Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  «نماینده» براساس دستور کار هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس، این کمیسیون در جلسه روز شنبه (۱۰ آبان ماه) خود به بررسی طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار می‌پردازد.

براساس این گزارش اعضای کمیسیون صنایع و معادن یکشنبه هفته جاری(۱۱ آبان ماه) ادامه طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار را بررسی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است بررسی گزارش کمیته صنایع نفت، گاز و پتروشیمی درباره طرح اساسنامه شرکت ملی گاز و بررسی گزارش کمیته جهش تولید و بهبود فضای کسب و کار درباره طرح اصلاح قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار دستورکارهای دیگر کمیسیون صنایع و معادن در روز یکشنبه هفته جاری است.

منبع: نماینده

کلیدواژه: تنظیم بازار فولاد کمیسیون صنایع و معادن کمیسیون صنایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک افتتاح های معدن و صنایع معدنی در راه است

رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: این سازمان از تابستان سال 1402 راهبری برنامه ها و اهداف پیش روی بخش معدن و صنایع معدنی را در قالب برنامه پایش های مستمر هفتگی، پیش برده است. طی این برنامه، نحوه اجرا و راه های برطرف سازی گلوگاه های توسعه این حوزه بررسی و ارایه شدند.

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، محمد رضا موثقی نیا تصریح کرد: در این چارچوب، زنجیره‌های فولاد، مس، آلومینیوم، روی، طلا و ... به رغم تمامی چالش‌های تامین انرژی و خوراک، شاهد پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای شدند به طوری که تعدادی طرح در سال گذشته راه اندازی شدند، اما در سال ۱۴۰۳ افتتاح‌های متعددی در حوزه معدن و صنایع معدنی در راه است.

وی افزود: در زنجیره فولاد انجام نخستین قوس الکتریکی فولاد شادگان و شروع فعالیت تولید شمش فولاد در سفید دشت با تکنولوژی ایرانی رقم خورد.

همچنین تست قوس الکتریکی طرح‌های فولاد میانه و فولاد قائنات به ثبت رسید و این پروژه‌ها در آینده نزدیک افتتاح خواهند شد.

موثقی نیا ادامه داد: در زنجیره فولاد طرح‌های فولادسازی نی ریز و آهن اسفنجی ۲ بافت نیز، در آستانه راه اندازی قرار دارند. باید یادآور شد این سازمان فاز نخست کارخانه تولید کنسانتره روی در مهدی آباد -به عنوان بزرگ‌ترین کارخانه فراوری روی خاورمیانه به ظرفیت تولید ۲۰۰ هزار تن- را در دست راه اندازی دارد.

وی یادآور شد: در حوزه فولاد، پیشتر کارخانه احیای مستقیم زمزم ۳؛ بزرگ‌ترین مگامدول تولید آهن اسفنجی در ایران با ظرفیت تولید ۱.۷ میلیون تن راه اندازی شده است. از سوی دیگر اسکله شماره سه منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان با سرمایه ۲۵ میلیون یورویی افتتاح شد. "پارسیان"، بندر تخصصی معدن و صنایع معدنی برای ورود مواد خام و صدور کالای ساخته شده است.

دیگر خبرها

  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه عفاف و حجاب دوباره به مجلس برگشت داده شد/ پس از اصلاح و رفع ایرادات از سوی مجلس، دوباره در شورای نگهبان آن را بررسی می‌کنیم
  • اقدامات ایمیدرو در سالی که گذشت
  • ترافیک افتتاح های معدن و صنایع معدنی در راه است
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • آخرین وضعیت تفحص از شستا و اتاق بازرگانی در مجلس
  • طرح اصلاح قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی در نوبت بررسی در مجلس است
  • رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس
  • طرح اصلاح قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌ها در نوبت بررسی مجلس است
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟