاهش ساعات کار در ایستگاه آخر
  • کاهش ساعات کاری هفته به ۴۰ ساعت/ پنجشنبه‌ها تعطیل شد
  • کاهش ساعات کاری هفته به ۴۰ ساعت؛ پنجشنبه‌ها تعطیل شد
  • بررسی تمدید قراردادها در جلسه امروز هیات مدیره پرسپولیس