Web Analytics Made Easy - Statcounter

130 نماینده مجلس در پی درپی هتاکی رئیس جمهور فرانسه به ساحت پیامبر اسلام (ص) در بیانیه ای خواستار احضار سفیر این کشور شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  130 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضاء بیانیه‌ای از وزارت امور خارجه درخواست کردند تا در پاسخ به اظهارات اخیر دولتمردان فرانسه، سفیر این کشور را احضار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بار دیگر جهان اسلام شاهد بروز افکاری پلید و منحوس از شیاطین انسان نما شده است و بیش از گذشته با شرارت و فکری و عقیدتی خود، تحت لوای آزادی بیان شراره‌های متعفن اذهان خود را منتشر می‌کنند. جهان اسلام بارها شاهد عمق این جهالت و رذالت از سوی برخی افراد مزدور فرهنگی و سیاسی بوده است. که قطعا و یقیناً موحدین و مومنین عالم در هر دین و آیینی به این امر معترض خواهند بود.

انتظار می رود این بازی کثیف اهانت‌های پی در پی  به ساحت پیامبر مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص) که هدفمند و بر اساس سیاست‌های رذیلانه صهیونیسم جهانی پیش می‌رود، توسط تمامی موحدین عالم اعم از مسلمان، مسیحی و کلیمی محکوم شود که اگر این اقدام صورت نگیرد بعد از اهانت به پیامبر اکرم (ص)  جرأت توهین به مسیح ذبیح الله و موسی کلیم الله و ابراهیم خلیل الله را به خود خواهند داد.

هدف این شیاطین که در  دل غرب جا خوش کرد‌اند زدودن چهره یکتاپرستی و توحید از میان تمامی بندگان خدا و تسلط بر اذهان و قلوب آنها است. تمامی انبیاء الهی دریای معرفت، مهربانی و درستی  هستند.

ما نمایندگان ملت بزرگ ایران اسلامی اعم از مسلمان، مسیحی و آشوری ضمن شرم آور توصیف کردن این اقدام سخیف و شیطانی به دولتمردان فرانسه تذکر می‌دهیم که ضمن ابراز ندامت صریح از این اقدام شنیع و غیر انسانی از تمامی ملت‌های مسلمان جهان دلجویی و عذرخواهی نمایند که در غیر این‌صورت خشم جامعه مسلمانان جهان و تمامی موحدین جهان مومنین الهی را نسبت به سیاست‌های اتخاذی و کفر آمیز خود متوجه خواهند ساخت.

همچنین نمایندگان بسیجی مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از آحاد ملت شریف و بزرگ ایران حمایت قاطع و همه جانبه خود را از موضع گیری‌های انقلابی جامعه حقوقدان کشور در خصوص وقایع اخیر تقدیر و از سازمان بسیج حقوقدانان کشور در خصوص برگزاری بیش از 40 نشست و بیانیه در محکومیت این اقدام مهم و شرم آور قدردانی می‌نماید.

همچنین وزارت امور خارجه خواستاریم هرچه سریعتر نسبت به واکنش و احضار سفیر کشور فرانسه اقدام و مراتب اعتراض اینجانبان را  به ایشان اعلام نماید.

 

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار سفیر ایران در پرتغال

پرتغال سفیر ایران در لیسبون را به علت توقیف یک کشتی با پرچم این کشور توسط نیرو‌های دریایی سپاه در تنگه هرمز، احضار کرد.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تنش در روابط پاریس - باکو
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر
  • فرانسه سفیر خود را از باکو فراخواند
  • فرانسه سفیر خود را از جمهوری آذربایجان فراخواند
  • مقامات این کشور پیش از عملیاتِ ایران التماس می‌کردند | سفیر سوئیس به سپاه احضار شد!
  • مقامات یک کشور ۳ ساعت پیش از عملیات به ایران التماس می‌کردند که این کار انجام نشود | سفیر سوئیس به جای وزارت امور خارجه به سپاه احضار شد
  • احضار سفیر ایران در پرتغال
  • بیانیه ۶ هزار و ۴۰۰ تن از اساتید دانشگاه‌های کشور در حمایت از اقدام قانونی جمهوری اسلامی ایران
  • بعد از «وعده صادق» سفیر سوییس برای نخستین بار به سپاه احضار شد
  • سفیر سوییس بعد از «وعده صادق» برای نخستین بار به سپاه احضار شد