Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

 همزمان با افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا و قربانیان آن در آمریکا، دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور به شبکه فاکس نیوز گفت: این آمار تقریبا هیچی نیست چرا که ما آن را تحت کنترل داریم. ما کاملا عملکرد این ویروس و درمان آن را شناسایی کرده‌ایم. ما داروهایی برای مقابله با آن داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر به صفحه اینستاگرام من نگاهی بیاندازید می‌بینید که این آمار تلفات تقریبا هیچی نیست.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، این ادعای دونالد ترامپ جونیور در حالی مطرح شد که رئیس جمهور آمریکا با چالش سخت و جدی از سوی جو بایدن، رقیب دموکراتش رو به روست؛ فردی که در نظرسنجی‌های سراسری از جمله نظرسنجی‌ها در اکثر ایالت‌های مهم نسبت به ترامپ پیشتاز است.

به طور کلی بایدن و دموکرات‌ها عملکرد ترامپ در مدیریت پاندمی کرونا را زیر سول برده و به همین خاطر وی را فاقد صلاحیت برای دور دوم ریاست جمهوری می‌دانند.

براساس گزارش دانشگاه جانز هاپکینز، میزان مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در آمریکا در روز پنجشنبه رکورد زد و به ۹۷۱ مورد رسید. البته این آمار کمتر از آمار ۲۰۰۰ مورد در روز در آوریل سال جاری میلادی است اما همچنان رقم بالایی محسوب می‌شود. آمریکا روز پنجشنبه تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا را ۸۸ هزار و ۵۲۱ تن گزارش داد.

براساس گزارش دانشگاه جانز هاپکینز، به طور کلی در آمریکا بیش از ۲۳۰ هزار تن بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و نزدیک به ۹ میلیون تن به این بیماری مبتلا شده‌اند. آمریکا از نظر شمار قربانیان کرونا همچنان در جایگاه نخست جهان قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا ویروس ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

«دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا روز دوشنبه و پس از ورود به دادگاه منهتن جهت رویارویی با ۳۴ اتهام جنایی در اولین دادگاه کیفری یک رئیس‌جمهور سابق آمریکا، اعلام کرد که «هیچ پرونده‌ای وجود ندارد».

وی ادامه داد: این تعقیبات سیاسی است... این یک حمله به آمریکاست.

ترامپ اظهار کرد که ایالات متحده توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود که بسیار در این پرونده دخیل است.

وی افزود: این واقعا یک حمله به یک رقیب سیاسی است.

ترامپ به اتهام ۳۴ جرم جعل اسناد تجاری برای پنهان کردن ۱۳۰ هزار دلار حق‌السکوت پرداخت شده به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، در حال محاکمه است.

این پرونده یکی از چهار اتهام جنایی علیه ترامپ در طول دوره ریاست‌جمهوری وی است و ممکن است تنها پرونده‌ای باشد که قبل از روز انتخابات در ماه نوامبر به دادگاه ارجاع شود.

اگر ترامپ در این پرونده مجرم شناخته شود ممکن است تا چهار سال به زندان محکوم شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ ای جنایی
  • ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی؛ سایه این محاکمه بر سرنوشت سیاسی او
  • درخواست ترامپ برای اجتناب از پیگرد قضایی بررسی می‌شود
  • وقتی دونالد ترامپ دی‌جی می‌شود!
  • ترامپ هم رئیس‌جمهور بود ایران به رژیم صهیونیستی حمله می‌کرد