Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@13:07:07 GMT

حضور مردم شیراز در پویش من حضرت محمد(ص) را دوست دارم

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۴۸۵۷

حضور مردم شیراز در پویش من حضرت محمد(ص) را دوست دارم

به منظور همبستگی با امت جهان اسلام و محکوم کردن هتک حرمت و اهانت رئیس جمهور فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الاشأن اسلام(ص)، مردم شیراز در پویش «من حضرت محمد(ص) را دوست دارم» شرکت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه تحلیلی –خبری "شیرازه" به منظور همبستگی با امت جهان اسلام و محکوم کردن هتک حرمت و اهانت رئیس جمهور فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الاشأن اسلام(ص)، اهالی سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در پویش «من حضرت محمد(ص) را دوست دارم» شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکاس : احمدرضا مداح

 

انتهای پیام/



 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام دریادار سیاری به فرمانده کل سپاه+ جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی به سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی ارسال کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم؛

فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه «سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» نهاد الهی، انقلابی و مردمی که با درایت، هوشمندی و نگاه استراتژیک حضرت امام خمینی (ره) در راستای حفظ ارزش های انقلابی و پشتیبانی از امت های مظلوم و نهضت های استکبار ستیزی جهانی محقق شده را به جنابعالی، فرماندهان پر تلاش و آحاد همرزمان عزیز در آن نهاد مقدس تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بی تردید امروز با گذشت بیش از ۴۵ سال تجربه همسنگری و وحدت مقدس ارتش و سپاه در این مسیر عزت، همدلی و همراهی ارزشمندی را در بازوان اقتدار نظام اسلامی ایجاد کرده و با اقتدار، آمادگی و توانمندی همه جانبه راهبردی به بنیانی مرصوص و دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل و تقویت کننده اراده خلل ناپذیر امت اسلام در جغرافیای مقاومت گردیده‌اند و نقش بی بدیلی را در مبارزه با گروه های تروریستی بویژه اضمحلال و نابودی غده سرطانی داعش و همچنین خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی ایفا نمودند و نظام سلطه و مزدوران و اذناب منطقه ای و فرامنطقه ای بویژه در راس آنان رژیم کودک کش صهیونیست را در ناکامی و استیصال قرار داده و هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرزهای سرزمین ایران اسلامی و عبور از خط قرمزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را با وعده صادق خود به مصداق آیه شریفه «إِنّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ» با پاسخی قاطع، سخت و پشیمان کنند پاسخ داده و خواهند داد.

از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون جنابعالی و همرزمان انقلابی در سپاه پاسداران را در راه صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسداری از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای مسئلت می نمایم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897814

دیگر خبرها

  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • سخنان برنامه‌سازان و مجریان در دیدار با رئیس رسانه‌ ملی
  • آغاز دومین پویش نجات طبیعت شیراز
  • برنامه‌های رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) تشریح شد
  • پیام دریادار سیاری به فرمانده کل سپاه+ جزئیات