Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران درباره وضعیت کرونا در پایتخت اظهار داشت: آمار مرگ و میر در تهران به دلیل ابتلا به کرونا افزایش یافته و به طور کلی نسبت به قبل از شیوع کرونا آمار فوت و مرگ و میر در پایتخت ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: تهران حدود ۳ میلیون نفر جمعیت شناور دارد که امکانات درمانی در پایتخت و حضور بستگان برخی از بیماران در تهران از دلایل مراجعه بیشتر بیماران کرونایی به بیمارستان‌های پایتخت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه آمارها نشان می‌دهد مرگ و میر در تهران نسبت به قبل از کرونا به دو برابر رسیده است،‌ گفت: ظرفیت بهشت‌ زهرا به صورت کلی تکمیل شده ولی این سازمان با طرح ابتکارهایی پیش‌بینی‌هایی انجام داده تا دفن اموات با مشکل مواجه نشود.

خلیل‌آبادی گفت: از گذشته پیش‌بینی می‌شد که ظرفیت بهشت‌ زهرا تا دهه ۸۰ تکمیل شود ولی با اضافه شدن قسمت‌های جدید به بهشت‌ زهرا و سه طبقه شدن قبرها و همچنین استفاده از موضوع بازسازی قبور قدیمی، ظرفیت بهشت زهرا بیشتر شد.

وی با تأکید بر اینکه پیشگیری از ابتلا به کرونا بسیار ضرورت دارد، گفت: علاوه بر اینکه مردم باید رعایت پروتکل‌ها را مدنظر قرار دهند، تعطیلی حداقل دو هفته‌ای در تهران باید اجرایی شود تا از این طریق شاهد قطع زنجیره انتقال کرونا باشیم.

عضو شورای شهر تهران در مورد اینکه آیا آرامستان‌های جدید در پایتخت راه‌اندازی می‌شود، گفت: این موضوع در دست بررسی است، برنامه‌ریزی‌ها آغاز شده و آرامستان‌هایی برای مناطق جنوب، شرق و غرب در نظر گرفته شده و ساخته می‌شود.

خلیل‌آبادی گفت: آماده‌سازی این آرامستان‌های جدید حداقل یک سال طول می‌کشد و باید تجهیزات لازم در آن مستقر شود؛ که تا آن زمان با ابتکاراتی باید ظرفیت بهشت‌ زهرا را جهت دفن اموات افزایش داد.

کد خبر 561435 برچسب‌ها كرونا در ايران سازمان‌ بهشت‌ زهرا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران سازمان بهشت زهرا ظرفیت بهشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ همزمان با یکم اردیبهشت ماه که تحت عنوان روز شهدای ورزشکار نامگذاری شده است مراسمی به همین منظور از سوی کمیته ملی المپیک ساعت ۹ صبح روز شنبه اول اردیبهشت در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران با حضور جمعی از خانواده‌های معزز شهدا، مسئولین و اصحاب رسانه برگزار می‌شود؛ لذا از عموم مردم بخصوص خانواده‌های معزز شهدا دعوت می‌شود تا با حضور در این مراسم روح و جسم خود را با عطر بهشتی شهیدان متبرک نموده و تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های شهدای عزیزمان.

دیگر خبرها

  • آرامستان‌های جدید شهر تهران کجا هستند؟
  • آخرین جزئیات از آرامستان‌های جدید تهران | معاون شهردار: این زمین‌ ها متعلق به نهادهای حاکمیتی است
  • آخرین جزئیات از آرامستان‌های جدید تهران | نظری: این زمین‌ ها متعلق به نهادهای حاکمیتی است
  • احداث آرامستان‌های جدید در ۲ نقطه تهران
  • احداث آرامستان‌های جدید در شرق و غرب تهران
  • آرامستان‌های جدید در شرق و غرب تهران احداث می‌شوند
  • احداث مراکز پویاشهر جدید در پایتخت
  • احداث آرامستان جدید پایتخت در ۲ نقطه تهران
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)