Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@20:48:16 GMT

وزیر فرهنگ درگذشت محمد محمدپور را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۴۹۸۳

وزیر فرهنگ درگذشت محمد محمدپور را تسلیت گفت

در پیام تسلیت سیدعباس صالحی آمده است:«خبر درگذشت مدیر توانا و متعهد، مرحوم محمد محمدپور مدیرکل فقید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و از جانبازان دوران دفاع مقدس موجب تاسف و تاثر عمیق شد.

آن مرحوم از جمله مدیران فرهنگی کاردان و سختکوشی بود که در دوران مسئولیت خویش همواره منشاء و اثر خالصانه در خدمت اهالی فرهیخته فرهنگ و هنر به ویژه هنرمندان خطه آذربایجان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

صالحی در ادامه این پیام، فقدان این همکار تلاشگر را به خانواده آن مرحوم و مدیران و کارکنان عزیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صمیمانه تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت واسعه و همنشینی با اولیاء الله و برای بازماندگان معزز صبر و اجر خواستار شد.

محمد محمدپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فقید استان آذربایجان شرقی که به ویروس کرونا مبتلا شده بود، پس از انتقال به بخش مراقب‌های ویژه، صبح روز شنبه(۱۰ آبان ماه) به دیار حق شتافت. وی در سال ۱۳۴۷ متولد شد و در عملیات کربلای پنج به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1449785

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سیدعباس صالحی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر جودو خراسان رضوی درگذشت

به گزارش قدس خراسان، حسن دوشنگی اظهار کرد: مرحوم دهقان همچنین مدرس دفاع شخصی بود و چندین سال نیز ریاست هیات جودو خراسان رضوی را بر عهده داشت.

وی ادامه داد: آیین وداع و تشییع پیکر آن مرحوم ساعت ۱۲ و نیم امروز در صحن کوثر حرم مطهر رضوی برگزار و در قطعه نام آوران بهشت رضا به خاک سپرده می‌شود.

دیگر خبرها

  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • رکن اصلی سبک زندگی ایرانی-اسلامی، معماری تمدن‌پایه است
  • ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • اختصاص جایزه ۴ میلیاردی به طرح برگزیده «آسمانه هنر ایران»
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • جشنواره فجر معماری به مجموعه جشنواره‌های وزارت فرهنگ اضافه می‌شود
  • پدر جودو خراسان رضوی درگذشت