Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سعید احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف از برگزاری این مسابقات مجازی را حفظ سلامتی و جلوگیری از فقر حرکتی دانشجویان و همچنین کمک به قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا، جلب مشارکت دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌ها در اجرای فعالیت های ورزشی، ماندن در خانه و انجام حرکات ورزشی با تقویت روحیه ورزشکاری و توسعه و گسترش فرهنگ ورزش در دانشگاه های استان ذکرکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: افزایش جمعیت دانشجویان، کارکنان و اساتید تحت پوشش ورزش های همگانی، ایجاد زمینه مساعد برای رشد و توسعه ابعاد جسمی، ذهنی و عاطفی از طریق همگانی کردن ورزش در بین آنان، تقویت روحیه شور و نشاط و جلوگیری از سستی در بین دانشجویان، کارکنان و اساتید، کاهش عوارض ناشی از فقر حرکتی در بین دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه ها، تقویت روحیه همکاری و خودباوری در انجام کارهای تیمی و ارتقاء سلامت جامعه رااز دیگر اهداف برگزاری این مسابقات اعلام کرد.

این مسؤول با اشاره به شرایط برگزاری این مسابقات گفت: رعایت حجاب و شئونات اسلامی در اجرای حرکات ورزشی الزامی بوده و در صورت رعایت نکردن، فیلم ارسالی حذف و داوری نمی شود و از طرفی هیچ شخصی به غیر از دانشجو نباید در فیلم دیده شود.

وی اظهار داشت: نحوه فیلمبرداری و ارسال ویدیو به صورت افقی و در قسمت پهلوی بدن قرار گیرد، فیلم های ارسال شده خواهران، توسط کادر داوری خانم قضاوت شده و  اینکه مشخصات  بازیکن و شماره تماس همراه با فیلم ارسالی، الزامی  است.

 مدیرتربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی  و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان در ارتباط با قوانین و مقررات دارت  ادامه داد:  بر این اساس  فاصله جایگاه پرتاب تا صفحه دارت ۳۷/۲ متر،  ارتفاع صفحه دارت از زمین ۷۳/۱ متر و در هنگام فیلمبرداری  نیز فاصله (۳۷/۲ متر) صفحه دارت و جایگاه پرتاب بوسیله متر به طور کامل نشان داده و بعد به ادامه مسابقه  پرداخته شود.

وی یادآوری کرد: مجموع امتیاز ۹ تیر پرتاب شده لحاظ خواهد شد که در هنگام فیلمبرداری باید بعد از پرتاب سوم دوربین را به صفحه دارت نزدیک کرده تا امتیازات توسط داوران محاسبه شود.

احمدی افزود: تمامی شرکت کنندگان باید دانشجو، کارمند و یا از اساتید دانشگاهها و موسسات آموزش عالی استان باشند و ارائه تصویر کارت دانشجویی و کارت ملی برای دانشجویان شرکت کننده و تصویر کارت ملی و حکم کارگزینی برای دیگر کارکنان شرکت کننده الزامی است.

وی خاطرنشان کرد: مهلت ثبت نام و ارسال ویدیو تا تاریخ ۱۳ آبان جاری اعلام شده و علاقه‌مندان می‌توانند ویدیوهای خود را طبق دستورالعمل برگزاری مسابقات از طریق واتساپ به شماره ۰۹۹۳۱۰۵۰۴۹۲ ارسال کنند.

احمدی تصریح کرد: در پایان داوری آثار ارسال شده به نفرات برتر جایزه و حکم قهرمانی اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها کرونا ورزش همگانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان فضای مجازی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ورزش همگانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان فضای مجازی زنجان کرونا ورزش همگانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان فضای مجازی زنجان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مسابقات دوچرخه سواری تک مرحله ای بین المللی رده سنی جوانان پس از وقفه ۸ساله با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات دوچرخه سواری مازندران و اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد برگزار می شود.


در این مسابقات؛ با حضور تیم‌های داخلی و خارجی در رده سنی جوانان هر تیم متشکل از 5 ورزشکار از متولدان ( 1384/10/11 تا 1386/10/10 ) و 3 نفر همراه (سرپرست،مربی و مکانیسین) جمعا 8 نفر  شرکت می کنند.

تور دوچرخه سواری بین المللی خزر در سه مرحله ، روزهای پایانی اردیبهشت و پیش از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در قزاقستان برگزار می‌شود.

مقرر شد؛ چنانچه هر یک از تیم های رنکینگ اول تا پنجم سال 1402 علاقمند به شرکت در مسابقات نباشند هیات های خوزستان- گیلان و آذربایجان شرقی به ترتیب جایگزین خواهند شد.

جلسه فنی مسابقات نیز یک روز قبل از آغاز در محل مسابقات برگزار خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • تلویزیون آمریکا: هیچ کس به اندازه آیت الله خامنه‌ای از شعارتان خوشحال نمی‌شود!
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • مدرس دانشگاه حکیم سبزواری مربی تیم ملی دارت شد
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • اردوی راهیان پیشرفت ویژه اساتید برگزار می شود
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد