Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام پرویز صالحی روز شنبه در مراسم اعلام انزجار و محکومیت دشمنان قرآن و پیامبر اسلام (ص) در زمین چمن ورزشگاه شهید ارکیای سلسله افزود: کلمه دین در هیچ جای قرآن به صورت جمع بیان نشده است و تمامی پیامبران مردم را به سوی یک شاهراه و هدف مقدس هدایت کرده‌اند.

وی ادامه داد: اهانت به پیامبر اسلام (ص) توهین به همه ارزش های والای انسانی و اخلاقی و اهانت به تمامی انبیا و انسان‌های پاک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام صالحی گفت: دانشمندان غربی طی سال‌های اخیر به این نتیجه رسیده‌اند که اسلام کاملترین دین و اندیشه‌ای است که برای اعتلای مادی و معنوی انسان با روح و سرشت آدمی سازگار است که این امر موجب ترس حکام این کشورها شد.

وی اظهار داشت: اسلام آنچنان محکم است که هر انسان آزاده‌ای آن را می‌پذیرد بنابراین ترفندهای مختلف غربی‌ها برای توهین به مسلمانان و اسلام ستیزی، بیانگر پوچ و توخالی بودن عقاید آنها است.

حجت الاسلام صالحی تصریح کرد:‌ سیاستمداران غربی بدانند که مسلمانان جهان متحد با هم علیه کفر جهانی خواهند ایستاد و پیام حیات‌بخش پیامبر اسلام (ص) را در دنیا منتشر خواهند کرد. 

این گردهمایی با رعایت پروتکل‌های مقابله با کرونا از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برگزار شد.

برچسب‌ها اسلام هراسی پیامبر اکرم لرستان سلسله همایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسلام هراسی پیامبر اکرم لرستان سلسله همایش اسلام هراسی پیامبر اکرم لرستان سلسله همایش اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب پیامبر رحمت در نمایشگاه کتاب سارایوو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  به همت بنیاد ملاصدرا در بوسنی و هرزگوین کتاب پیامبر رحمت شامل مجموعه بیانات مقام معظم رهبری درباره پیامبر عظیم الشأن اسلام از ولادت تا بعثت و دوران زندگی آن حضرت در مکه و مدینه تا پایه گذاری تمدن اسلامی در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب سارایوو با شعار کلام من رونمایی شد.
مطالب این کتاب بیانات و مکتوبات مقام معظم رهبری با رویکرد شرایط و مقتضیات روز و برای آشنایی غیر مسلمانان به ویژه مردم قاره‌های اروپا و آمریکا و نیز بر اساس سیر تکوینی و تاریخی زندگی پیامبر بزرگوار اسلام را در بر می‌گیرد. همچنین متن دو نامه‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به جوانان در غرب و آمریکا و دولت مردان در پایان کتاب ذکر شده است.
در آیین رونمایی از این کتاب در بخش جنبی سی و پنجمین نمایشگاه کتاب سارایوو آیت الله حسن رمضانی با اشاره به دوران زندگی معنوی پیامبر اسلام گفت: وجود مبارک و مقدس پیامبر تجسم عینی قرآن است و بدین جهت است که خداوند او را الگوی بشریت معرفی کرده و به انسان‌ها خصوصا انسان‌های مومن دستور می‌دهد که او را الگو و سر مشق خود قرار دهند.
وی افزود: کتاب پیامبر رحمت برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است و سعی دارد این شخصیت الهی را از ابعاد مختلف فردی، اجتماعی و الهی مورد تحلیل و بررسی قرار دهد و آن بزرگوار را به جهانیان معرفی نماید.
سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب سارایوو با حضور ۱۵۰ ناشر داخلی و بین المللی از ۲۰ کشور جهان به عنوان معتبر‌ترین رویداد فرهنگی در مجموعه فرهنگی و ورزشی اسکندریه در حال برگزاری می‌باشد. این نمایشگاه تا سوم اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • سرچشمه عرفان وحیانی و اخلاق قرآنی یکی است
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • تغییر معماری تاریخی اصفهان برگرفته از روحیه انسان‌ها
  • چگونه در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شویم؟
  • مسیح مهاجری: اول تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن کنید بعد جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • اهمیت حلالیت طلبی برای ادای حج و عمره‌ای مقبول
  • تا وقتی تکلیف واعظ توهین‌کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی‌توانید جامعه را ملتزم به دین و حجاب کنید
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به دین و حجاب کنید
  • رونمایی از کتاب پیامبر رحمت در نمایشگاه کتاب سارایوو