Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نامه سرپرست سازمان لیگ فوتبال به باشگاه‌ها و هیئت‌های فوتبال سراسر کشور آمده حضور بازیکنان محروم و مصدوم و نیز مسئولان شهری در مسابقات لیگ برتر ممنوع است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ در نامه‌ای به باشگاه‌ها و هیئت‌های فوتبال، دستورالعمل بهداشتی جهت برگزاری مسابقات لیگ را ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

در نامه بهاروند آمده است:

با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرروت به حداقل رساندن تعداد افراد حاضر در ورزشگاه‌ها، تا اطلاع ثانوی دستور فرمایید نسبت به انجام موارد ذیل، همکاری لازم صورت گیرد:

1- تنها بازیکنان اصلی و ذخیره به همراه کادرفنی که در لیست بوده و شرایط حضور در زمین مسابقه را دارند، مجاز به ورود به ورزشگاه بوده و بازیکنان خارج از فهرست از جمله بازیکنان محروم و مصدوم حق همراهی با تیم و حضور در سکوها را ندارند.

اعلام برنامه جدید هفته اول لیگ برتر فوتبال

2 - با هدف کاهش ریسک شیوع ویروس کرونا، حضور مسئولین عالی‌رتبه باشگاه طبق روال فصل پیش (4 نفر  همراه تیم میهمان و 6 نفره همراه تیم میزبان) تنها با داشتن آی‌دی کارت و هماهنگی با مسئول برگزاری مسابقه امکان‌پذیر بوده و از حضور سایر افراد میهمان و همراهان  فاقد آی‌دی کارت به ورزشگاه معذور می‌باشیم.

3- همکاران مسئول در روز برگزاری مسابقه از سوی هیئت فوتبال استان یا شهرستان تأیید و تأمین می‌گردد (از جمله عوامل برانکارد، توپ‌جمع‌کن‌ها و سایر عوامل اجرایی روز مسابقه) باید در حداقل تعداد مجاز بوده و توجه بر رعایت الزامات پروتکل‌های بهداشتی از جانب ایشان در تعهد میزبان است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

4- مکرراً یادآوری می‌گردد از آنجا که کلیه مسابقات تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگر است، بنابراین به جهت حمایت از نظام سلامت کشور و انجام پروتکل‌های صادره از سوی وزارت بهداشت، حضور افراد مختلف در کلیه فضای ورزشگاه و همچنین استقرار مهمانان و مسئول شهری در فضاهای مختلف مانند جایگاه VIP، سکوها و کنار زمین اکیداً ممنوع بوده و مسئول برگزاری مسابقات تا زمان حضور ایشان، از برگزاری مسابقه منع می‌گردد.

5- تأمین 6 نفر توپ‌جمع‌کن و 4 نفر از عوامل برانکارد، با نظر هیئت فوتبال استان بوده و انجام معاینات پزشکی و ارائه آموزش‌های لازم به ایشان، بر عهده هیئت محترم استان و یا شهرستان میزبان است.

برنامه کامل نیم‌فصل اول لیگ برتر مشخص شد

6- نظارت بر انجام صحیح دستورالعمل‌های بهداشتی صادره از جمله ضد عفونی و پلمپ رختکن‌ها و فضاهای اجرایی، ضد عفونی توپ‌ها، تأمین پَد بهداشتی و ضدعفونی کفش‌ها در ورودی زمین مسابقه، نصف لامپ‌های UV، ایجاد فاصله بهداشتی روی نیمکت‌ها و تعبیه مسیر استقرار بازیکنان و کادرفنی روی سکوها و... بر عهده هیئت فوتبال و باشگاه میزبان است.

ضمن تشکر از تمامی باشگاه‌ها و هیئت‌های فوتبال استان امید است با رعایت هرچه بهتر پروتکل‌های بهداشتی بتوانیم الگوی مناسبی برای فوتبال کشور در امر رعایت بهداشت و انجام مسابقات باشیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حیدر بهاروند لیگ برتر فوتبال سازمان لیگ حیدر بهاروند لیگ برتر فوتبال سازمان لیگ باشگاه ها و هیئت های فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ دستورالعمل دانشگاه آزاد درباره حجاب

به گزارش مهر، فرزاد جهان‌بین رییس کمیته انضباطی مرکزی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در نامه ای به روسای استان ها و واحدهای ویژه اعلام کرد: با توجه به اهمیت آراستگی و شئون رفتاری و نقش آن در پاسداشت حقوق و آزادی‌های اجتماعی و تضمین کیفیت آموزشی که پیش‌ از این نیز بیان‌ شده است موارد زیر جهت اجراء ابلاغ می‌شود:

«۱-براساس تبصره ۲ ماده ۹ دستورالعمل آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری دانشگاه آزاد اسلامی، موقتاً از ورود موارد خاص و هنجارشکنانه در حوزه آراستگی که شرح آن اعلام شده‌است، به واحد جلوگیری کرده و پرونده افراد خاطی مستقیماً به کمیته انضباطی ارسال گردد.

۲-کسانی که براساس بندهای ۱ تا ۴ ماده ۹ همان دستورالعمل تذکر گرفته‌اند و پرونده‌شان می‌باید به کمیته انضباطی برود، حکمشان مانند فردی که اصرار بر تخلف دارد، صادر شود چراکه عملاً باوجود ۴ مرحله تذکر به این مرحله رسیدند.

۳-ابلاغیه این‌جانب به شماره/۱۱/۸۵۷ ص مورخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ در خصوص تذکر اساتید به موارد کشف حجاب در کلاس مورد تأکید قرار می‌گیرد.

مسئولیت این امور بر عهده رئیس واحد است و با هر نوع قصور و تقصیری برخورد می‌شود.»

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: برنامه دانشگاه تهران برای عفاف و حجاب دانشجویان، کارکنان و اساتید/ تهیه لباس فرم برای کارکنان استاد دانشگاه: حجاب و عفاف مختص زنان نیست

دیگر خبرها

  • ورود سگ‌ها به بوستان‌ها ممنوع است
  • گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام
  • فوتبال ایران را ممنوع المصاحبه شد!
  • فدراسیون، فوتبال ایران را ممنوع المصاحبه کرد!
  • دستورالعمل سازمان لیگ درخصوص بیانیه نویسی
  • دستورالعمل جدید سازمان لیگ به کلیه باشگاه‌ها در مورد بیانیه‌های و مصاحبه‌های غیر فنی/ 2 میلیارد جریمه در انتظار لیگ برتری ها
  • دستورالعمل سازمان لیگ در خصوص بیانیه نویسی باشگاه ها
  • دانشگاه آزاد دستورالعمل جدید درباره حجاب ابلاغ کرد
  • ابلاغ دستورالعمل دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • مدافع حریف استقلال رباط داد