Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@06:10:25 GMT

زنجانی‌ها خریدار بازار بورس بودند نه فروشنده

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۴۶۹۴

زنجانی‌ها خریدار بازار بورس بودند نه فروشنده

ایسنا/زنجان مدیر بورس منطقه‌ای زنجان گفت: ۶۱ درصد معاملات هفته گذشته زنجان به خرید اختصاص دارد.

اصغر نجفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در هفته منتهی به ۷ مهرماه، تعداد ۱۳۴ میلیون و ۲۲۸ هزار و ۷۷۴ سهم و حق‌تقدم در مجموع به ارزش بیش از ۱۷۰۰ میلیارد و ۵۱۳ میلیون ریال در بورس منطقه زنجان داد و ستد شد که نسبت به هفته گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجموع ارزش سهام خریداری ‌شده طی این مدت بیش از ۱۰۵۳ میلیارد و ۵۷۱ میلیون ریال و مجموع ارزش سهام فروخته ‌شده نیز ۶۴۶ میلیارد و ۹۴۲ میلیون و ۷۴۹ هزار ریال بود.

این مسئول ادامه داد: از مجموع معاملات هفته گذشته این منطقه (۳ تا ۷ آبان‌ماه) ۶۱ درصد به خرید و ۴۹ درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. این معاملات توسط ۲۳ کارگزار دارای استیشن معاملاتی (ایستگاه یا هسته مرکزی معاملات) بورس منطقه‌ای زنجان انجام شده است.

مدیر بورس منطقه‌ای زنجان با اشاره به معاملات بورس این منطقه در هفته ماقبل (۲۶ تا ۳۰ مهرماه)، خاطرنشان کرد: در مدت مذکور و در مجموع ۱۰۸ میلیون و ۷۲۳ هزار و ۷۲۲ سهم و حق تقدم به ارزش بیش از ۱۴۲۶ میلیارد و ۳۳۹ میلیون و ۹۹۰ هزار ریال در منطقه زنجان، داد و ستد شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان بورس بورس منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۳۵۳.۶۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۱۴۳ میلیارد سهم بود که طی ۵۳,۷۷۳ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۳۶۳.۶۳۲ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۳۷,۳۶۶.۳۳۷ میلیارد ریال شد.

به گزارش مهر، روز گذشته (۴ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در راستای تصویب قانون مالیات بر عایدی سرمایه، فعالیت شرکت‌های بورسی را از این مالیات معاف کرد که این مساله موجب رشد شاخص کل در آغاز معاملات روز چهارشنبه شد.

کد خبر 6087226 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی شاخص در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار