Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید پورمردان گفت: پهنه ساحلی جنوب سیستان و بلوچستان و مناطق بالادست آن تحت قرق محیط بانان قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحیدپورمردان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون  بیان کرد: در فصل زنده گیری پرندگان شکاری در پهنه ساحلی جنوب سیستان و بلوچستان، یگان های حفاظت محیط زیست شهرستان ها در قالب تیم های سیار، جنوب استان را تحت کنترل دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در همین راستا یگان حفاظت محیط زیست ایرانشهر در حوزه کنارک مناطق بالادست زرآباد، پشت پایگاه استقلال، منطقه سول، منطقه کلات را مورد پایش قرار دارد و 6 کوخه و 13 فقره تور و دام زنده گیری شاهین جمع آوری و منهدم کرده است.

پورمردان افزود: در حوزه شهرستان های چابهار و دشتیاری، در مناطق پشت بریس، پسابندر، نقاط ساحلی، اطراف شهرک صنعتی پسابندر، کانال های ورودی آب به طرف سایت پرورش میگو گواتر 9 کوخه تخریب و 19 فقره تور و دام زنده گیری پرنده های شکاری جمع آوری و معدوم شد.

وی خاطرنشان کرد: کوخه های تخریبی در مناطق جنوب سیستان و بلوچستان، 15 کوخه و تعداد ادوات و تور زنده گیری 32 فقره  بود که معدوم و جمع آوری شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جنوب سیستان و بلوچستان زنده گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه صنعت ریلی، معضل بیکاری سیستان و بلوچستان را رفع می کند

تین نیوز

 سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق گفت: استفاده حداکثری از ظرفیت باری و مسافری راه آن در سیستان و بلوچستان می تواند منجر به رفع معضل بیکاری در این استان شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمید بهادری، سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق اظهار کرد: راه آهن صنعتی است که در هرجا توسعه پیدا کند آیتم های دیگری نیز وارد می شود که برای مردم خدمات بیشتری را می توانند ارائه دهند.

بهادری اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه های سیستان و بلوچستان موضوع بیکاری است که باعث شده افراد به سمت مشاغل کاذب روی آورند و این یک آفت برای اجتماع به شمار می رود، از این رو باید تمامی دستگاه های دولتی مشکلات این استان را مشخص و در راستای رفع آن گام بردارند؛ چرا که اگر اشتغال ایجاد کنیم بسیاری از معضلات اجتماعی از بین می رود و شاهد رشد روزافزون و توسعه خواهیم بود.

وی افزود: اولین گزینه ای که باعث رشد منطقه می شود صنعت است، همه دستگاه های استان باید کنار راه آهن باشند و حمل و نقل را از این طریق انجام دهند تا این صنعت توسعه پیدا کند.

سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق گفت: اگر در زمینه جابه جایی مسافر و حمل بار از حداکثر ظرفیت راه آهن در سیستان و بلوچستان استفاده شود سبب توسعه و اشتغال می شود.

وی بیان کرد: امروز در کل کشور حمل و نقل مسافر برای راه آهن هزینه زیادی دارد و باید از محل حمل بار هزینه های مسافری تأمین شود؛ اما در سیستان و بلوچستان، هزینه های مسافری تأمین نشده و از محل سایر درآمدهای استان ها تأمین می شود، در صورتی که این خطه از کشور بیشترین حمل و نقل را داشته؛ اما متأسفانه سهم راه آهن تنها ۲ درصد است.

سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق اظهار کرد: روزانه حدود ۱۹۰ کامیون حامل بنزین و گازوئیل در مسیر خاش و زاهدان تردد می کنند در صورتی که می توانند از راه آهن استفاده کنند، در این زمینه می طلبد مقام عالی استان یعنی استاندار سیستان و بلوچستان دستور دهد تمام دستگاه ها پای کار بیایند و از ظرفیت راه آهن برای حمل بار استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • توسعه صنعت ریلی، معضل بیکاری سیستان و بلوچستان را رفع می کند
  • بیش از ۹۰۰ هزار تن هندوانه خارج از فصل در سیستان و بلوچستان تولید شد
  • ‌صدور هشدار قرمز ‌برای دریای عمان/ پیش‌بینی ناپایداری جوی‌
  • ورود سامانه بارشی همراه با رگبار از امروز
  • سیل در کمین این سه استان
  • مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
  • هشدار قرمز بارش‌های سیل‌آسا در ۵ استان
  • باد و باران باعث تخریب ۲۰ اصله پایه شبکه برق شهرستان سراوان شد
  • تخریب ۲۴ اصله پایه شبکه برق در شهر گلشن
  • وزش باد شدید در جنوب کشور/ افزایش ارتفاع موج تا ۲.۵ متر