Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@05:21:33 GMT

پویش بین‌المللی پیامبر رحمت(ص) راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۴۹۸۲

پویش بین‌المللی پیامبر رحمت(ص) راه‌اندازی شد

حدیثی از پیامبر(ص) را انتخاب کنید، بنویسید، از آن عکس بگیرند و با هشتگ‌های # پیامبر رحمت، #نبی-الرحمة و #THE-PROPHET-OFMERCY منتشر کنید. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، انتشار کاریکاتوری موهن از پیامبر(ص) در یک نشریه فرانسوی در هفته‌های اخیر خشم جوامع اسلامی را برانگیخته است. این خشم با سخنان «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه در چهارشنبه هفته گذشته که به حمایت از این اقدام به بهانه آزادی بیان پرداخته بود، دو چندان شد و واکنش رهبران جوامع اسلامی را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا و به مناسبت ایام مبارک ولادت پیامبر(ص) و هفته وحدت، پویش بین‌المللی "پیامبر رحمت(ص)" به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور آغاز شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند یک حدیث گهربار از پیامبر اکرم(ص) را انتخاب کنند، بنویسند و از آن عکس بگیرند و با هشتک‌های # پیامبر رحمت، #نبی-الرحمة، #THE-PROPHET-OFMERCY در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند.

ستاد فهما به مناسبت هفته وحدت و به منظور پاسخ به اقدام موهن غرب در توهین به ساحت مقدس حضرت رسول(ص) پویش‌ها و طرح‌های مختلفی را اجرا می‌کند که پویش پیامبر رحمت(ص) و قرائت سوره مبارکه محمد(ص) و اهدای ثواب آن به ساحت مقدس نبوی(ص) از جمله آنها است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سامانه بچه‌های مسجد مراجعه کنید.

مولودی‌خوانی محمود کریمی در مدح پیامبر(ص)بررسی شبهه‌های بی‌اساس درباره زندگی پیامبر(ص)/ دلیل رواج جنگ‌ها در دوران صدر اسلام چه بود؟نقاشی جدید حسن روح الأمین در ستایش پیامبر اکرم(ص) + عکس

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پویش کانون های مساجد پیامبر ص پیامبر ص پیامبر رحمت پیامبر ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از اجرای برنامه‌های متنوع ویژه هفته فرهنگی برای شهروندان این منطقه خبر داد و گفت: تور اصفهان‌گردی به همت اداره فرهنگی اجتماعی منطقه به‌منظور بازدید از ابنیه تاریخی و گردشگری اصفهان ویژه هفته فرهنگی اصفهان در محلات منطقه از امروز تا پنجم اردیبهشت و هشتم اردیبهشت ویژه خانواده‌ها از ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.
محمدمهدی کریمی افزود:در این برنامه شهروندان از سه مکان تاریخی (پل خواجو، میدان امام و مسجد جامع عتیق) بازدید می‌کنند و در این بازدید استادان گروه تاریخ دانشگاه اصفهان به‌منظور راهنمای تور و توضیح اماکن تاریخی با گردشگران همراه می‌شوند.
مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: در هر روز از اجرا پنج دستگاه اتوبوس ویژه شهروندان اختصاص داده شده و شهروندان از خدمات این تور به‌صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

دیگر خبرها

  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • راه اندازی پویش امروزِ من، بدون کیسه پلاستیکی
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • پویش سلامتی را قدم بزن به مناسبت هفته سلامت در مهریز
  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس
  • راه اندازی تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی در اصفهان
  • راه‌اندازی پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی» با ابتکار سازمان حفاظت محیط‌زیست راه‌اندازی شد