Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:55:14 GMT

«بندر بند» به هنگ‌کنگ می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۵۱۴۸

«بندر بند» به هنگ‌کنگ می‌رود

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم «بندر بند» به کارگردانی منیژه حکمت و تهیه‌کنندگی مشترک منیژه حکمت و مهشید آهنگرانی فراهانی پس از نمایش در جشنواره‌های تورنتو، زوریخ، میل ولی و بسفر در بخش «جوانیِ کوفته» در هفدهمین جشنواره فیلم‌های آسیایی هنگ کنگ روی پرده می‌رود.

در این دوره از این رویداد سینمایی که از ۱۳ آبان تا ۲ آذر سال جاری برگزار می‌شود، ۵۳ فیلم از ۱۶ کشور آسیایی در ۱۱ بخش برگزیده شده‌اند که سهم سینمای ایران جدا از «بندر بند»، «کشتارگاه» ساخته عباس امینی (به پخش‌کنندگی شرکت ایریماژ) در بخش شعفِ سینماگران نیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پخش بین‌المللی این فیلم با شرکت ایریماژ است.

عوامل این فیلم عبارتند از نویسندگان فیلمنامه: منیژه حکمت و مصطفی زندی، کارگردان هنری: فرهاد فزونی، مدیر فیلمبرداری: سجاد آورند، تدوین: نوید توحیدی، موسیقی متن: فرشاد فزونی، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، طراح صحنه و گرافیک: فرهاد فزونی، طراح لباس: ندا نصر، صدابردار: محمد حسین کاوه، مدیرتولید: جعفر عروجی، جانشین تولید: داریوش حکمت، پشتیبانی تولید: افروز شادکی، محصول بامداد فیلم و کپ فیلم، بازیگران: رضا کولغانی، امیرحسین طاهری، مهلا موسوی و پگاه آهنگرانی.

کد خبر 5060556 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: پگاه آهنگرانی منیژه حکمت حضور هنر ایران در جهان فیلم کوتاه حضور هنر ایران در جهان فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی تئاتر ایران شبکه پنج سیما موسیقی ایرانی ویروس کرونا سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان آلبوم موسیقی فیلم مستند رادیو نمایش سریال ایرانی موسیقی نواحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۷۰ روستای استان همدان در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر گفت: آبرسانی به ۲۸ روستا بهره‌برداری شده و مابقی طرح‌ها نیز به زودی بهره‌برداری می‌شوند.

او تصریح کرد: بهره‌برداری از این طرح‌ها باعث می‌شود که تعداد ۲۲۳۹۶ خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم در روستا‌های استان همدان، بهره‌مند می‌شوند. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۶ درصدی طرح‌های جهاد آبرسانی در استان، گفت: قرارداد اول جهاد آبرسانی در همدان با هدف آبرسانی به ۱۶۰ روستا در نظر گرفته شده که مدت این قرارداد ۳۰ ماه و اعتبار درنظر گرفته شده برای این طرح‌ها ۵۰۹ میلیارد تومان است. 

فرهاد بختیاری‌فر افزود: این طرح، بیش از ۱۵۰ هزار نفر را در قالب ۴۵ هزار و ۲۰۰ خانوار، پوشش می‌دهد.

او با بیان اینکه ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار به طرح جهاد آبرسانی همدان تخصیص داده شده است، تصریح کرد: احداث مخزن زمینی به تعداد ۱۹ باب و ۱۵۲۰۰ متر مکعب، اجرای خط انتقال به طول ۲۱۰ کیلومتر، اجرای شبکه توزیع به طول ۱۲۰ کیلومتر، حفر چاه به تعداد ۳۷ حلقه و یک دهنه بهسازی چشمه و قنات و احداث دو باب ایستگاه پمپاژ از اقدامات انجام شده در راستای آبرسانی به روستا‌های دارای تنش آبی استان است.

دیگر خبرها

  • سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان
  • موضع‌گیری جدید عمار حکیم درباره غزه
  • ماجرای کشف جسد در بشکه چه بود؟
  • اعترافات قاتلی که جنایت را انکار می‌کرد | پشت پرده کشف جسد در بشکه چه بود؟
  • ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن عسل سالانه در استان فارس تولید می‌شود
  • جوانان نقش بسزایی در شکل‌گیری تمدن اسلامی دارند
  • اجرای ۳ اثر متفاوت در پردیس تئاتر شهرزاد
  • ظرفیت شناسی حکمت متعالیه در تبیین هنر اسلامی بررسی می شود
  • راز جسد اسیدی در بشکه آبی فاش شد
  • آبرسانی به ۷۰ روستای استان همدان در سال ۱۴۰۲