Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@13:52:53 GMT

افزایش روز افزون مراجعین بیمارستان شهید جلیل+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۴۸۸۸

افزایش روز افزون مراجعین بیمارستان شهید جلیل+فیلم

جاودان سیرت گفت: باتوجه به سیر سعودی بیماری و افزایش روز افزون بیماری کرونا مردم مطئن باشند کرونا تا مدت زیادی ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از صبح زاگرس جاودان سیرت رئیس بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس مطرح کرد؛  بیمارستان شهید جلیل یاسوج وضعیت خوبی ندارد، تعداد مراجعین و بستری ها خیلی زیاد شده است و یکی از دلایل اصل آن کم توجهی به ویروس کرونا و سهل انگاری مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تقاضای همه مردم استان تقاضا دارم که رعایت پروتکل های بهداشتی را سر لوحه کار خود قرار دهند مطمئن باشند حالا حالا ها کرونا با ما است.

ادامه صحبت های جاودان سیرت در فیلم آمده است؛

 

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. لبیل دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا قلب جوان ۲۳ ساله عشایری در دشتستان

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، دکتر حسن ملکی‌زاده گفت: احسان حسنی جوان ۲۳ ساله از عشایر دشتستان اهل روستای شکرک که از یکم فروردین در بیمارستان شهید گنجی برازجان بستری شده بود بعد از تأیید مرگ مغزی، با رضایت خانواده ایثارگرش اهدا عضو شد.

وی افزود: عمل برداشت عضو به‌دست دکتر شفیعی فوق تخصص جراحی قلب، دکتر تاج‌الدین فلو پیوند و دکتر دشتیانه متخصص بیهوشی در بیمارستان شهید گنجی براجان انجام و قلب، کبد و دو کلیه این بیمار مرگ مغزی برداشت شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: اعضای این جوان عشایری با بالگرد اورژانس ۱۱۵ بوشهر برای پیوند به بیمارستان ابوعلی سینا شیراز انتقال داده شد.

وی  ضمن تشکر از خانواده ایثارگر این جوان از تلاش کارکنان بیمارستان شهید گنجی برازجان، همکاری پزشکان تأیید کننده و پزشکی قانونی و مدیریت بیمارستان بابت این کار خداپسندانه تشکر کرد.

به گفته دکتر ملکی‌زاده تاکنون هفت مورد اهدا قلب در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: اولین ایثار ماندگار استان بوشهر در سال جدید در مجموع یکصد و شانزدهمین اهدا عضو در استان بوشهر از ابتدا تا کنون بوده است.

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۲ جوان در تیراندازی آرامستان یاسوج هولناک است
  • ماه رمضان بستر مناسب رشد معنوی است
  • مسئولان سیرت علوی را رعایت کنند
  • مادر برادران شهید آزادی تا خانه ابدی اش بدرقه شد
  • ۶۱۷ مصدوم در حوادث ترافیکی جاده‌ای خراسان شمالی
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان
  • مادر شهیدان والامقام «جلیل و جلال آزادی» آسمانی شد
  • اهدا قلب جوان ۲۳ ساله عشایری در دشتستان
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان