Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز در جلسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی که با محوریت بررسی مشکلات و مطالبات استان خراسان شمالی برگزار شد، استاندار خراسان شمالی از رئیس این کمیسیون خواستار تعیین تکلیف نقش خراسان شمالی در مدیریت پارک ملی گلستان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی شجاعی در این نشست گفت: ۴۳ درصد پارک ملی گلستان در استان خراسان شمالی قرار دارد اما این استان هیچ گونه اختیاری برای حل مشکلات این منطقه ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بودجه و مدیریت پارک ملی گلستان با استان گلستان می باشد اما مسائل سیستم قضایی و جغرافیای سیاسی در استان خراسان شمالی مطرح می‌شود، افزود: نگاه واحد به این پارک ملی را قبول دارم اما باید مدیریت واحد پارک از استان گلستان گرفته شود.

شجاعی با تاکید بر اینکه نحوه مدیریت و هزینه کرد اعتبارات پارک ملی گلستان باید در شورای راهبردی پارک ملی گلستان تصمیم گیری شود، گفت: در این شورا استاندار خراسان شمالی عضو می‌باشد اما تاکنون حتی یک بار هم به این شورا دعوت نشده ام و این روند باید تغییر کند.

وی افزود: در سیل دو سال اخیر تعدادی از حیوانات پارک ملی گلستان در بخش جغرافیای سیاسی استان خراسان شمالی تلف شدند اما این استان اختیار هیچ گونه کاری حتی برای کمک را نداشت.

شجاعی در بخش پایانی سخنان خود افزود: پارک های ملی استان خراسان شمالی به ویژه پارک ملی گلستان باید مانند سایر استان ها ردیف اعتباری مشخصی داشته باشد.

جلسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با حضور استاندار خراسان شمالی و نمایندگان استان در مجلس همچنان ادامه دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منابع طبیعی پارک گلستان استان خراسان شمالی پارک ملی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ قرار است سهام باشگاه استقلال همانند باشگاه استقلال به گروه‌های جدید واگذار شود و علی الظاهر قرار است استقلال در اختیار شرکت‌های پتروشیمی قرار گیرد. این واگذاری ممکن است تغییر مدیریت را هم در باشگاه به همراه داشته باشد، اما نمی‌تواند منجر به تغییر در کادرفنی آبی‌ها شود. به این خاطر که باشگاه قبلا با جواد نکونام قرارداد سه ساله امضا کرده است.

فرشید سمیعی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد آینده جواد نکونام در این تیم گفت: «نکونام قرارداد ۳ ساله دارند و فعالیت خود را ادامه خواهند داد. با توجه به اینکه مالک جدید باشگاه در این هفته مشخص خواهد شد، باید تیم مدیریتی جدید مشخص شود و حداقل تا آخر فصل تیم مدیریتی جدید مستقر خواهد شد و برنامه‌ریزی‌های جدید بر مبنای اتفاقات آینده پیش خواهد رفت.»

کد خبر 846187 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • صدور هشدار فوری هواشناسی + جزئیات
  • صدور هشدار جدید نارنجی هواشناسی + جزئیات
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور
  • استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد
  • تعین تکلیف و رفع تداخل بیش از  ۲۸۰ هزار از اراضی استان کرمان
  • آغاز فصل زایش وحوش در مناطق حفاظت شده و پارک‌های ملی خراسان شمالی