Web Analytics Made Easy - Statcounter

آشناگر روند ابتلاء و مرگ و میر به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان سمنان را افزایشی عنوان کردوگفت: محدودیت‌های جدید دراین استان اعمال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «علیرضا آشناگر» گفتگو باخبرنگاران ضمن بیان اینکه وضعیت استان سمنان از نظر شیوع کرونا ویروس قرمز است گفت: روند ابتلاء و مرگ و میر به دلیل شیوع این ویروس در این استان افزایشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار سمنان با اشاره به اعمال محدودیت های شدید از هفته گذشته برای شهرستان شاهرود در کنار تعداد دیگری از شهرستان های کشور به دلیل افزایش ابتلا و فوتی ناشی از شیوع کرونا ویروس اظهارداشت: این محدودیت ها برای گروه های شغلی دو ، سه و چهار برای یک هفته دیگر تمدید شد.

 

استاندار سمنان تصریح کرد: محدودیت های جدیدی برای گروه شغلی ۲ و ۳ برای مرکز استان سمنان در کنار ۲۴ مرکز استان دیگر که از نظر شیوع کرونا ویروس در وضعیت قرمز قرار دارند از چهارشنبه هفته جاری به مدت ۱۰ روز اعمال می شود.

 

وی با تأکید براینکه مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس، محدودیت‌های کرونایی برای گروه‌های شغلی دو و سه از چهارشنبه هفته جاری به مدت ۱۰ روز در مرکز استان سمنان  اعمال می‌شود ادامه داد: محدودیت‌های شدید کرونایی در شهرستان شاهرود برای گروه‌های شغلی دو، سه و چهار به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

 

آشناگر با بیان اینکه تشکیل قرارگاه مقابله با کرونا ویروس می‌تواند فاصله بین مصوبات و اجرا در طرح‌های مقابله با ویروس را کاهش دهد که با حکم رئیس‌جمهوری، وزیر کشور مسئولیت این قرارگاه را برعهده گرفت، ابراز کرد: در این جلسه مقرر شد که مراکز بیماریابی و توسعه مراکز خدمات دهی سرپایی در استان‌ها افزایش یابد.

 

استاندار سمنان از پرداخت باقی‌مانده کارانه نیروهای درمانی استان سمنان در روزهای آینده خبردادوافزود: رئیس جمهوری در جلسه امروز گفتند که اعتبار پرداخت کارانه کادر درمانی کشور تأمین شده است و حداکثر تا یک هفته آینده تسویه حساب کامل انجام می‌شود.

 

وی با تأکید بر لزوم همراهی و مشارکت آحاد مردم برای کنترل این ویروس بیان کرد: همراهی مردم می‌تواند به مسئولان و کادر بهداشت و درمان برای ریشه کنی هرچه سریع‌تر ویروس کرونا کمک کند.

 

آشناگربا بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید در اولویت نخست فعالیت‌های عمومی و روزمره آحاد مردم قرار گیرداضافه کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی لازمه جلوگیری از سرایت بیماری است.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس تشکیل قرارگاه مقابله با کرونا ویروس استاندارسمنان کرونا ویروس استان سمنان برای گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط برای شیوع عوامل خسارت‌زای مرکبات در استان بوشهر فراهم است

احمد سبحانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به شرایط اقلیمی اوایل فروردین ماه و بارش‌های اخیر که باعث کاهش دما و افزایش رطوبت نسبی شده است شرایط برای شیوع و فعالیت تعدادی از عوامل خسارت زای مرکبات از قبیل بیماری شانکر باکتریایی مرکبات و تعدادی از آفات بخصوص شب پره مینوز برگ، انواع شته‌های مرکبات و پسیل آسیایی فراهم خواهد شد.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: در صورت عدم مدیریت صحیح، خسارت سنگینی به مرکبات استان وارد خواهد شد.

وی گفت: کارشناسان پهنه با حضور مؤثر در عرصه‌ها نسبت به ردیابی و پایش عوامل خسارت زای مرکبات اقدام کنند و اطلاعات ضروری را برای مدیریت اصولی این آفات به باغداران انتقال دهند.

کد خبر 6063893

دیگر خبرها

  • پایان هفته سرد در سمنان
  • روند افزایشی دما در مازندران تا یکشنبه هفته آینده
  • ماندگاری هوای سرد در استان سمنان تا پایان هفته
  • روند مصرف سوخت در استان سمنان طی تعطیلات نوروزی چگونه بود؟
  • شرایط برای شیوع عوامل خسارت‌زای مرکبات در استان بوشهر فراهم است
  • ماندگاری هوای سرد در سمنان تا پایان هفته
  • روند افزایشیِ ورورد گردشگر به اصفهان ادامه دارد
  • تنها شاخص منفی افزایشی طی تعطیلات نوروز در حوزه علوم پزشکی سمنان چیست؟
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • آغاز هفته اکرام در استان سمنان/ دفاتر ۱۱گانه آماده حضور خیران است