Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@01:30:33 GMT

پزشک متخصص: از دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنید

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۴۷۷۲

پزشک متخصص: از دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنید

 دکتر شیوا رفیعیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه طی روزهای اخیر به خاطر بی‌توجهی و بی‌تفاوتی به نکات بهداشتی شاهد شیوع کرونا هستیم افزود: افزایش دورهمی‌ها موجب شیوع ویروس کرونا در بین شهروندان شده و این روند ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اوضاع کنونی این ویروس فاجعه بار است و اگر مردم با مسوولان و کادر درمان و  پزشکان همکاری نکنند قطعا روند موجود نه تنها کاهش می‌یابد که به خاطر وضعیت این ویروس روز به روز در بین اقشار مردم که سن و سال نمی شناسد بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پزشک متخصص اظهار کرد: کادر درمان خسته‌اند و بخش زیادی از بیماران حال خوشی ندارند و برای خدمت به آنها باید مردم بیش از گذشته نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و عمل به مقررات توجه خاص داشته باشند تا بتوان از شیوع بیشتر ویروس منحوس جلوگیری کرد.

رفیعیان به اهمیت دستگاه و مخزن اکسیژن‌ساز در بیمارستان مهریز اشاره کرد که برای حل مشکل مهم موجود به همکاری مردم به خصوص خیران نیاز مبرم است تا با تامین آن بتوان بهتر و بیشتر به بیماران به خصوص افراد کرونایی و نجات آنها اقدام کرد.

فرماندار مهریز قبلا به ایرنا گفته بود: برای خرید دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان این شهرستان برای نجات جان بیماران ۱۰ میلیارد ریال بودجه نیاز است که در این مورد به همکاری خیران و مردم نوعدوست منطقه نیاز است.

رضا زارع زاده مهریزی افزود: در شرایط موجود و با توجه به آمار بالای بستری بیماران در بیمارستان از تمامی هموطنان با هر توان مالی تقاضا می‌شود کمک‌های خود را برای تامین منبع اکسیژن ساز به حساب موسسه خیریه بیمارستان واریز کنند.

خیران نیکوکار برای واریز کمک‌ها، می‌توانند از شماره حساب ۱۰/۷۵۳۲۷۸۳/۱ و شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۷۰۱۰۰۹۰۳۷۹ استفاده کنند که تامین هزینه ها نقش مهمی در معالجه بیماران دارد.

فعالیت درمانی و بهداشتی بیمارستان مهریز از سال ۱۳۷۲ آغاز شد که شامل درمانگاه عمومی و تخصصی ، بخش های زنان و زایمان ، جراحی، اورژانس، اطفال، آزمایشگاه، رادیولوژی، دیالیز و چشم پزشکی است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها مهریز ویروس کرونا یزد مشارکت های مردمی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز ویروس کرونا یزد مشارکت های مردمی بهداشت و سلامت مهریز ویروس کرونا یزد مشارکت های مردمی بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون پزشکی حج تمتع ۱۴۰۳ در گلستان تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم غریب آبادی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پایان یافتن معاینات پزشکی پیش از اعزام زائرین حج تمتع ۱۴۰۳ در این استان، به منظور تصمیم گیری در خصوص استطاعت جسمی آن دسته از متقاضیانی که پزشکان نسبت به تأیید آنها مردد هستند تشکیل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: همچنین متقاضیانی که به نظر پزشکان معترض هستند نیز پرونده آنها مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به حضور پزشک اولیه در زمان برگزاری کمیسیون اظهار کرد: ۴ پزشک متخصص قلب و عروق، داخلی، متخصص پزشکی ورزشی و مغز و اعصاب به همراه نماینده استانی مرکز پزشکی حج پرونده‌ها را بررسی کردند که نتایج آن طی روزهای آتی برای انجام مراحل نهایی ثبت نام به زائرین اعلام می‌شود.

کد خبر 6082040

دیگر خبرها

  • کمیسیون پزشکی حج تمتع ۱۴۰۳ در گلستان تشکیل شد
  • ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی
  • امیدواری پزشک استقلال به بازگشت سریع یامگا
  • آخرین خبر از بازگشت کوین یامگا در فصل آینده
  • تشریح وضعیت یامگا برای فصل آینده
  • آخرین وضعیت یامگا برای بازگشت به میادین
  • گمشده‌ای به نام پزشک عمومی روی تابلوی مطب‌ها
  • طاهری: سرانه پزشک متخصص تناسبی با جمعیت کشور ندارد
  • چرا ایرانی‌ها، پزشک عمومی را قبول ندارند؟ | گمشده‌ای به نام پزشک عمومی روی تابلوی مطب‌ ها
  • جزییات افزایش ویزیت پزشکان اعلام شد/ پزشک متخصص ۱۸۹ هزار تومان