Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین شیخ استرکی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره حضور همیشگی مردم کاشان برای دستگیری و کمک به نیازمندان اظهار داشت: مردم نوع دوست کاشان در قالب جشن عاطفه‌ها حدود هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به دانش آموزان بی بضاعت کاشان کمک کردند.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها هم از طریق نقدی و هم در قالب اهدای کالا انجام شده است، ابراز داشت: این کمک‌ها با هم افزایی کمیته امداد امام خمینی کاشان (ره) و سایر مؤسسات خیریه این شهرستان در اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان با اشاره به اینکه این کمک‌ها در اختیار دو هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز از شهرستان کاشان قرار گرفت، تصریح کرد: از این تعداد بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز تحت پوشش این نهاد بودند.

وی بخشی از این کمک‌ها را شامل لوازم التحریر، پوشاک و غیره دانست و بیان داشت: یکی از طرح‌های کمیته امداد تهیه و توزیع گوشی هوشمند و تبلت برای خانواده‌های نیازمند است که برای این امر پسندیده از خیران درخواست کمک داریم.

شیخ استرکی با بیان اینکه کمیته امداد تا ۵۰ درصد هزینه خرید تبلت برای استفاده دانش آموزان بی بضاعت برای آموزش را متقبل می‌شود، افزود: خیران هم می‌توانند با مشارکت در این امر خیر، ۵۰ درصد مابقی هزینه لازم برای خرید تبلت را متقبل شوند.

وی گفت: برای تهیه تبلت و یا گوشی هوشمند برای ۵۰۰ دانش‌آموز و ۷۶ دانشجوی تحت سرپرستی کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان نیاز به حدود شش میلیارد ریال مساعدت است.

کد خبر 5060293

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی جشن عاطفه ها کمک به نیازمندان ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر توهین به پیامبر شهرکرد گرگان کرمانشاه نیروی انتظامی هفته وحدت مواد مخدر پدافند غیرعامل ستاد ملی مقابله با کرونا کمیته امداد کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ هزار نفر حامی ایتام در آذربایجان‌غربی هستند/ لزوم ارتقای سرانه پرداختی

رضا مهرافروز مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: سرانه فرزندان یتیم استان بیش از ۷ میلیون ریال و کودکان محسنین بیش از ۳ میلیون ریال است که میانگین کشوری آن به ترتیب به ۱۰ میلیون ریال و ۵ میلیون ریال می‌رسد.

وی اضافه کرد: حدود ۱۱ هزار فرزند محسنین و ۶ هزار و ۵۰۰ یتیم هم در سطح استان تحت پوشش حمایت‌های حامیان و کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی با بیان اینکه طی یک ماه گذشته هزار و ۵۳۱ میلیارد ریال کمک از سوی خیّران در استان برای نیازمندان پرداخت شده، اظهار کرد: امسال در راستای پخت و توزیع غذای گرم ببن خانواده‌های تحت پوشش، ۲۰۰ آشپزخانه در سطح استان راه اندازی شده است.

مهرافروز از توزیع بیش از ۶۴ هزار پرس غذای گرم بین ۳۲ هزار خانواده نیازمند در آذربایجان‌غربی خبرداد و افزود: تاکنون از تعهد ۷۰۰ میلیارد ریالی این نهاد، ۳۰۰ میلیارد ریال در راستای طرح اطعام خانواده و کودکان تحت پوشش هزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی در زنجان
  • کمیته امداد امام خمینی (ره) ۸هزار مرکز نیکوکاری دارد
  • ۷۰ هزار نفر حامی ایتام در آذربایجان‌غربی هستند/ لزوم ارتقای سرانه پرداختی
  • برپایی ضیافت افطاری ویژه ایتام و نیازمندان حمیدیه
  • کمک هزار و ۸۹ میلیارد ریالی خیران همدانی به ایتام
  • حمایت خیران آستارایی از ۸۱۹ یتیم و فرزند محسنین
  • ۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند
  • توزیع بیش‌ از ۴ هزار بسته معیشتی در استان کرمان
  • توزیع بیش‌از ۴ هزار بسته معیشتی درکرمان
  • پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲ رشد داشته است