Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از اروند، جبار عبودزاده با اشاره به متضرر شدن بسیاری از کسب و کارهای منطقه با شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: جلسات بسیاری در رابطه با بحث ستاد مبارزه با کرونا و شورای تأمین شهرستان های آبادان و خرمشهر در منطقه تشکیل شد تا زمانی که مردم، صاحبان رستوران ها، پاساژها و سایر ارگان ها ی منطقه پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، اصناف تعطیل نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مهم ترین ابزار برای کنترل و مهار کرونا رعایت و اجرای پروتکل بهداشتی است، خاطرنشان کرد: تأکید بسیار زیادی شده که واحدهای صنفی نظارت کافی را داشته باشند و با کسانی که این پروتکل ها را رعایت نمی کنند، برخورد جدی صورت گیرد.

مدیر بهبود کسب و کار و توسعه رقابت سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: ویروس کرونا بیش از همه بر اقتصاد و کسب و کارها تأثیر گذاشته که باید با تدابیر لازم مانع ضرر بیشتر این قشر از جامعه شویم؛ در همین راستا سازمان منطقه آزاد اروند از هیچ تلاشی در جهت عدم تعطیلی واحدهای کسب و کار دریغ نخواهد کرد.

46

کد خبر 1449760

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای تعطیل سمنان احیا شد/ رئیس جمهور: تلاش برای رفع کم آبی

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: رئیس جمهور در چهارمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم صبح پنجشنبه وارد سمنان شد و مورد استقبال مقام‌های استانی قرار گرفت.

شرکت در جشن احیای ده‌ها واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در استان سمنان، افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی، شرکت در جلسه شورای اداری، شرکت در جشن نهضت ملی مسکن و سخنرانی در جمع مردم این استان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه رئیس جمهور خواهد بود.

در زیر مجموعه از اخبار سفر رئیس جمهور به استان سمنان را ملاحظه می‌کند.

۱۰:۳۷ صد و نود و پنج هزار شغل در این زمینه تثبیت شده است

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور با بیان اینکه هشت هزار واحد راکد در کشور احیا شده است، گفت: ۱۹۵ هزار شغل در این زمینه تثبیت شده است.

دیگر خبرها

  • یک اشتباه می‌تواند منجر به یک درگیری منطقه‌ای تمام عیار غیرقابل تصوری شود | خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد
  • تقلب در سرجلسه کنکور با کنترل فضای سایبری به صفر می‌رسد
  • واحدهای تعطیل سمنان احیا شد/ رئیس جمهور: تلاش برای رفع کم آبی
  • واحد های تعطیل سمنان احیا شد/ رئیس جمهور: تلاش برای رفع کم آبی
  • رشد نم هوا در اروند
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان
  • تأکید امیرعبداللهیان بر نقش سازمان بهداشت جهانی برای کمک به غزه
  • آسمانی صاف در اروند
  • تاکید امیرعبداللهیان بر نقش سازمان بهداشت جهانی برای کمک به غزه
  • عدم رعایت قوانین صنفی چهار کافه بازی را در مشهد بست