Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-03-28@19:42:53 GMT

کاهش ۲۰ هزار تومانی قیمت گوشت در بازار

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۴۶۷۸

کاهش ۲۰ هزار تومانی قیمت گوشت در بازار

ایران اکونومیست- رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از کاهش قیمت گوشت خبر داد و گفت: هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۱۳۰ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی  از کاهش ۱۵ تا ۲۰ هزار تومانی قیمت گوشت طی یک هفته اخیر در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۱۱۰ تا ۱۱۵ هزار تومان به مغازه دار و ۱۳۰ هزار تومان به مصر‌ف‌کننده عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرخ هر کیلو شقه به ۱۳۰ هزار تومان رسید

او افزود: طی روزهای اخیر قیمت گوشت روند کاهشی به خود گرفته و این احتمال وجود دارد که در هفته آتی نیز این روند استمرار یابد.

ملکی کاهش تقاضا برای خرید را علت اصلی افت قیمت گوشت در بازار اعلام کرد و گفت: با توجه به کاهش قدرت خرید خانوار از پنجم ماه به بعد و ازدیاد عرضه در برابر تقاضا، قیمت گوشت روند نزولی به خود گرفته است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی ادامه داد: دامداران در هفته‌های اخیر با امتناع از عرضه دام به دنبال افزایش قیمت بودند که با نبود تقاضا در بازار، اقدام به عرضه دام‌های خود کردند که این موضوع در کاهش قیمت اثر گذاشت.

او نرخ کنونی هر کیلو دام زنده را ۵۲ تا ۵۳ هزار تومان در میادین اعلام کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه واردات صرفه اقتصادی ندارد، بیان کرد: با توجه به نوسان نرخ ارز، واردات گوشت از برزیل مقرون به صرفه نیست و این موضوعات را در جلسه اخیر ستاد تنظیم بازار مطرح کردیم.

ملکی در پایان درباره آخرین جزئیات قاچاق دام تصریح کرد: در حال حاضر مقداری دام ‌از مرز‌های کشور در حال خروج است، اما میزان آن در حدی نیست که بر بازار داخل تاثیر گذار باشد، اما به هر حال در جلسه ستاد تنظیم بازار به مسئولان مرزبانی اعلام کردیم که موضوع را رسیدگی‌ کنند.

 باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هزار تومان قیمت گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت قرمز امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بازار گوشت و دام تهران امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳، در حالی شاهد معاملات است که نسبت به روز گذشته قیمت مرغ زنده روند نزولی را تجربه کرد، اما قیمت مرغ و دام کشتار بالا رفت.

 قیمت مرغ کشتار امروز

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار افزایش را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و ۸۰,۱۵۷ تومان خرید و فروش شد که رشد هشت تومانی داشته است. 

 قیمت مرغ زنده در بازار

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد افت قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار ۵۶,۹۶۴ تومان معامله شد که نسبت به روز پیش افت ۱۰۷ تومانی داشته است.

قیمت گوشت شترمرغ کشتار

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار ۳۴۱ هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

قیمت گوشت بوقلمون کشتار

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش ثبات قیمت را تجربه کرد و کیلویی ۱۰۱ هزار تومان معامله شد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با رشد قیمت ۲۵ هزار تومانی نسبت به روز گذشته؛ ۵۷۵ هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار ثبات را در پیش گرفت و کیلویی ۲۸۰ هزار تومان معامله شد. 

قیمت گوشت قرمز منجمد امروز

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم طبق روال روز‌های اخیر در بازار امروز بدون تغییر نسبت به نرخ روز گذشته، ۳۲۰ هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

منبع: اقتصاد نیوز

tags # گوشت مرغ ، گوشت قرمز سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • عکس| وقتی ۲۰۰ تومانی ارزشمند بود
  • (تصویر) وقتی ۲۰۰ تومانی ارزشمند بود
  • قیمت گوشت قرمز امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • جمعیت دام سبک به ۶۵ میلیون می‌رسد
  • اعتراض استقلالی ها به ارزش گذاری ۱.۸ هزار میلیارد تومانی ۵۱ ...
  • افزایش قیمت دلار بازار مسکن را به کدام سو می‌برد؟
  • کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در روز رشد بهای طلای جهانی
  • فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد
  • افزایش قیمت خودرو در سال ۱۴۰۳