Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف یک تن و 370 کیلوگرم مرفین و دستگیری 2 متهم در عملیات مشترک با پلیس خراسان رضوی خبر داد.

سرهنگ ناصرفرشید، امروز شنبه 10 آبان گفت: ماموران انتظامی خراسان جنوبی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی اخباری دریافت کردند که سوداگران مرگ قصد دارند محموله سنگین مواد مخدر را که از مرزهای شرقی کشور وارد شده است به شهرهای مرکزی کشور منتقل کنند که بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران انتظامی خراسان جنوبی با همکاری پلیس خراسان رضوی در محور سنگان و نشتیفان خواف، ۲ کامیون متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران در بازرسی یکی از کامیون‌ها یک تن و 370 کیلوگرم مرفین که به صورت ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

فرشید با اشاره به اینکه در این عملیات یک کامیون نیز به عنوان راه پاک کن توسط پلیس توقیف شد، تصریح کرد: ماموران در این رابطه دو متهم دستگیر کردند که متهمان به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

 فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: تکاوران پلیس در یگان تکاوری 102 امام حسین(ع) دیهوک 599 کیلوگرم مرفین در بازرسی از خودروی تریلی طی عملیات مشترک با فرماندهی انتظامی استان کرمان در منطقه راور کشف کردند.

فرشید اظهار کرد: مأموران پلیس در یگان تکاوری 102 امام حسین(ع) دیهوک خراسان جنوبی با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مواد مخدر با خودروی تریلی توسط سوداگران مرگ مطلع شدند و با پیگیری کردن موضوع، دستگیری قاچاقچیان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: مأموران خودروی حامل مواد مخدر را رهگیری و کنترل کردند که با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، خودروی قاچاقچیان در منطقه راور استان کرمان شناسایی و متوقف شد.

فرشید یادآور شد: مأموران در بازرسی از خودرو 599 کیلو و 120 گرم  مرفین که از مرزهای شرقی کشور وارد شده بود؛ کشف و راننده خودرو را در این رابطه دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده و دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مورفین انتظامی خراسان جنوبی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران کلانتری «کوی پلیس» مشهد متهم به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در این شهر را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار احمد نگهبان افزود: در پی دریافت گزارش سرقت‌های سریالی قطعات خودرو در محدوده خیابان «پروین اعتصامی و بلوار جمهوری اسلامی»، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری کوی پلیس با بررسی سرقت‌ها و تحقیقات میدانی متهم را شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش چهار دستگاه کامپیوتر خودرو، سه عدد باطری و ۲ حلقه لاستیک «زاپاس» کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: متهم ۴۰ ساله در بازجویی‌ها و مواجهه با مستندات و ادله کشف شده به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در محدوده خیابان پروین اعتصامی، امام رضا (ع)، جمهوری، فدائیان اسلام، شهید عرفانی، احزاب، قباد، مصلی و چمن مشهد اعتراف کرد.

به گفته وی، متهم به دادسرا معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران 
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق